Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mrsanchez

Stamgast
312
20/06/22
185
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Middag bij deze Bulgaarse met zwart haar binnen gegaan ,ze zei dat ze Melissa noemde ,heeft kleine borsten daar knap ik normaal op af maar toch binnen gegaan,geen spijt van mijn keuze gehad,50€ betaald voor pijpen neuken en beffen ,was geen afwerkmachine alles op zijn tijd ,de moeite waard om binnen te gaan ,20min binnen geweest
 
Ik ben dezelfde dag omstreeks 21h op hetzelfde adres binnengestapt, zwart harige Bulgaarse met b cup, heel slank, ze had sneakers aan en leek net te vertrekken, ik denk ongeveer 1m70 maar ze zei dat haar naam Samantha was, beetje gebroken Engels wel. Service was goed maar ik vroeg me af of het om dezelfde dame zou kunnen gaan?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dezelfde dag omstreeks 21h op hetzelfde adres binnengestapt, zwart harige Bulgaarse met b cup, heel slank, ze had sneakers aan en leek net te vertrekken, ik denk ongeveer 1m70 maar ze zei dat haar naam Samantha was, beetje gebroken Engels wel. Service was goed maar ik vroeg me af of het om dezelfde dame zou kunnen gaan?
Zij werkt tot 7 a 8u ,maar ik weet wie jij bedoeld zij sta aan de zelfde raam maar in de nacht is ook Bulgaars weet haar naam niet meer
 
Vandaag en vorige week woensdag bij haar geweest. Telkens tevreden terug naar huis.
Zwart haar kleine tetjes (hou ik wel van) . Spreekt Frans ,duits , Turks en heel klein beetje engels. Tegen mij vertelde dat ze Turkse is....
kussen ,69 ,rimmen bij haar, doggy en zij on top . Is de eerste daar in Oostende waarbij het niet aanvoelt dat je zo vlug mogelijk moet klaarkomen. Een goed kwartier a 20 min binnen geweest .
Mij ziet ze nog terug.
 
Iemand haar nog gezien ,ben van plan volgende week vrijdag nog eens naar Oostende te gaan,en deze schoonheid te bezoeken
ja zaterdag nog geweest . Het was heel kalm zei ze voor 50euro 35 a 40min gebleven . Is wel al 5 de keer ondertussen dat ik langs geweest ben bij haar misschien daarom iets langer kunnen blijven voor men geld.
Terug lekker 69 ,gepijpt geweest , en wat verschillende standjes. Is in die 10j dat ik daar langskom de beste die ik al tegengekomen ben
 
Werkt inderdaad al paar maanden in Oostende. Voor 50 EUR 20 minuten goede sex gehad met 69 als hoogtepunt. In het Duits verliep het gesprek vlotjes. Volgend bezoekje wat standjes uitproberen 😉
 
