Recensie Meesteres Chantal,Emmeloord 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
308
25/04/22
413
1
Meesteres Chantal ontvangt in Lemmer, heeft een melkmachine die je helemaal leeg melkt. Eventueel geboeid en vastgebonden, en tegelijkertijd een prostaatmassage door de Meesteres. Dit heeft mijn interesse gewekt, wie heeft haar wel eens bezocht in Lemmer?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een aantal jaren geleden heb ik haar wel eens bezocht voor een BDSM nursing sessie. De melkmachine heeft ze toen niet gebruikt, ik weet niet of ze die toen al had. Mijn voorkeur gaat uit naar inwendig onderzoek en dat heeft ze gedaan.
 
Ook ik denk er over om bij haar langs te gaan, Is iemand onlangs nog bij haar geweest? Hoe zit het met de hygiene? en heeft er iemand ook ervaring met haar andere diensten?
 
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was zo gefascineerd door de opties voor milking machines dat ik laatst bij haar op bezoek ben geweest. Helaas was het een wat minder bezoek dan verwacht.
Ze ontvangt in Lemmer en niet in Emmeloord. Je komt in het huis binnen en dat was nogal een rommel, en een zeer sterke rokers lucht in het huis, ik ben daar nogal gevoelig voor. maar was zo geïnteresseerd in de milking machines dat ik niet rechtsomkeer ben gegaan.

Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen, want ik was te erg bezig met oa de rokers lucht, en ik vond haar er ook niet heel aantrekkelijk uitzien waardoor mijn jonge heer niet hard wou worden, ook met een milking machine er op werkte het niet, ook had ze een machine op mijn tepels gezet. Het melken was dus niet gelukt.
 
Onlangs heb ik haar weer bezocht voor fisten c.q. inwendig onderzoek. De hele sessie heb ik in de sling gelegen, die hangt in een klein kamertje met weinig verlichting. Ze ging grondig te werk, maar haar armen zijn voor mij te dik om er diep in te gaan (ik kan 8 cm diameter hebben). Haar arm ging er tot de elleboog in en daarna duwde ze mij en de sling van zich af. Ze kon me helaas niet dezelfde beleving geven als ik gewend ben, dat is met de hand in de dikke darm (de hand zit dan ter hoogte van mijn middenrif). Door mij meegebrachte speeltjes heeft ze niet gebruikt. Ze heeft me wel een hoogtepunt bezorgd. Heb genoten berichtte ze me later.

De entree is via een steegje achterom en dat is inderdaad rommelig. De rokers lucht waar nick112 het over had heb ik niet waargenomen. De ruimtes waar ze de sessies geeft zijn boven. Ik heb alleen de kamer waar ik me moest uitkleden en het kamertje met de sling gezien. Ik heb op blote voeten gelopen en de vloer was schoon. Algemene hygiëne vond ik voldoende. Duur van het bezoek was 1 uur en kostte € 140
 
Laatst bewerkt:
Onlangs heb ik haar weer bezocht voor fisten c.q. inwendig onderzoek. De hele sessie heb ik in de sling gelegen, die hangt in een klein kamertje met weinig verlichting. Ze ging grondig te werk, maar haar armen zijn voor mij te dik om er diep in te gaan (ik kan 8 cm diameter hebben). Haar arm ging er tot de elleboog in en daarna duwde ze mij en de sling van zich af. Ze kon me helaas niet dezelfde beleving geven als ik gewend ben, dat is met de hand in de dikke darm (de hand zit dan ter hoogte van mijn middenrif). Door mij meegebrachte speeltjes heeft ze niet gebruikt. Ze heeft me wel een hoogtepunt bezorgd. Heb genoten berichtte ze me later.

De entree is via een steegje achterom en dat is inderdaad rommelig. De rokers lucht waar nick112 het over had heb ik niet waargenomen. De ruimtes waar ze de sessies geeft zijn boven. Ik heb alleen de kamer waar ik me moest uitkleden en het kamertje met de sling gezien. Ik heb op blote voeten gelopen en de vloer was schoon. Algemene hygiëne vond ik voldoende. Duur van het bezoek was 1 uur en kostte € 140
Ik wil er nog aan toevoegen dat ze ringen en armbanden niet af deed, alles ging mee naar binnen. Er zat wel een veterinaire handschoen overheen, maar ik vind dat je niet met sieraden hoort te fisten om beschadigingen te voorkomen.
Ik vind het altijd wel leuk om op mijn laarzen naar zo'n afspraak te gaan. Hoewel ze schoon waren moest ik ze meteen bij de deur uittrekken.
 
Ik wil er nog aan toevoegen dat ze ringen en armbanden niet af deed, alles ging mee naar binnen. Er zat wel een veterinaire handschoen overheen, maar ik vind dat je niet met sieraden hoort te fisten om beschadigingen te voorkomen.
Ik vind het altijd wel leuk om op mijn laarzen naar zo'n afspraak te gaan. Hoewel ze schoon waren moest ik ze meteen bij de deur uittrekken.
Ah dat is i.d niet heel erg veilig.
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/580318-meesteres-chantal
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben hier ook geweest voor een melkmachine sessie. Wou altijd ervaren hoe het is maar het viel tegen helaas. Misschien had ik te hoge verwachtingen haha.
Je gaat via achter de schuur de woning binnen, dat stukje is niet zo netjes. Maar binnen is alles wel gewoon netjes dus op zich is het niet zo een probleem.
Geen rooklucht tegen gekomen. Ik had wel wat groter kamer verwacht waar de sessie wordt verricht..

Ik raad aan niet langer dan 30minuten sessie met de melkmachine...Ik kreeg erg last van mijn penis helaas voor paar dagen omdat ik rond 50minuten erin zat...

Conclusie: Chantal is een leuke dame en ze stelt ook jouw gerust en vriendelijke sfeer. Kan makkelijk een gesprek mee voeren en grapjes maken. Geen herhaling voor mij met de melkmachine, misschien als ik hier terug kom iets anders uit proberen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een Sm sessie bij meesteres Chantal gehad. Het was mijn eerste bezoek aan een meesteres en dat had ik haar laten weten. Ze heeft me eerst laten ontspannen met een heerlijk geile massage aan de achter en voorkant waarbij ze subtiel mijn kontje en later mijn tepels, pik en ballen stimuleerde.
Ik had een lange sessie afgesproken om te kunnen ontdekken waar ik echt opgewonden zou raken en waar mijn grenzen lagen. Ze heeft het helemaal compleet waargemaakt. Vastgebonden op de massage tafel heeft ze me anaal opgerekt, mijn ballen opgebonden en tepels en pik geteasd met haar nagels en een pinwheel. Heel heftig geil. Daarna met verschillende sounds mijn plasbuis bewerkt.
Vervolgens in de sling ben ik geneukt met de neukmachine en met de melkmachine dichtbij een orgasme gebracht. Een aantal keren mocht ik niet klaarkomen en zette ze de melkmachine uit om vervolgens weer op nieuw te beginnen. Chantal heeft me mijn grenzen laten ontdekken en is daar zeker niet over heen gegaan.
Uiteindelijk met een heftige vibrator op mijn pik en ballen in de richting van een orgasme gebracht. Ik ben niet gekomen omdat ik helemaal uitgeput was geraakt na 2 uur intensieve, voor mij nieuwe, sensaties.
Chantal is een super lieve vrouw die Sm prima in de vingers heeft. Ze zal doorzetten als de slaaf het aankan en om vervolgens weer teder de overgang naar een andere prikkeling in te zetten.

Bij binnenkomst werd me wat te drinken aangeboden en na afloop was er de mogelijkheid om te douchen. Wat wil een mens nog meer.
Ik ga haar zeker nog weer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan