Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4 onbetaald en het volgende rijtje betaald:
- kimberly Rotterdam massage+
- Mandy (Casa Cherda)
- Esther (Casa Cherda)
- Melizza More (Casa Cherda)
- Cindy Vlaardingen
- Sky op gangbang van Joke in Den Haag (en bij een ander in mond klaargekomen)
- Jay Blue Hoogvliet
- Sandra, destijds Unlimited prive
- Jordan Vlaardingen (enkel pijpdates)
- Henrika Rotterdam (enkel massage)
- Satang Mystique Thai Den Haag (enkel massage)
- nog twee dames enkel massage (weet de namen niet meer)

Volgens mij heb ik alles, wel eens aardig om alles op een rijtje te zetten. Ik zit bij lange na niet zo hoog als sommigen, maar je vergeet toch al snel wat.
 
Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?
Ik denk 16 verschillende. Allen DVP's en alleen letterlijk dames meegerekend.

Waaronder deze 4:

Die laatste was echt een drama trouwens, hield continu dr hand tegen mijn heup bij doggy omdat ik niet te diep mocht gaan ofzo blijkbaar. Alsof je aan het autorijden bent met een volle boodschappentas op de achterbank die om dreigt te vallen. Toen ging ik mijn lul maar een beetje roeren maar ook dat vond ze niet leuk haha.

De rest zijn allemaal raamdames, meestal Baekelandplein. Deze dames schieten me te boven:

Nella (zit nu op de Geleenstraat)
Mila
Maureen
Tina
Ibbi
Elisa
Jennifer

En dan nog twee dames die er nu niet meer zitten: Sofia en Anastacia.
 
250 keer minimaal 50 euro. Soms denk ik ook hoeveel keer heb ik wel niet geneukt keer minimaal 50 euro of 150 euro pffff. Wandel gelukkig wat minder door de corona ben ik minder gaan wandelen. En bevalt me prima zo. Niet meer 1 tot 2 keer in de week maar 1 keer in de maand nu soms mischien 2 keer in de maand niet meer.
 
Wij als stel 34 jaar samen. Met instemming dame hier 30 jaar drie keer week, dus ruim 4500 voorbij.
Zakelijk best druk leven en dit was prima om te relaxen en altijd direct beschikbaar. Verder 20 stellen en 50 shemales. Laatste jaren haal ik er zelf niet echt meer voldoening uit.
Ga nu na corona nog af en toe wandelen doeblet en soms bij oude bekende naar binnen.
Leuke wandelpartner welkom.
Maar nog veel beter een vaste man voor dame hier met de juiste specs.
 
Onbetaald met 4 waarvan 1 lange relatie. Dvp rap eens mijn geheugen laten werken en kwam aan een 70tig tal waarvan ik nog weet. Ook wel in 2 periodes. En de laatste tijd eigenlijk afwisselend bij vaste dames.
 
1, waar ik eerst verkering mee heb gehad en later getrouwd mee ben geweest..sex was niks van bijzonder
2, jong ding paar jaar terug eigenlijk soort van sexrelatie ,had ondanks dik 20 jaar leeftijdsverschil wel kunnen werken ,maar koos vanwege haar studie en werk voor het buitenland ..we hebben nog wel contact ,sex was geweldig ..
3,sinds 16/17 jaar honderden dvp's ..meest Oostblok of Latin..sex soms geweldig ..soms Benny Hill..soms ronduit naadje..
 
250 keer minimaal 50 euro. Soms denk ik ook hoeveel keer heb ik wel niet geneukt keer minimaal 50 euro of 150 euro pffff. Wandel gelukkig wat minder door de corona ben ik minder gaan wandelen. En bevalt me prima zo. Niet meer 1 tot 2 keer in de week maar 1 keer in de maand nu soms mischien 2 keer in de maand niet meer.
Klopt, al blijf ik nu ook wel wat langer meestal. En één a twee keer per maand kan ik toch niet weerstaan aan een snelle 50 euro voor een wonderlijfje...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan