Men's World Brasschaat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben daar paar jaar geleden geweest, was toen op tv geweest. ze had toen enkele dames in dienst, nu blijkbaar alleen. weet nog dat ik toen 200 heb betaald voor een matige massage. ook laten scheren hetgeen het meisje nog nooit had gedaan en bakte er niks van... Bieke nooit geprobeerd, niet echt mijn type, teveel plastic als je het mij vraagt. Als ik die prijzen zie, moet ik zeggen dat ik veel adresjes weet voor een zalig tantra aan de helft van de prijs... but you never know...

ben wel benieuwd naar recente recensies ...

Ik ben daar paar jaar geleden geweest, was toen op tv geweest. ze had toen enkele dames in dienst, nu blijkbaar alleen. weet nog dat ik toen 200 heb betaald voor een matige massage. ook laten scheren hetgeen het meisje nog nooit had gedaan en bakte er niks van... Bieke nooit geprobeerd, niet echt mijn type, teveel plastic als je het mij vraagt. Als ik die prijzen zie, moet ik zeggen dat ik veel adresjes weet voor een zalig tantra aan de helft van de prijs... but you never know...

Dag Jos, altijd interesse in een paar goede adressen - vooral goeie service (waar ik dan graag de juiste prijs voor betaal)

Idd een dure dame voor massages zonder intiem dan nog ...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan