Recensie Melissa (Roe), Antwerpen, Villa Tinto 13 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr. Mike

Newbie
9
14/10/21
17
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen Melissa bezocht. Lief gezicht en wel héél slank.
maar ze lachte lief en ik naar binnen.
ze werkt pas twee weken hier, is 27jaar en ze komt uit Roemenië.
voor 20 min. betaald en voor zoenen vroeg ze extra betaling. ( niet gedaan)
eerst een wasje En daarna lekker geknuffeld met haar slanke lijf en super kleine borstjes.
daarna ging er een jasje overheen en ik werd zalig gepijpt.
intiem was ze bij t begin wel actief, maar later minder.
ze bleef me wel aankijken.
daarna heeft ze me met de hand gefinished.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag even met Melissa gesproken. Het is een hele lieve en vriendelijke meid. Voor mij is ze een beetje aan de skinny kant. Ik zal haar dus niet zo snel gaan bezoeken. Maar ze is wel mooi puur natuur, en alles in de juiste verhouding.
 
Jammergenoeg is alles niet in de juiste verhouding, want haar kleine borstjes is gewoon plank-plat met een tepel
Ik heb alleen met haar een leuk gesprekje gehad. Alles leek mooi in verhouding, maar als ze vulling gebruikt, zoals je in een ander bericht schrijft is het een ander verhaal natuurlijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/melissa-2042/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden deze meid ook eens bezocht. Haar figuur is echt wel petitte en haar borstjes zijn inderdaad heel klein maar liever dat dan neptieten. Haar orale dienstverlening was goed. Ze liet zich gewillig beffen en ik had een vermoeden dat ze er van genoot. Daarna haar in missionaris genomen en lekker doorgepompt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was mijn 2de bezoek aan haar maar ik vond ze de 1ste keer enthousiaster .Bij het beffen geniet ze wel en ge kunt haar knobbeltje duidelijk voelen .Bij de verschillende standjes werkt ze goed mee .En je mag haar hard neuken .Ze kijkt u wel aan maar het is niet van neuk me maar goed maar eerder van wat kom je hier doen ?

Het laken op het bed was vuil en ik kreeg niet de indruk dat ze zichzelf grondig had gewassen .

Ze zat op vt 27 maar wat een rommelige kamer en met elektrische draden die overal hangen en sm attributen die mij geen gezellig gevoel geven .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net ook bij deze 28 jarige schone geweest. Haar looks en smile deden me binnen komen.

Ze ziet er zalig uit! Dat moet gezegd worden.

Het pijpen was maar middelmatig en het doggy neuken was leuk op zich door haar zachte kont. Echter haar enthousiasme is er niet echt.

Ze ziet me niet meer terug denk ik.
 
Heb deze dame gisteren voor de eerste maal bezocht. Lief gezicht en zeer mooi verzorgd lichaam. Inderdaad kleine borstjes. Leuke tepels. Pijpen was top en ze liet zich gewillig beffen en genoot er zeker van en kwam ook echt klaar. Dan haar geneukt . Ze kan een stootje hebben .
 
Lees hier toch wat niet hygiënische zaken over deze dame in verschillende Posts …. Is deze situatie veranderd of nog altijd twijfels over haar hygiëne?
Ik kan me niet herinneren of ze zichzelf vooraf waste maar bij het beffen was het of ik speeksel van iemands proefde .Maar het zeker geen zeep of helemaal niets . Daarom onvoldoende. Maar als ik mijn review terug lees viel voor de rest wel mee .
 
Enkele weken geleden deze meid ook eens bezocht. Haar figuur is echt wel petitte en haar borstjes zijn inderdaad heel klein maar liever dat dan neptieten. Haar orale dienstverlening was goed. Ze liet zich gewillig beffen en ik had een vermoeden dat ze er van genoot. Daarna haar in missionaris genomen en lekker doorgepompt.
Helaas gaat ze haar borstjes laten vergroten volgende maand . Zonde vind ik persoonlijk.
 
Deze zit reeds enige tijd in VT22 of zoiets, geen 13 zoals in de titel vermeld.
Ik was nieuwsgierig na haar boob upgrade.
t Viel tegen, geen klik, te beroepsmatig.

Geen herhaling voor mij.

Doc
 
Deze zit reeds enige tijd in VT22 of zoiets, geen 13 zoals in de titel vermeld.
Ik was nieuwsgierig na haar boob upgrade.
t Viel tegen, geen klik, te beroepsmatig.

Geen herhaling voor mij.

Doc
Melissa zit op VT 23 denk ik, of anders 24, maar ik weet niet of dit haar vaste kamer is. VT 22 is al jaren de vaste kamer van Tania.
 
Vraagt ze meerprijs voor beffen ?
In het verleden was dat niet het geval.

Heb haar nog niet bezocht na haar boobjob, weet ook niet of ik dit ga doen.
Haar zeer kleine borstjes en naturel look was net haar grootste troef. Ze viel wel niet onder de toppers, eerder het reserve meisje als de toppers niet aanwezig waren. Natuurlijk is dat ieders persoonlijke mening.
 
ielen haar nieuwe borsten tegen ?
Of bedoel je de ervaring ?
Vraagt ze meerprijs voor beffen ?
De nieuwe waren nog gevoelig.
ik bedoelde dat de ervaring viel tegen. Ze heeft veel potentieel maar het blijft bij minimale dienst verlening.
beffen ? geen idee , ik vermoed van wel voor extra Euro s.

Doc
 
De nieuwe waren nog gevoelig.
ik bedoelde dat de ervaring viel tegen. Ze heeft veel potentieel maar het blijft bij minimale dienst verlening.
beffen ? geen idee , ik vermoed van wel voor extra Euro s.

Doc
Ik vind ze heel aangenaam. Er mee gebabbeld. Neemt haar tijd. Ze vraagt niks extra om te beffen. Als ze zelf zin heeft , mag je lang doorgaan met beffen tot ze klaarkomt. Ik vond haar kleine borstjes leuk . En mooi . Ik ben zelf geen siliconen voorstander .
 
Terug
Bovenaan Onderaan