Recensie Melissa, Ukkel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Private1971

Newbie
17
19/09/22
9
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/massage/sensuel-massage-5.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Verleden week langgeweest bij deze dame
Ik wist dat het enkel massage was , maar de combo tafel en futon sprak me aan

Melissa deed open en wauw was een leuke snoet
Ze stelt je direct op je gemak
Snel effe onder de douche om dan aan een sensuele massage te beginnen
Ze neemt echt haar tijd en gebruikt al haar troeven
Je mag haar aanraken maar geen penetratie 😋
Na je achterkant goed onder handen te hebben genomen , vraagt ze om naar de futon te gaan
Daar gaat de massage / knuffels door en heel sensueel en lekker naar een manueel hoogte punt

Echte aanraader voor een rustgevende massage
Prijs is zeker correct
130€/h

Terugkeer gevaar is zeer groot
Ik ga zoizo volgende week terug
 
Meer dan een jaar geleden ook twee keer bijgeweest. Qua uiterlijk niet echt mijn type maar service was goed en contact ook. Betaalde wel een stuk minder toen...eerste keer afgerond met pijpen en beffen, tweede bezoek nam ze plots een condoom en mocht ik haar neuken. In het bijzijn van haar rosse poes😁
 
Ben er ook al bij geweest maar denk niet datgene nog pijpt laat staan neuken. Ze houdt het bij massage, bij mij toch en ben nu toch ook genen draak dus. Misschien wil ze dit niet meer,maar dan moeten we dit respecteren vind ik Grtz jack
 
Dat kan, is dikwijls persoonlijk wat kan of niet ik ken er zo nog (genoeg)😉 Vond ook dat ik goed werd bediend voor mijn 100 euro. Maar in de kering nu 30 meer voor minder service hmm neen.
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ook bij jaar geweest. We leken elkaar al eens gezien te hebben maar wisten niet meer van waar.

Geen pijpen of intiem maar een echte tantra massage. Leuke social time voor en na. Ik vermoed dat ze meer naar echte tantra is geëvolueerd, want ze volgt af en toe workshops. Al sluit ik niet helemaal uit dat ze af en toe nog eens verder gaat zoals vroeger. Maar dit lijkt me eerder uitzonderlijk.

Ik ben wel fan van haar sportief lijf maar dat is natuurlijk persoonlijk. De massage vind ik heel goed. Eerst op de verwarmde tafel, daarna een heel erotisch deel op de futon. Respectvol aanraken kon en werkt aangemoedigd. Zelfs niet een klein beetje ;)
Af en toe gaf ze een kusje op de mond maar dat stelde niet veel voor. Voor de rest niets oraal.
Ikheb er heel hard van genoten en een van de betere ervaringen voor mij.

Wat het perfect zou maken voor mij is een prostaatmassage. Ik heb niet gevraagd of het kon. Je ballen worden zeker niet vergeten tijdens de massage en tussen de billen wordt er ook gemasseerd.
Herhalingsgevaar heel groot dus. Denk dat ik al weet wat ik mezelf kado geef voor kerst. En dan probeer ik anderhalf uur. (Hopelijk kan 2u) Benieuwd of het dan nog heter wordt of gewoon langer massage op de tafel.

Keep you guys posted!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan