Recensie Mellissa, J'aime la Vie, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
81
16/07/22
77
10
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
€100
Vanmiddag bij Melissa geweest,kon thuis kiezen tussen haar of Lotte gebeld voor Melissa ,ze staat er pas op en haar foto's spraken me wel aan,
Afspraak gemaakt voor 60 min,toen ze mij opkwam halen had ik al spijt van mijn keus,val namelijk niet zo op donkere dames,dus het ging gelijk in mijn hoofd van
alleen een massage verder niks.
Na 23 minuten wat wrijven met haar handen begon ze al af te trekken dus na 10 min en binnen een half uur was het klaar,ze speekt alleen maar engels en zei joe like?
Ik zei dat ik een uur had en body to body had verwacht.
een misverstand dus ze vroeg aan het begin wel of ik een gewone massage wou of ook wat extra ik zei toen alleen massage ,toen keek ze naar de klok en ging nog ongeveer 15 minuten body to body masseren dat was beter maar helaas te laat toen douchen en nog wat gepraat en binnen een uur zat ik weer in de auto.
Conclusie ,wel een leuke meid om te zien ,lekkere borsten maar ze was slecht geschoren(heel groot vlak allemaal stoppels)en had platte billen en ze voelde erg koud aan.
voor mij geen herhalings gevaar,als iemand ervaring heeft met de blonde Lotte dan hoor ik het graag anders proberen we haar de volgende x.
Als je van donkere dames houd ga er maar heen er is wel meer mogelijk bij haar,maar ik had er geen zin in.,er zijn vast mannen die er wel plezier mee kunnen hebben maar het was voor mij helaas geen succes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan