Recensie Mercedes, Andrea Massage, Wommelgem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Helloitsme69

Newbie
23
20/05/22
11
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tweetal weken voor het eerst langs geweest bij Andrea Massage
Het huis is echt top, het mooist ingericht en verzorgd wat ik al heb bezocht. Prachtige badkamer, die ze wat proberen af te houden omwille van energieprijzen. Dat is ook wel begrijpelijk.
Mercedes verbleef eigenlijk in de kamer waar we elkaar hebben gezien. Ik vermoed dat dit voor al deze Hongaarse meisjes zo is.

Mercedes zelf was nog maar 7 dagen actief in het beroep, dus echt groen. Ze had ook duidelijk geen middelen. Haar lingerie was uiterst simpel. Ze was wel superlief en tegemoetkomend, een meisje met uiterst kleine borstjes, ook maximaal 1,6m, een popje.

Na een wasje aan een kleine wastafel, is ze begonnen met een massage, ik op de buik. Dat deed ze echt zeer goed. Toen ze me vroeg om te draaien had ik geen zin meer om verder te masseren (tijd), daar was ik niet voor gekomen. Ik vroeg haar om te pijpen, dus wou ze condoom aanbrengen, daar heb ik wat mee geholpen… dan pijpen…stelde spijtig genoeg niet veel voor, beetje 69, wel vrij grote kutlipjes Heb haar in 69 gevingerd, dit was het nauwste poesje dat ik al ooit gevoeld heb! Toen heb ik initiatief genomen om beginnen te neuken in missio. Dat was wel erg lekker omdat ze zo lekker spande. Ik ben ook gekomen.

Tongzoenen deed ze erg vreemd, haar tong was zoek. Je likte haar tanden in een open mond…

Haar sterkste kanten zijn haar nauwe kutje en lekkere massage.

Ik heb me na de behandeling wel mogen douchen.

Ik ga graag terug naar dit huis, maar naar een meer ervaren meisje.
 
Een tweetal weken voor het eerst langs geweest bij Andrea Massage
Het huis is echt top, het mooist ingericht en verzorgd wat ik al heb bezocht. Prachtige badkamer, die ze wat proberen af te houden omwille van energieprijzen. Dat is ook wel begrijpelijk.
Mercedes verbleef eigenlijk in de kamer waar we elkaar hebben gezien. Ik vermoed dat dit voor al deze Hongaarse meisjes zo is.

Mercedes zelf was nog maar 7 dagen actief in het beroep, dus echt groen. Ze had ook duidelijk geen middelen. Haar lingerie was uiterst simpel. Ze was wel superlief en tegemoetkomend, een meisje met uiterst kleine borstjes, ook maximaal 1,6m, een popje.

Na een wasje aan een kleine wastafel, is ze begonnen met een massage, ik op de buik. Dat deed ze echt zeer goed. Toen ze me vroeg om te draaien had ik geen zin meer om verder te masseren (tijd), daar was ik niet voor gekomen. Ik vroeg haar om te pijpen, dus wou ze condoom aanbrengen, daar heb ik wat mee geholpen… dan pijpen…stelde spijtig genoeg niet veel voor, beetje 69, wel vrij grote kutlipjes Heb haar in 69 gevingerd, dit was het nauwste poesje dat ik al ooit gevoeld heb! Toen heb ik initiatief genomen om beginnen te neuken in missio. Dat was wel erg lekker omdat ze zo lekker spande. Ik ben ook gekomen.

Tongzoenen deed ze erg vreemd, haar tong was zoek. Je likte haar tanden in een open mond…

Haar sterkste kanten zijn haar nauwe kutje en lekkere massage.

Ik heb me na de behandeling wel mogen douchen.

Ik ga graag terug naar dit huis, maar naar een meer ervaren meisje.
Heb je een link?
 
Heb je een link?
Mercedes staat al niet meer op de website van het salon.
Vreemd want alle dames die daar af en toe werken blijven er op staan, maar afwachten of ze dan nog wel terugkomt.
Spijtig, heb haar gezien toen ik buiten ging na een bezoek aan Ginger paar weken terug, leek me tof meisje ...
 
Mercedes staat al niet meer op de website van het salon.
Vreemd want alle dames die daar af en toe werken blijven er op staan, maar afwachten of ze dan nog wel terugkomt.
Spijtig, heb haar gezien toen ik buiten ging na een bezoek aan Ginger paar weken terug, leek me tof meisje ...
Mercedes wordt nu wel aangekondigd via Redlights, zou zondag terugkomen
Op dit moment zijn enkel Ginger en Hanna aanwezig daar
 
Iemand een idee waar deze dame naartoe is?

Profiel op RL is weg en op de site van het huis is ze ook niet terug te vinden.
Dames komen en gaan daar ,soms blijven ze twee tot drie weken gaan naar thuisland en komen dan nadien soms terug , zijn de inkomsten hier niet echt goed blijven ze in hun thuisland en komen niet terug naar België 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan