Recensie Melody, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pacman

Wandelaar
53
19/12/22
28
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melody-new-in-the-city.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Melody langsgeweest. Vlot afgesproken.

Ze ontvangt je vriendelijk, al spreekt ze niet veel Engels. Ze probeert wel te leren, dus dat is altijd positief.

Na de douche ging ik op bed zitten en deed ze een verleidelijke striptease. Daarbij mocht ik haar moie kont al eens ontdekken.

Eens uitgekleed begon ze me te pijpen (pzc) en deed dat goed. Geen tanden en ze gebruikt haar tong lekker. Toch heb ik al beter gehad, maar ok.

Vervolgens heb ik haar gebeft tot climax. Vingeren mocht daarbij niet.

Tenslotte over naar de daad. Eerst missionaris dan doggy. In doggy lekker klaargekomen. Tongkussen doet ze niet en gewoon kussen mocht maar komt toch vooral van 1 kant.

Daarna nog een massage en toen was het uur vol.

Het risico genomen, en voldaan zonder wauw gevoel. Heb nog interesse in Evellyn die daar ook zit (dicht bij vrijdagsmarkt). Hopelijk heeft iemand anders daar al ervaring bij. Wait and see.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan dit alleen maar beamen.
Leuke striptease bij binnenkomen. Heel lief en vriendelijk. Knappe verschijning.
Enkele geile standjes. Aangename date.
Blijft wel niet lang meer.
Ontvangt in zeer proper appartement.
 
Vandaag bij Melody langsgeweest. Vlot afgesproken.

Ze ontvangt je vriendelijk, al spreekt ze niet veel Engels. Ze probeert wel te leren, dus dat is altijd positief.

Na de douche ging ik op bed zitten en deed ze een verleidelijke striptease. Daarbij mocht ik haar moie kont al eens ontdekken.

Eens uitgekleed begon ze me te pijpen (pzc) en deed dat goed. Geen tanden en ze gebruikt haar tong lekker. Toch heb ik al beter gehad, maar ok.

Vervolgens heb ik haar gebeft tot climax. Vingeren mocht daarbij niet.

Tenslotte over naar de daad. Eerst missionaris dan doggy. In doggy lekker klaargekomen. Tongkussen doet ze niet en gewoon kussen mocht maar komt toch vooral van 1 kant.

Daarna nog een massage en toen was het uur vol.

Het risico genomen, en voldaan zonder wauw gevoel. Heb nog interesse in Evellyn die daar ook zit (dicht bij vrijdagsmarkt). Hopelijk heeft iemand anders daar al ervaring bij. Wait and see.
Foto's correct ? Haar pagina geeft andere tarieven 120 en 200 euro.
 
Foto's correct, heb het gevoel dat die met de blauwe lingerie iets recenter zijn dan de rode. Maar is een pracht verschijning. Mooi gezicht en lijf.
Stuur eens een sms met informatie. Daarin zei ze 150€ dacht ik.
 
Ze heeft momenteel een video op haar profiel staan en die is best waarheidsgetrouw. Ik zou ook eerder zeggen dat de foto's in blauwe lingerie het beste beeld geven van de werkelijkheid. Maar dan mogelijk minder make up tijdens de date.

En ja cup maat klopt idd niet. Zijn fake tieten, ik heb C aangeduid maar mss eerder D. Heb het niet gemeten haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan