Recensie Melodie uit Soest 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pvdl

Newbie
6
23/08/22
6
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen maandag bij massagewereld in Soest geweest. Onderweg daar heen gebeld of er nog een masseuse vrij was, dat waren er twee en gekozen voor Melody.
Helaas een verkeerde keuze. Een mooi meisje, erg jong, en onervaren. Zou een erotische massage krijgen met een double pleasure . Melody had last van een gescheurde nagel en dat was een probleem. Ook vroeg ik of Ik aan haar mocht zitten (een beetje billen en borsten aanraken) antwoord was nee. Ik mocht daar als een zombie gaan liggen. Na 10 minuten op mijn rug te zijn gemasseerd tijd om te draaien op de rug en Melody begon gelijk met aftrekken op een zeer onprettige manier. Op den duur zo hard dat het zeer ging doen en niet meer prettig was. Tijd om te gaan douchen en wegwezen. De gastvrouw vroeg nog of ik het naar mijn zin had gehad, waar op ik met nee bevestigde, en ben maar weggegaan, geen zin in discussie waar ook nog andere heren bij waren die op een masseuse zaten te wachten.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/melody/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden Massagewereld in Soest bezocht. Tijdens het voorstelrondje kwam Melody voorbij. Ik vond haar er erg goed uitzien. Gekozen voor 45 minuten body intensief. Dit stelde zeker niet teleur. Eerst even samen gedouched waarbij ze me al aan het plagen was. Vervolgens naar het bed en werd eerst mijn rug gemasseerd. Dit was prima. Daarna mocht ik mij omdraaien en begon het feest. Lekkere body2body waarbij ze me tussendoor aftrok. Ze wist telkens precies op tijd te stoppen en zei dat ik nog niet mocht klaarkomen tot ze het zei. Op een gegeven moment hield ik het niet meer, het kwam uit mijn tenen. Al met al een lekkere 45 minuten gehad!
 
Een paar weken geleden Massagewereld in Soest bezocht. Tijdens het voorstelrondje kwam Melody voorbij. Ik vond haar er erg goed uitzien. Gekozen voor 45 minuten body intensief. Dit stelde zeker niet teleur. Eerst even samen gedouched waarbij ze me al aan het plagen was. Vervolgens naar het bed en werd eerst mijn rug gemasseerd. Dit was prima. Daarna mocht ik mij omdraaien en begon het feest. Lekkere body2body waarbij ze me tussendoor aftrok. Ze wist telkens precies op tijd te stoppen en zei dat ik nog niet mocht klaarkomen tot ze het zei. Op een gegeven moment hield ik het niet meer, het kwam uit mijn tenen. Al met al een lekkere 45 minuten gehad!
Mocht je wel aan haar zitten of lag je er ook als een zombie erbij?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Zelf vorige maand ook een massage van Melody ontvangen en was ook over haar gemixt positief.

Ze masseert prima en ook haar lingam massage was best goed. En ondanks de eerdere reactie, was het prima om haar tijdens de massage gepast aan te raken. Ze heeft een knap gezicht en een heerlijk lichaam.

Toch hield ik een wat gemixt gevoel over omdat ze bij vlagen een te negatieve energie uitstraalde. Vond haar in sommige opmerkingen en houding wat cynisch en destructief ofzo. Misschien was het haar bij of de mijne, maar mijn intuïtie zegt dat dit iemand om te mijden is. Maar goed, dat is misschien niet helemaal fair en compleet persoonlijk uiteraard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan