Memorabele cadeaus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede week geleden, leuk trio gehad, ik had al fles bubbels meegenomen, voor ons drieën. Bij het afscheid van de twee dames, een van hen mijn staatslot gegeven waar een prijs op was gevallen.
 
Leuk toch. Nou ben ik zelf niet zo van het staatsloten weggeven eerlijk gezegd. Was het een eindcijfer goed of een serieuze prijs?
Bij een trio is het altijd de kunst, ook na afloop, om beide dames gelijke aandacht te geven, dus tevreden te houden, die ik het staatslot gaf liet ik zo blijken dat zij mij het meest aansprak. Hoe hoog de prijs was, is iets tussen haar en mij, ik hoop dat zij het gebaar begrijpt.
 
Bij een trio is het altijd de kunst, ook na afloop, om beide dames gelijke aandacht te geven, dus tevreden te houden, die ik het staatslot gaf liet ik zo blijken dat zij mij het meest aansprak. Hoe hoog de prijs was, is iets tussen haar en mij, ik hoop dat zij het gebaar begrijpt.
Een soort Supertrio dus, zonder toto en paardenrace…..
 
Laatst ging het ik dacht bij 538 hierover. Je geeft iemand een lot en daar valt een miljoen op, wat verwacht je terug? Wow dat was heftig hoor. De meeste bellers begonnen echt over tonnen. Er was maar een enkeling die zei ik heb het gegeven dus die gun ik het en hoef niets ervan te hebben. Kan je gewoon een goeie vriendschap kosten z'n geintje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan