Recensie Melissa, Ruisbroek/Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mel-baby-doll-super-gfe-100-real.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waw wat een rendez vous!
Begon slecht want ze was nog in de bus toen ik al arriveerde. En dus moest ik bijna een uur wachten en toch bleef ik wachten.
Lucky me want toen ze open deed excuseerde zich en kon het feest beginnen.
PZC, beffen, Doggy etc
Alles met veel passie.
Ik moet zeggen heb zelden zo een goede rendez vous gehad dat ik er morgen terug ga want het is haar laatste dag nadien gaat ze naar Woluwe.
Absolute aanrader
 
Zit nu in Etterbeek. Is eigenlijk niet meer in mijn vertrouwd javhtgebied maar omdat ik er reeds tweemaal bij geweest was en het telkens van hoogstaande kwaliteit was toch naar Etterbeek geweest.
Is toch wel raar dat ze hier geen aandacht krijgt op de waalse tegenhanger is zowat iedereen laaiend enthousiast over haar.
Zie hier een werkende link van haar. Let op ze werkt niet in het weekend!

 
Zit nu in Etterbeek.
Gelieve de moderator in te lichten dat de titel (Ruisbroek) moet aangepast worden.

Is toch wel raar dat ze hier geen aandacht krijgt op de waalse tegenhanger is zowat iedereen laaiend enthousiast over haar.
Ik heb geleerd dat wat ze daar op de waalse tegenhanger allemaal schrijven best met een dikke korrel zout moet genomen worden. De waalse wandelaars zijn mijns inziens nog véél minder critisch dan de vlaamse... Heb ik dus niets aan.
 
Melissa is ondertussen een van mijn vaste dames. Ze heeft me vandaag laten weten dat ze in december terug naar Brazilië gaat en niet meer zal terugkomen 😭.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan