Recensie Melissa, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
62
25/06/23
68
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5723352-melissa
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren even langs Melissa gegaan. De foto's op haar profiel maakten me nieuwsgierig en het contact via Whatsapp verliep prettig, dus, ik dacht ik waag gokje.

Het is de dame van de foto's, maar ze is wel flink aangekomen. Normaal gesproken moet je op 10 kilo meer rekenen, maar hier is het al gauw 25 meer. Daar staat tegenover dat het een leuke vrouw is die me vrolijk ontving en een heerlijk gevoel voor humor heeft.
We begonnen met een praatje op bed en elkaar over de kleren heen een beetje voelen. Na een tijdje vroeg ze me te gaan staan en begon ze me uit te kleden. Na een tongzoen zei ze bye bye en met een knipoog en een
Lach zakte ze door haar knieën. Ze pijpt heerlijk. Nat, afwisselend en ze schiet af een toe met haar tong heen en weer. Erg goed.
Neuken was prima. Ze wilde graag boven, dus zo begonnen we, en na een paar standjes wilde ze daar weer naar terug.
Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaar gepijpt.
Na de douche stond ik waan te kleden. Zij zat op de rand van het bed toen ze me nog even naar zich toetrok om nog even mijn inmiddels slappe piemel zachtjes in haar mond te nemen. Dat had ik nog nooit meegemaakt op een pay date maar zorgde ervoor dat ik met een nog grotere glimlach de deur weer uitliep.

Herhalingsgevaar? Misschien wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan