Recensie Melk in mond, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/stop-de-melk-in-mijn-mond.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Stop de melk in mijn mond achter ccha in hasselt


De chat ging vlot, nederlands ging ook, de prijs werd nog eens gestuurd via whatsapp en bevestigd dat er geen extra's waren voor bj zc en cim.
De advertentie schrijft het volgende in duidelijke niet mis verstaanbare woorden:
Hallo heren , goesting om een geil spaanse dame te proeven met een Sexy Body . Zie mijn mogelijkheden en ik voer deze uit wat je graag hebt indien je netjes bent en de hygiene het toelaat. * Wil je een diepe blowjob en mijn mondje volspuiten * Wil je tongzoenen of zoenen * Wil je een lekkere 69 * Wil je dat ik aan jou ballen en kontgaatje sloeber met mijn tong* Wil je mij overal likken en betasten * Wil je dat ik jou anaal verwen * Wil je mij hard neuken met jou favoriete standje * Dit alles is geen probleem voor mij .** Enkel anaal bij mij is niet mogelijk ** . Mijn service is dus uitgebreid en bericht mij wat jou verlangens zijn en ik zal deze vervullen . TWIJFEL JE ?? Maak een KENNISMAKINGS DATE voor mijn SPECIALITEIT = een DEEP BLOWJOB zonder condoom die ik naakt geef tot je spuitend klaar komt in mijn mondje voor 60 € ***. Ik hoop dat ik jou warm gemaakt heb voor een zwoele date met mij . PS. VANAF HALF UUR ZIJN ALLE MOGELIJKHEDEN IN DE PRIJS INBEGREPEN dus geen extras !!

Als je daar dan achter het cultureel centrum voorbij komt met de fiets kan je toch niet anders dan dat even gaan proberen.
Bespaar u de moeite, natuurlijk is dit afzetterij. Ondanks dat de dame zeker niet die van de foto was, zag degene die mij binnen liet er effectief nog 10 keer mooier uit. Echt serieus, een madam van schat ik mid veertig, met een bijzonder mooi sportief lijf (alle dagen gymzaal, kan niet anders) en echt knap kopje en stijlvolle haardos. Leuke borsten C+ die wat hangen (maar toch opgevuld werden), goed gedaan, heel naturel, niet zo van die joekels die altijd omhoog staan. Ze ging mij voor op de trap en ik was uiterst tevreden met het uitzicht en gaf al eens een flinke tik op haar bibs. Veel jolijt en gelach, was top ontvangst, er kwamen uit een andere kamer ook nog twee meiden kijken en mee plezier maken. So far so good.
Op de kamer 150€ gelegd. Ik wil mij even douchen zei ik. Dat kon, maar dan moest ik weer helemaal naar beneden. Badkamer was zeer warm want de droogkast stond er volop te draaien. Zo douchen in een bad met douchegordijn, ik vind dat maar niks. Ze hielp mij netjes uit bad en droeg mijn kleren terwijl ik weer poedelnaakt naar beneden mocht gaan door de gang. De andere twee dames kwamen mij nog even keuren. Dat was wel lollig, weerom jolijt.
Op de kamer moest ik direct op het bed gaan liggen, krakkemikkig bed waar de matras op sommige plaatsen bedenkelijk doorzakt. Ik wou rechtop blijven staan om gepijpt te worden, maar ze ging al op haar knieën zitten op bed. Ik ging niet om te neuken, maar wil mijn melk wel kwijt in haar mondje zoals ik dat had afgestemd via chat.
Ze wist natuurlijk van niets van de wensen in de chat.
Ik heb mij achter haar gezet en plat op haar buik gelegd en heb mijne half slappe lul wat tussen haar billen gestoken tot die lekker hard werd. Echt een knappe en sterke vrouw die onder mij lag. Toen ik van haar af ging vroeg ze of ik een massage wou, normaal was dat 50€ extra, zei ze, maar voor mij was dat vandaag gratis. "No no baby, not extra's, sure not for massage!" zei ik. Ik voelde de bui al hangen en ondertussen hing ik al vol met olie. Ze heeft die dan wat uit elkaar gewreven en vond van haarzelf dat ze erg goed was in massages geven. Ze is echt wel sterk, dat wel. Toen ze opnieuw olie op mij spoot heb ik mij omgedraaid en gezegd dat het goed was en dat ik enkel kwam om gepijpt te worden. Ze heeft echt een knap kopje en uitstraling. Toen ze met een condoom afkwam heb ik haar maar laten doen. Ik dacht laat mij die dan maar vol spuiten als ik diep in haar keeltje mag duwen, 't is niet anders. Ze pijpte lekker en snel, hard ook, maar als ik achter op haar hoofd drukte was ze toch sterk om tegen te duwen. Ze liet het niet gebeuren en counterde dat door prostaat massage aan te bieden. Ze trok het condoom van mij lul eraf en stak haar twee vingers in het condoom bij mij binnen. Ja, ze is echt sterk 💪🏻
Ondertussen trok ze fel af en spuwde wat bij. Niks te pijpen meer, ik werd al aangepord om klaar te komen. Ze pakte wel mijn ballen nog vast en trok die hard alle kanten uit terwijl ik mezelf moest aftrekken. Ben zo wel klaargekomen en heb me ook niet ingehouden, want ik wou daar eigenlijk weg. Ik noem dit afzetterij.
Al wil ik deze dame zeker eens in privé omstandigheden en thuis uitnodigen op een feestje. Ik vond ze dusdanig knap en verfijnd, maar de cultuur in dat huis van plezier zit echt niet goed. Ben daar nog al eens geweest bij andere dames en toen was dat ook een mindere ervaring. Volgens mij moeten de dames dusdanig veel afgeven dat ze enkel de extra's mogen houden of zo.
Dus met veelvouden van 50€ zullen er dan wel mogelijkheden komen, maar ik was te koppig om het te vragen/geven. Het was toch mijn 'kennismakingsdate' 🤷🏼‍♂️ maar die belofte vergeten ze dus snel.
Nooit meer!
 
ik dacht deze dames gewoon betalen per dag dat ze daar verblijven, alleen beconcurreren ze elkaar en kennen ze elkaar niet altijd zodat er soms wat spanning is, in dat huisje; het zijn niet altijd onafhankelijke dames die er werken mogelijks; in zo een oud kot ga ik in ieder geval niet binnen want doorgaans kondigen zich daar problemen aan; het enige voordeel is dat ge tussen de massa van autos in de buurt niet opvalt
 
ik dacht deze dames gewoon betalen per dag dat ze daar verblijven,
De dame waar ik bij was sloot zelfs haar deur toen we even een verdiep hoger naar de douche gingen, zegt genoeg lijkt mij…
het enige voordeel is dat ge tussen de massa van autos in de buurt niet opvalt
Ik kom van daar in de buurt en daarom ga ik er eigenlijk niet graag langs want nu ook weer sta je daar vijf minuten voor de deur te draaien eer ze je binnen laten. Da's een stressje als je de buren er kent 😉

Ondertussen vond ik per toeval ook het RL profiel van de toch echt wel knappe stijlvolle dame die mij dan heeft ontvangen. En in dat profiel staan echt geen onwaarheden of zo!

Dus het is waarschijnlijk de uitbaatster die er bedenkelijke praktijken op nahoudt en met een vals RL profiel met veel beloftes klanten lokt en dan waarschijnlijk een meid inzet die vrij is.
Ik vond die Fernanda echt wel ok, zeker wat betreft uiterlijk (heel stijlvol) en de manier waarop ze de job aanpakt. Maar helaas werd ik door een bedriegster in een val gelokt en ik was daar met heel andere verwachtingen en het lijkt erop dat Fernanda daar ook effectief niets aan kon doen want ze biedt dat gewoonweg niet aan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan