- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9757443-melissa
- Totale kosten (in euro)
- 200
Na een tijdje 'gluren' op het forum toch maar eens een account aangemaakt en voor een actieve bijdrage gezorgd.
Melissa is waanzinnig knap. Iets molliger dan haar foto's doen vermoeden maar dat vind ik juist mooi! Tevens is ze grappig en intelligent. Bij binnenkomst in een keurig appartement heeft deze schone Oekraïense me naar de douche geleid. Direct een uitgebreide tongzoen. Zoenen doet ze erg wild, een tikkeltje gemaakt. Maar het heeft tegelijkertijd ook wel weer wat.
Samenvattend: elkaar verwennen, zowel masserend als oraal. Ik heb haar volledige lijf mogen verkennen, daar mocht ik ook echt de tijd voor nemen. Vervolgens ook nog intiem. Ze staat voor veel open.
Ik ben voorzichtig met een 'herhalings' bezoek, dan is de magie er vaak af, maar ik sluit het niet uit.
Melissa is waanzinnig knap. Iets molliger dan haar foto's doen vermoeden maar dat vind ik juist mooi! Tevens is ze grappig en intelligent. Bij binnenkomst in een keurig appartement heeft deze schone Oekraïense me naar de douche geleid. Direct een uitgebreide tongzoen. Zoenen doet ze erg wild, een tikkeltje gemaakt. Maar het heeft tegelijkertijd ook wel weer wat.
Samenvattend: elkaar verwennen, zowel masserend als oraal. Ik heb haar volledige lijf mogen verkennen, daar mocht ik ook echt de tijd voor nemen. Vervolgens ook nog intiem. Ze staat voor veel open.
Ik ben voorzichtig met een 'herhalings' bezoek, dan is de magie er vaak af, maar ik sluit het niet uit.