Ik ben vandaag voor het eerst en op goed geluk bij deze mooie Melissa geweest. Ze zit inderdaad in de Vooruitgangstraat 12, het brede raam. Er zat nog een andere schoonheid naast. Ik ging binnen en ze kwam spontaan naar me toe. Ik vroeg haar naam. Ze zei Melissa. Ik wzs dus juist. Eenmaal binnrn gingen we naar het kamertje achteraan. Ernaast was nog een badkamer. Ze droeg hoge zwarte hakken, een zwarte string en een een klein topje. Ik mocht me ontkleden wat zij ook deed. Ze heeft inderdaad kleine tietjes maar met mooie vrij grote tepels. Ze liet me op mijn rug op het bed liggen. Ik kreeg wel geen wasje aangebodebmn. Maar ik had wel vooraf een douche genomen. Ze zei dat ik voor 100 euro een half uur kon blijven. Maar ik zei haar dat ik mazr 50 bij had. Was tenslotte mijn eerste keer bij haar. Nu ik heb het me niet beklaagd. Ze stelde direct een 69 voor. Ik mocht haar uitvoerig likken. Wel geen vinger in de poes. Ze rook heerlijk fris dus ik begon haar intens te likken, eerst haar klitje dan metcmijn tong recht in haar kutje. Dit leek ee zeer te appreciëren want ze kronkelde ferm en kwam wat nat. Ondertussen was ze mij heerlijk aan het pijpen wel met condoom maar het was wel zalig. Ik bewoog een vinger op haar kontje wat ze niet weigerde. Ik bracht haar vingers naar mijn ballen en kontje wat ze zalig masseerde. Verder legde ik haar op haar rug zodat ik haar verder beneden kon likken. Ze genoot er van, lachte. Daarna heb ik haar in twee standjes geneukt. Vervolgens mocht ik om mijn rug liggen en masseerde ze verder mijn jongeling zonder condoom. We zijn geëindigd weer in 69 tot ik het niet meer uithield. Ze zei me dat ze genoten heeft. Ze sprak eerst wat Frans maar stelde dan Duits voor. Wat voor mij geen probleem is. Enig minpuntje, tongzoenen deed ze niet. Pas nadat we beiden aangekleed waren heb ik haar spontaan betaalt. Ze zei me dat van Bulgarije is en hier dagelijks zit. Wzs voor mij een topervaring aan de ramen. Sommige meisjes die privé doen in regio Oostende doen veel minder en tongzoenen ook niet. Mij ziet ze zeker nog terug. Topervaring, mooie lieve schoonheid die haar tijd neemt en ook graag verwend wordt.
 
Mrsanchez nood was hoog vandaag 🤣🤣 en tweemaal goed van jetje kunnen geven dan? Die melissa moet blijkbaar echt wel heel goed zijn aangezien al die positieve commentaren hier. Jammer dat ze in oostende zit en niet in Gent. Had er anders ook al lang bijgeweest.
Krokettje, mogen wij ook eens iets goed hebben, dat we niet naar Gent moeten rijden;)
:p:p:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mrsanchez nood was hoog vandaag 🤣🤣 en tweemaal goed van jetje kunnen geven dan? Die melissa moet blijkbaar echt wel heel goed zijn aangezien al die positieve commentaren hier. Jammer dat ze in oostende zit en niet in Gent. Had er anders ook al lang bijgeweest.
hi ik verander eens graag van meisje maar dit is de enige waar ik met plezier terug naar ga ,ook al ben ik er al 5keer geweest.( niet op 1 dag :cool: ) Is zeker de moeite om eens van Gent af te zakken naar Oostende.
 
Jep heb er 2x maal binnen geweest vandaag😁,moest toevallig In oostende zijn,ben er meermaals binnen geweest was enkele maanden geleden,is voor mij een eind rijden oostende en uiteraard heb ik mij goed geamuseerd😎😎😎
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op aangeven van bovenstaande recensies gisterenmiddag langsgeweest bij melissa, de dame in kwestie had ik al een paar keer zien zitten zonder te weten dat het melissa betrof ( graag adres aanpassen moderator).

Ik kan alle lof zeker beamen... zeer vriendelijke dame in omgang ( voertaal was frans)
Begonnen met pmc waarbij ze al vlug voorstelde over te schakelen naar 69 wat ik uiteraard graag meenam... fris geschoren poesje... je ziet dat ze meegeniet en ze heeft aan wat ze graag heeft..... dan overgeschakeld naar cowgirl waarbij ze je als een ware amazone berijdt... het duurde dan ook niet lang tot het hoogtepunt...
Idd kleine barstjes, maar voor de rest een prachtig lichaam...

We hebben hier idd terug een toppertje in oostende... verzorg ze goed dat we er nog lang kunnen van genieten heren!!
Ik heb er terug een vast adresje bij...

Voor mij hoort ze in het kleine lijstje met oa Paolo en monica vroeger...
 
Terug
Bovenaan Onderaan