Na het lezen van enkele recensies, deze namiddag bij Meryam geweest. Afspreken ging vlot via WA. Bij het betreden van de kamer direct een dikke knuffel en lekkere kus. Zo heb ik het graag. Ik had direct door, dit is een echte tijgerin. Knap en een lekker mollig lijf met grote zachte tieten, alles naturel. Eerst effe wassen en dan op het bed kussen, tepels zuigen en strelen, zalig. Dan een lekkere pijpbeurt zonder. Ik zei van niet te snel te gaan want ik stond zo geil als wat, kwestie van niet te snel te spuiten. Dan vroeg ik om te mogen beffen. En wat een lekker kutje was dat, met mooie flapjes. Men tong diep erin likken en zuigen aan de flapjes kon ze wel waarderen aan de geluiden en bewegingen te zien. Op een moment werd alles zo nat en kneep ze men hoofd tussen haar billen dat ze aan het klaarkomen was. Vroeg of ze wou squirten, ja geen probleem, na een goede vingerbeurt was het bed kletsnat en heb ik nog wat lekker gelikt. Dan jasje aan en lekker geneukt in missio, kwestie van te kunnen kussen en dat lekker lijf te kunnen bewonderen tijdens het rijden. Ze kreunde serieus tijdens het neuken, het duurde dan ook niet lang voor ik lekker hijgend klaarkwam.
Nog rap een douchke en na nog een dikke kus en knuffel zeer voldaan vertrokken.
Dit was een superdate. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ze gaat me zeker nog zien. Dikke merci Meryam, je bent super.