Recensie Melissa, Rue marnix 190 Seraing 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LangeJan78

Wandelaar
53
29/08/22
7
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was in de buurt van Seraing, dus eens gaan kijken op rue marnix. Vuile buurt... straat ligt vol zwerfvuil.
Zaten wel verschillende mooie dames. Denk dat ieder wel iets vind naar zijn goesting hier. Oost europees, zuid europees, slank, voller, grote cup maat, kleine cup maat,...
Een kleine 20 dames schat ik met de gordijnen open.
Melissa op 190 bovenverdieping sprak me meest aan. Mooie slanke dame met 2 pony tails.
Ontvangst was vriendelijk, liet me dadelijk op men gemak voelen. Kleinere borsten, geen siliconen. Ze is volledig naturel zonder make-up zelfs.
Roemeens 27 jaar. Kussen wou ze wel niet. Vingeren mocht ook niet, not inside zei ze. Gelukkig pijpte ze wel lekker. Op tijd kunnen stoppen, nog even doggy en ik was klaar na 10 minuten. Had voor half uur betaald, ze werkte me wel niet buiten. Ik heb geen 2de keer geprobeerd, denk wel dat het gemogen had. Gewoon nog kwartiertje gepraat over normale dingen en wat geknuffeld. Herhalingsgevaar, ja als ik nog eens toevallig in de buurt ben.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Absoluut is deze roemeense naturel beauty een toppertje. Ondanks dat ze bepaalde zaken zoals kussen op de mond en met de vinger penetreren niet toestaat/toelaat. Nooit teleurgesteld in de diensten en in de tijd die we samen doorbrengen. Pijpen (met CD) kan ze hartstochtelijk afwisselend gevoelig , hard , en deepthroat. Haar heerlijke kontje en strakke B cupje een streling voor het oog. Aan haar gezichtsuitdrukkingen , haar openstaande mondje , speel op haar lippen bijten en een zacht gekreun dat steeds luider wordt leidt een hard organsme in. Iets dat ze naar eigen zeggen maar zelden tijdens/op het werk krijgt. En uiteraard daarna het wasje en het lekkerste sigaretje. Medewandelaar behandel deze dame met respect , dit is een toppertje achter de ramen !

Baby I will sent you the translation of this later !

Noiapte Buna , te PUP !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.378
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan