Recensie Melissa TS, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.624
01/07/21
1.743
93
[h2][/h2]02-10-19, 19:11






Melissa in oktober 2019 in Amsterdam bezocht, maar zit momenteel in Utrecht.
Eerste keer in Nederland en komt uit Colombia.
Ik denk dat ze zelfs wat langer is dan de 1,78, maar verder ziet ze er precies uit als de foto's laten zien.
Komt erg vriendelijk over en ziet er best vrouwelijk uit ondanks dat ze vrij groot is.
Betaald voor half uur, want je weet het nooit de eerste keer.............
Haar pik haalt de 21 cm niet denk ik, max 19 denk ik afgaande op mijn eigen lengte, maar misschien vergis ik me, niet gemeten.
Hij was eerst nog niet stijf en ik dacht dat wordt niks, maar ze maakte hem zelf wat groter door te trekken, daarna condoom erom met kersensmaak en ging ik haar pijpen, ik voelde hem groeien in mijn mond, toch een behoorlijke pik.
Ze nam het initiatief en begon me in mijn keel te neuken, tot mijn eigen verbazing ging hij bijna helemaal naar binnen.
Daarna heeft ze mij gepijpt tot de wortel.
Haar pik was weer wat slapper, dus weer stijf gepijpt en keelgeneukt door haar, vindt ze toch wel lekker om te doen.
Vervolgens heeft ze me in mijn kontje genomen, eerst langzaam en daarna steeds harder.
Daarbij lag ik op mijn rug met mijn benen omhoog, hij glipte er nog al vaak uit.
Maar ze bleef doorgaan met neuken, ik denk wel een kwartier lang.
Op het laatst trok ze aan mijn pik met condoom er nog om, ging wat ruw en hard om mij klaar te laten komen.
Vervolgens condooms eraf.
Ik heb haar nog kort gepijpt zonder condoom, terwijl zij mijn pik aftrok tot ik klaarkwam
Schoongemaakt met papier, er was geen wasbak in de kamer.
Lokatie is sowieso shit, 2 hoog ergens in de baarsjes.
Buitenkant ziet er oke uit, maar binnen is hard aan onderhoud toe.
Maar moet toegeven mijn beste neukbeurt door een Trans moet ik zeggen.
Toen ik na een half uur naar buiten ging kwam de volgende klant de trap al weer op.
Althans vandaag niet over klandizie te klagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan