Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Polarbeer,

Het zou kunnen dat haar shift er dan al op zit, ze stopt rond dat uur.
Anderzijds vertelde ze me bij mijn laatste bezoek (juni) dat ze begin september even een break nam en naar haar thuisland vertrok.
Ik hoop dat het dit is.
Mocht je haar intussen spotten laat het dan weten.

Mvg

Mike m
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk weer bij Melissa geraakt na een lange tijd.
ze Herkende me gelijk en zo was het ijs weer gebroken ;-)
wel had ik een negatief gevoel achteraf, nl de klik van weleer was er niet meer.
was het haar dagje niet, ze zei me wel dat ze wat verkouden was, mss was dit de reden.

@ moderator, adres mag veranderd worden naar Vooruitgangstraat 14
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk eens bij Melissa geraakt. Normaal ben ik avondwandelaar maar Melissa werkt enkel overdag. Toen in vandaag met de trein toekwam om 15u waagde ik mijn kans. Ze was er....op nr. 14 idd.
Wat een verwenning. Meestal kan er maar wat meer als je vaker gaat maar Melissa verwende mij meteen als een vaste klant. Meteen knuffelen. De meeste houden zoveel mogelijk afstand en mag je amper aanraken. Niet zo met haar. Haar poes mocht ik direct uitgebreid beffen terwijl ze me lekker pijpte. En ze had het graag langdurig. Daarna missio en ook dan mocht ik mijn tijd nemen en gaven we elkaar likjes en kusjes. Toen vroeg ze of ze met een vibratortje met mijn kontje mocht spelen. Had ik wel zin in. Ondertussen mocht ik met haar zalige tietjes spelen en vingeren. En daarna ging de poes weer op mijn mond. Nadat ik klaarkwam mocht ik rustig verder likken en spelen. Geen tijdsdruk. Echt een topper.
 
Vandaag eindelijk eens bij Melissa geraakt. Normaal ben ik avondwandelaar maar Melissa werkt enkel overdag. Toen in vandaag met de trein toekwam om 15u waagde ik mijn kans. Ze was er....op nr. 14 idd.
Wat een verwenning. Meestal kan er maar wat meer als je vaker gaat maar Melissa verwende mij meteen als een vaste klant. Meteen knuffelen. De meeste houden zoveel mogelijk afstand en mag je amper aanraken. Niet zo met haar. Haar poes mocht ik direct uitgebreid beffen terwijl ze me lekker pijpte. En ze had het graag langdurig. Daarna missio en ook dan mocht ik mijn tijd nemen en gaven we elkaar likjes en kusjes. Toen vroeg ze of ze met een vibratortje met mijn kontje mocht spelen. Had ik wel zin in. Ondertussen mocht ik met haar zalige tietjes spelen en vingeren. En daarna ging de poes weer op mijn mond. Nadat ik klaarkwam mocht ik rustig verder likken en spelen. Geen tijdsdruk. Echt een topper.
Hey Erik
Dank je voor de mooie verwoording van je bezoek aan melissa.
Is het eventueel mogelijk om ook nog een recensie te geven als je wil aub?
Omtrent prijs, duur van je bezoek en sterren geven?
Groetjes krokettje 😉
 
Het is onmogelijk om bezoekjes van 50 euro te vergelijken met bezoekjes van 100 euro of meer... op den duur verzieken de kapitaalkrachtigeren de boel vrees ik.... laat raamprostitutie over aan de vijftigers aub... :)))))
 
En waarom 50 plussers en bv ook niet mensen die niet boven de 35 zijn? Wat heeft die leeftijd daar trouwens mee te maken? Ik loop al 15 jaar langs de ramen en zolang ik er mijn goesting vind zal ik dat ook blijven doen. Per slot van rekening blijft het ook de goedkoopste manier om keer goed uwe zak te ledigen 😆😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan