Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja jammer. Ik ben es even binnen gestapt bij een mooie blondine in dezelfde straat maar iets meer richting het station. Spreekt vrij goed Nederlands. Zag er geweldig sexy uit met een zwart glanzend pakje dat heel haar rug liet zien en ook haar mooie borsten beetje liet zien. Maar toen ik vroeg naar beffen, 69 en wat kussen, dan kon dat wel, zegt ze, tegen meerprijs. Ik twijfelde want het is Melissa niet. En voor hetzelfde geld valt daar dan veel tegen. Enfin, als Melissa er volgende week niet is dan zal ik er wel eens een bezoekje brengen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Melissa ook een bezoekje gebracht, prachtige meid, geniet er ook van.
Prachtig lichaam, nauw kutje ..
ik hoop dat deze meid met "veel" respect behandeld wordt !
 
Ik ben er onlangs ook weer bijgeweest. Gekozen voor een halfuurtje. Ze had weinig sexy lingerie aan nu. Een witte body. Ik zei haar dat ze dat maar heel snel moest uitdoen.
Haar poesje was niet helemaal kaal maar getrimt.
Ik heb haar eerst tegen de muur gezet met haar benen wijd open. Met mijn vingers ging ik wat op zoektocht daar beneden. Binnendringen met vingers wil ze niet.
Intens tongzoenen doet ze ook niet.
Daarna gingen we in 69 op bed liggen voor het gangbare plezier.
Weer een leuke ervaring gehad bij dit heerlijk meisje aan de ramen.
Volgens mij is ze tot veel meer bereid mits de eurootjes natuurlijk.
Volgende keer kijk ik of ze bereid is om als slavinnetje mee te spelen.
En of ze een trio vvm ziet zitten.
Ik heb namelijk een goeie vriendin die wel es mee zou willen gaan.
 
Vandaag weer bij haar geweest. Is echt verslavend.
Aan het raam droeg ze een zwart kleedje.
In de kamer trok ze dit uit.
Ze had een zwarte bh en slipje aan met deze keer ook zwarte sexy kousen.
Ik koos voor een half uurtje.
De sex was zoals atijd super.
Ik mocht haar weer lekker lang likken, en deze keer niet alleen haar kutje…
Ik vroeg haar of ik volgende keer een vriendin mag meebrengen.
En dat is geen probleem zei ze.
Ze wil dan wel dat het voor een vol uur is.
Ze vertelde me dat ze ervaring heeft met vrouwen.
Dus venieuwd naar mijn volgend bezoekje.
 
Ik ben er donderdag langsgeweest.
Was eerst met een goeie vriendin iets gaan eten en drinken in Oostende en dan aan het Hazegras gepasseerd omdat de auto daar in de buurt stond.
Melissa was aanwezig en zwaaide heel vriendelijk naar me.
Mijn vriendin vroegme of ze mij kende misschien. Ik deed haar het verhaal en vertelde dat ik wel es een triootje met haar wil doen.
Mijn vriendin had ietsje tveel gedronken bij het eten en zei me "ik wil dat ook wel eens doen maar jij betaalt hoor" Enfin, ik had dit nu niet verwacht maar we gingen toch nog haar raam terug. Melissa verwelkomde ons zeer vriendelijk. Ik vertelde haar voorzichtig wat we wilden en dat was voor haar geen probleem. Snel naar de kamer en eerst afrekenen. Om het wat gezellig te maken had ik nog nog een fles witte wijn bij die we net hadden gekocht. Melissa vroeg ons wie het initiatief wou nemen. We zegden dat zei dat maar moest doen.
Ik wist niet dat Melissa zo bazig kan zijn maar wat een leuke tijd. Eerst moet ik me uitkleden. Daarna hielp ze mijn vriendin. Melissa had een zwart setje lingerie aan dat ze ook uitspeelde. Daarna vrijde ze een tijdje met mujn vriendin en moest ik kijken. Daarna deed ze teken dat ik erbij moest komen. We hebben daar een stromend uurtje meegemaakt. Echt Melissa blijft voor mij een topper
 
Ik ben er donderdag langsgeweest.
Was eerst met een goeie vriendin iets gaan eten en drinken in Oostende en dan aan het Hazegras gepasseerd omdat de auto daar in de buurt stond.
Melissa was aanwezig en zwaaide heel vriendelijk naar me.
Mijn vriendin vroegme of ze mij kende misschien. Ik deed haar het verhaal en vertelde dat ik wel es een triootje met haar wil doen.
Mijn vriendin had ietsje tveel gedronken bij het eten en zei me "ik wil dat ook wel eens doen maar jij betaalt hoor" Enfin, ik had dit nu niet verwacht maar we gingen toch nog haar raam terug. Melissa verwelkomde ons zeer vriendelijk. Ik vertelde haar voorzichtig wat we wilden en dat was voor haar geen probleem. Snel naar de kamer en eerst afrekenen. Om het wat gezellig te maken had ik nog nog een fles witte wijn bij die we net hadden gekocht. Melissa vroeg ons wie het initiatief wou nemen. We zegden dat zei dat maar moest doen.
Ik wist niet dat Melissa zo bazig kan zijn maar wat een leuke tijd. Eerst moet ik me uitkleden. Daarna hielp ze mijn vriendin. Melissa had een zwart setje lingerie aan dat ze ook uitspeelde. Daarna vrijde ze een tijdje met mujn vriendin en moest ik kijken. Daarna deed ze teken dat ik erbij moest komen. We hebben daar een stromend uurtje meegemaakt. Echt Melissa blijft voor mij een topper
Leuk om lezen G.

Mag ik vragen: wat zijn haar prijzen en hoelang mag je daarvoor blijven ? (Stuur maar door via PB als je wil hoor)

Merci voor je antwoord.

Grt. D
 
Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan haar Was weer top
Ze had eens kleren aan, ook eens lekker om te zien. Haar strakke kont in een mooie jeans en kleine borstjes in een witte coltrui.
69 ,rimmen, beffen ,blowjob, verschillende standjes +/-15 a 20min voor 50euro
Het is zeer kalm zei ze. Dus allen daarheen :)
 
Ben gisteren bij Melissa geweest. Inderdaad ze had een strakke jeans aan en een trui.
Ze herkende me meteen.
Gekozen voor een half uurtje.
Wat me opviel was dat ze enorm aanhankelijk was. Ik vermoed dat ze wat tipsy was.
Ze nam mijn hand en bracht em in haar jeans naar haas poesje dat ik mocht strelen.
Ze gaf me zalige kusjes. Tongzoenen doet ze niet. Jammergenoeg.
Maar toen we samen naakt waren mocht ik voor het eerst haar klitje strelen.
Dat kon ze erg appreciëren want vervolgens mocht ik haar traagjes vingeren. Wat ze normaal niet toelaat. Vervolgens 69. Ik likte haar zalig poesje en drong een vinger in haar kontje.
Wat ze duidelijk graag had.
Daarna was het tijd voor een paar standjes.
Om af te sluiten mocht ik klaarkomen tussen haar kleine borstjes.
Voor het eerst smeerde ze alles over haar borsten terwijl ze me stout aankeek.
Ze blijft een topper. En met een drankje is ze nog gewilliger.
De beste gfe momenteel. Hopelijk blijft ze nog lang. Volgende week ga ik zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Melissa ,


Vandaag rond 16u eens een keer bij melissa geweest en na alle recencies over haar moet ik zeggen het is een klasse dame hoor ,
Al stond ze eigenlijk op t punt om naar huis te gaan wilde ze mij toch nog hebben dus niet verkeerd en ze deed haar helemaal uitkleden en
toen samen op bed waar ze lekker begon te pijpen en ik lekker aan haar kutje kon en voelde dat ze zeiknat was dus dat voelde heerlijk aan.
Helaas was likken bijbetalen bij melissa dus dat wordt voor een volgende keer maar ze is zeker aan te raden hoor.
Ze is erg lief maar zat wel op de klok te kijken om naar huis te gaan dus maar misschien een volgende keer beter en ze mag mij weer een keer
terug verwachten want het is een toppertje hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan