Recensie Mercedesse, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

booska9

Vaste klant
109
27/12/21
42
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mercedesse
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag na mijn werk, Mercedesse bezocht. Ze ontvangt in die bekende hotel aan de Vleurgatsesteenweg.
De kamer was best wel clean en koel. Eerst douche genomen (ik lag onder de zweet door die warmte buiten).
Ze kust nauwelijks, maar pijpt(zc) wel heerlijk. Missio genomen en dan op haar lichaam klaargekomen.
Na het wassen geeft ze me een massage, ze is daar vrij goed in, zowel rug als hoofd, ik vond het heerlijk.
Tweede ronde pijpen, doggy en wat gebabbeld.

Zeker voor herhaling vatbaar, wel jammer van de locatie (niet echt discreet).
 
Ik heb zojuist de beoordelingen over dit hotel gelezen en het lijkt geen goede plek te zijn op het gebied van veiligheid, netheid en discretie. Hoe was jouw ervaring? Ik bedoel, je hebt het al in de recensie verteld, maar als het mogelijk is om wat meer te vertellen, zou ik dat zeer op prijs stellen
 
Was mijn eerste keer dat ik daar naartoe ben gegaan. Het was overdag rond 15u geloof ik. Vrij rustig toen, er stond 1 vrouw op haar gsm voor het hotel. Voor de rest ben ik binnengegaan en niemand anders tegengekomen. De kamer en badkamer was vrij proper.
 
Nog een vraag over de seks zelf. Je zei dat ze toestaat om op het lichaam klaar te komen. Bedoelde je ook borst of gezicht? Hoe gedraagt ze zich tijdens seks? Actiever met gekreun of meer om passief te zijn?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mercedesse
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze mooie dame om de middag bezocht, ze was net wakker zei ze me. Ze ontving mij in een propere gezellige kamer met mooie lingerie met een stralende glimlach. Na korte douche, begon ze me te teasen en ging onmiddelijk over tot een heerlijke pijpbeurt (zc) terwijl ik nog rechtstond naast het bed.

Daarna was het mijn beurt om haar prachtig slanke lichaam te verwennen gevolgd door heerlijke vrijpartij en zijn we geeindigd met een zalige massage. Ze doet dat allemaal terwijl ze je zwoel aankijkt met haar helblauwe ogen

Als je deze dame met respect behandeld kom je als een tevreden man terug

Herhalingsgevaar 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan