Memorabele cadeaus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze had geen betere afsluiter kunnen treffen. 😊

Mooi kadootje. Je bent van de snowglobes?
Helaas is dit gedaan maar ik heb haar veel geluk toegewenst. En we houden contact via pb. Het is niet het eerste cadeautje dat ik van haar gekregen heb. Maar dit krijgt een zeer bijzondere plaats bij mij thuis
 
Wat een white knights hier zeg. 😄
Net alsof ze een god is.
Nee tuurlijk niet!

Een godin toch!

De mannen die het voorrecht hebben gehad om Haar te hebben ontmoet zouden een gouden streepje in hun avatar op het forum kunnen krijgen, bijvoorbeeld. Zodat je weet dat zo iemand aan het woord is. Daar kunnen we allemaal wat van leren.
 
Het is Maria!
Ja, in die buitencategorie moet je het wel zoeken toch ;-)

Mannen (en vrouwen) die Empress Layla hebben bezocht kunnen zich Empressionisten noemen! Een eretitel. Zij weten het fijne van ware liefde bedrijven.

Dit is overigens niet off-topic in het onderwerp Memorabele Cadeaux want Haar te hebben ontmoet is immers een memorabel cadeau op zichzelf.
 
Ja, in die buitencategorie moet je het wel zoeken toch ;-)

Mannen (en vrouwen) die Empress Layla hebben bezocht kunnen zich Empressionisten noemen! Een eretitel. Zij weten het fijne van ware liefde bedrijven.

Dit is overigens niet off-topic in het onderwerp Memorabele Cadeaux want Haar te hebben ontmoet is immers een memorabel cadeau op zichzelf.
Daar zeg je nu de juiste woorden
 
Zeker weten, ik heb altijd super mooie momenten met deze dame mogen beleven.
Helaas maar twee keer mogen ontmoeten (ligt aan mij), maar die twee keer waren enorm mooi en aan beide ontmoetingen heb ik een leuke tastbare herinnering overgehouden (memorabel cadeaus dus).
 
Kappen nou joh 😂😂 ik lig dubbel. Ik ben geen afgod jongens. Wel hoop ik dat ik voldoende liefde en joy cadeau heb mogen doen.

Ik ben nog op het forum tot ik echt weg ga in juni.


Anyway on topic:
Meest memorable cadeau van een dvp:

Morgana van LP, reeds ook gestopt, was echt echt een juweeltje van een vriendin. Nog steeds 🙏🏽
We zijn beide spiritueel en het is bijzonder om een band op te bouwen met een collega die ook je concurrent zou zijn.
Van haar kreeg ik verschillende cadeautjes waaronder kristallen stenen om mijn geluk en veiligheid in het werk te vergroten🤲🏽🪄✨
Een ander cadeau vond ik dat we voor elkaars veiligheid altijd samen LP verlieten als we een dag samen hadden gewerkt. En alle fijne gesprekken die ik met haar mocht hebben.

Ik wens haar alle geluk en liefde toe.

Zo ook van alle vaste heren die mij een berichtje hebben gestuurd of ik veilig thuis was gekomen na een date. Die altijd mijn privacy hebben beschermd, alsook een berichtje hebben gestuurd of alles ok met mij was. Dat zijn nog eens cadeautjes ♥️

Dankbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan