Met welke nationaliteiten hadden jullie al betaalde seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom er net achter, dat ik hier nog geen lijst gepost heb, alhoewel het een van mijn hobbies is - verzamelen van landenpunten :)

Europa
Nederland, Belgiƫ, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland, Schottand, Oostenrijk, Polen, Hongarije, Bulgarije, Roemeniƫ, Serbia, Kroatiƫ, Slovakije, Sloveniƫ, Griekenland, Albaniƫ, Moldavia, Ukraine, Rusland, Czech, Italie.
Dan was er nog een dame, die beweerde Zweeds te zijn, maar daar geloof ik weinig van.

Afrika
Kaapverdiƫ, Algerije, Ghana, Nigeria, en nog een aantal andere landen, maar de communicatie met de dames is vaak moeizaam en ze vertellen volgens mij een hoop onzin.

Azie
Turkije, Thailand, China, Korea (Zuid), Kazachstan (nee niet de zus van Borat), Plus een dame die zei dat ze Japans was. Denk het niet.

Americas
USA, Jamaika, Haiti, DomRep, Mexico, Venezuela, Colombia, Ecuador, Panama, Peru, Argentiniƫ

Australiƫ
Australiƫ

Er ontbreken dus nog een hoop landen. Op een na wil ik ze graag allemaal doen. Vaticaan hoeft voor mij niet.
 
Hier enkele: Nederlands, Belgisch, Duitsland , Polen , Hongaars, Roemeens, Tsjechisch, Turks, Marokkaans, Dominicaans, Braziliaans, Argentijns, Slowaaks, Oekraiens , Chinees ,Spanje , Indonesisch , India,Italiƫ , Portugese , Thaise, Rusland , Zweedse, en dit over 30 jaren ,misschien zelfs wel nog eentje vergeten ?
 
Europa:
Belgie
Spanje
Rusland
Hongarije
Roemeniƫ
Turkije
Bulgarije
Moldaviƫ
Slovakije
Albanie
Griekenland
Tsjechiƫ
Aziƫ:
Thailand
China
Taiwan
Afrika:
Ghana
Nigeria
Sierra Leone
Kameroen
Zuid Amerika:
Mexico
Cuba
Dominicaanse republiek
Brazilie
Venezuela
Colombia

Kan er nog een paar vergeten zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk zogoed als alleen maar Belgische dames gehad, vooral Vlaamse maar ook enkele Waalse.
En daarnaast ook een paar maal een Nederlandse. Maar eerlijk gezegd, van geen enkel van die Nederlandse dames ben ik ooit echt tevreden geweest.
Verder een paar maal enkele Duitse dames die allemaal wel vrij goed Nederlands spraken.
Ooit eens een paar maal bij een Franstalige dame geweest die me steeds goed verzorgd heeft. Achteraf zou blijken dat ze waarschijnlijk Marokkaans was.
Een paar Franstalige dames, Waals of Frans, waarvan ik niet weet welke nationaliteit ze hadden. Van een van hen vermoed ik dat ze misschien wel eens Italiaans zou kunnen zijn. Een Aziatische, vermoedelijk Thaise.
Verder weet ik niet meer, maar veel andere zullen het niet meer geweest zijn. Ik twijfel nog even of er misschien ook eens geen Engelse de revue gepasseerd is maar dat is zeker geen zekerheid.
Slotsom doorheen de + 40jaar dat ik al wandel was zeker 95% van de dames Belgisch en Nederlandstalig. En dat hou ik liefst zo, daar voel ik me het beste bij.
 
Jaren geleden in de krant gelezen, dat er in Indonesie wel gewandeld wordt. Vaak in een soort korte termijn huwelijk. Dus met de dame bij de imam langs, trouwen, neuken, en dan snel weer scheiden.

Ik neem echter aan, dat tegenwoordig de Islam steeds meer in Indonesie de dienst uitmaakt, dus durf ik niet te zeggen of het nu nog zo is.

Maar ik hou me aanbevolen als iemand een dame uit een exotisch land is tegen gekomen.
 
Jaren geleden in de krant gelezen, dat er in Indonesie wel gewandeld wordt. Vaak in een soort korte termijn huwelijk. Dus met de dame bij de imam langs, trouwen, neuken, en dan snel weer scheiden.

Ik neem echter aan, dat tegenwoordig de Islam steeds meer in Indonesie de dienst uitmaakt, dus durf ik niet te zeggen of het nu nog zo is.

Maar ik hou me aanbevolen als iemand een dame uit een exotisch land is tegen gekomen.
Ik ben al verschillende malen in Bali Java en Sumatra geweest , en telkens geen Iman tegen gekomen wel leuke dames , zeker in Bali , In Bali heb je drie verschillende god diensten , dus moet je de goed er uit halen .
 
Nederlands
Duits
Italiaans
Spaans
Pools
Hongaars
Roemeens
Bulgaars
Chinees
Maleisisch
Turks
Marokkaans
Braziliaans
Surinaams

Dit is er van uitgaande dat wat op de sites van privĆ©huizen staat of wat ze je zelf vertellen over afkomst, ook klopt. šŸ˜
 
Ik vraag mij echt af waar jullie nou deze nationaliteiten ontmoeten?

Indonesie
Somalie
Ethopie
In een nu gesloten privƩhuis in Rotterdam noord (Royal rooms heette dat geloof ik) heb ik wel eens een Indonesische dame gehad nou ja ze zal wel in Nederland geboren geweest zijn maar wel uit Indonesische ouders , dus geen halfbloed
Een hele knappe meid was dat maar ik had niet echt een klik met haar
Halfbloed Indonesische heb ik verschillende gehad , de meesten Javaans/ Surinaams maar Surinaamse dames zie je ook al niet veel meer de laatste jaren

Somalisch en Ethiopisch heb ik hier werkelijk nog nooit gezien in de prostitutie , als je dat zoekt moet je er naar toe ben ik bang , Ethiopiƫ lijkt me in dat geval wel avontuurlijk genoeg , Somaliƫ zou ik wegblijven
 
Jaren geleden in de krant gelezen, dat er in Indonesie wel gewandeld wordt. Vaak in een soort korte termijn huwelijk. Dus met de dame bij de imam langs, trouwen, neuken, en dan snel weer scheiden.

Ik neem echter aan, dat tegenwoordig de Islam steeds meer in Indonesie de dienst uitmaakt, dus durf ik niet te zeggen of het nu nog zo is.

Maar ik hou me aanbevolen als iemand een dame uit een exotisch land is tegen gekomen.
Op Bali regelt de nachtwaker van je hotel zo een dame voor je.Liefst elke avond van je vakantie als hij de kans krijgt. Komen ze met 2 meiden en mag je kiezen.Sex is nogal afwerk achtig.Ook in Nederland een Molukse, een Moluks-Colombiaanse , en een Javaanse ( uit Suriname idd) ontmoet. Ik wandel ook al zo lang..
Mijn eerste DVP was een volbloed Molukse, later nooit meer ontmoet.
 
Op Bali regelt de nachtwaker van je hotel zo een dame voor je.Liefst elke avond van je vakantie als hij de kans krijgt. Komen ze met 2 meiden en mag je kiezen.Sex is nogal afwerk achtig.Ook in Nederland een Molukse, een Moluks-Colombiaanse , en een Javaanse ( uit Suriname idd) ontmoet. Ik wandel ook al zo lang..
Zoiets had ik begrepen van mijn broer die vaker met zijn gezin naar Bali gaat
Mijn broer is een echte familieman die nooit naar de hoeren zal gaan ( hij zal het in ieder geval nooit aan mij vertellen als hij het zou doen) maar jaren terug was hij op Bali en door een storm of zo was er in zijn hotel tijdelijk geen internet aanwezig
Omdat hij iets voor zijn werk kennelijk met spoed moest mailen liep hij daarom een of ander dorp in omdat daar een internet cafƩ moest zijn
Normaal loopt hij in zo'n plaatsje met zijn vrouw natuurlijk en dan zie je niemand maar een grote blanke man alleen in het schemerdonker had daar een aantrekkingskracht op dames als een verse hoop stront op een zwerm vliegen volgens hem
 
In een nu gesloten privƩhuis in Rotterdam noord (Royal rooms heette dat geloof ik) heb ik wel eens een Indonesische dame gehad nou ja ze zal wel in Nederland geboren geweest zijn maar wel uit Indonesische ouders , dus geen halfbloed
Een hele knappe meid was dat maar ik had niet echt een klik met haar
Halfbloed Indonesische heb ik verschillende gehad , de meesten Javaans/ Surinaams maar Surinaamse dames zie je ook al niet veel meer de laatste jaren

Somalisch en Ethiopisch heb ik hier werkelijk nog nooit gezien in de prostitutie , als je dat zoekt moet je er naar toe ben ik bang , Ethiopiƫ lijkt me in dat geval wel avontuurlijk genoeg , Somaliƫ zou ik wegblijven
En dat terwijl een groot aantal diaspora indonesiers na Indonesie de Meeste in Nederland woont, maar geen enkele meid dat ik tegemoet kom,

In Ethopie schijnt er heel wat locals en somalische vrouwen te zijn dat mannen proberen te verleiden en een extra zakcentje willen.
 
En dat terwijl een groot aantal diaspora indonesiers na Indonesie de Meeste in Nederland woont, maar geen enkele meid dat ik tegemoet kom,

In Ethopie schijnt er heel wat locals en somalische vrouwen te zijn dat mannen proberen te verleiden en een extra zakcentje willen.
Tilburg heeft de meeste Somalische en Eritrreese mensen in Nederland. wie weet daar eens kijken
 
En dat terwijl een groot aantal diaspora indonesiers na Indonesie de Meeste in Nederland woont, maar geen enkele meid dat ik tegemoet kom,
Ja in den Haag breek je je nek zowat over de indo's , mijn theorie is dat de meesten daarvan uit de hogere ambtenarij van toenmalig Nederlands Indiƫ afkomstig was en dus uit een "beter" milieu afkomstig is en vrij snel ingeburgerd was in tegenstelling tot de KNIL militairen uit de Molukken die ergens in een barakkenkamp in de provincie gedumpt werden om hun eigen kampong in te richten
Die burgerden niet snel in maar leefden daar toch in hun eigen afgesloten gemeenschap waar de vrouwen aan de ketting lagen
 
Ja in den Haag breek je je nek zowat over de indo's , mijn theorie is dat de meesten daarvan uit de hogere ambtenarij van toenmalig Nederlands Indiƫ afkomstig was en dus uit een "beter" milieu afkomstig is en vrij snel ingeburgerd was in tegenstelling tot de KNIL militairen uit de Molukken die ergens in een barakkenkamp in de provincie gedumpt werden om hun eigen kampong in te richten
Die burgerden niet snel in maar leefden daar toch in hun eigen afgesloten gemeenschap waar de vrouwen aan de ketting lagen
Voor hogah milieu naar den Haag dus
 
Argentiniƫ
Bosniƫ en Herzegovina
Braziliƫ
Bulgarije
Chili
China
Colombia
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Iran
Kroatiƫ
Letland
Litouwen
Maleisiƫ
Mexico
Nederland
Noorwegen
OekraĆÆne
Polen
Portugal
Roemeniƫ
Rusland
Serviƫ
Sloveniƫ
Slowakije
Spanje
Tsjechiƫ
Wit-Rusland
Zweden
 
Zo ongeveer heel Oost-Europa en Latijns-Amerika. Maar afgelopen zomer heb ik besloten al die van stad naar stad rondreizende dames uit Verweggistan links te laten liggen, ondanks de vaak goede ervaringen. Vanaf nu een beperkt aantal dames, liefst Nederlands.
 
Leuke lijsten al zou ik ook de beste ervaringen met afkomst uitgelicht willen hebben, wie weet misschien zijn er bepaalde afkomsten die over het algemeen top-ervaringen zijn. dat ik dat een keertje moet uitproberen :p

Ikzelf heb ondertussen gehad:
Nederlands
Turks
Marokkaans
Thais
Maleisisch
Cambodjaans
Chinees
Russisch
Pools
Roemeens

Slechtste ervaring met Russische
Beste ervaringen toch wel met Thaise en Cambodjaanse.
Daar zuigen ze je lul standaard zonder condoom. En wat vind ik hun slanke getinte lichaampjes toch geil.

Ik mis zelf nog Zuid Amerikaanse dames op mn lijst vooral Colombiaanse meiden zien er fantastisch uit maar zie er niet veel moois van in NL
 
Europa:
Belgie, Nederland, Spanje, MacedoniĆ«, ServiĆ«, RoemeniĆ«, Polen, Malta, Hongarije, Slovakije, ArmeniĆ«, Turkije, Letland, Litouwen, Wit-Rusland, Rusland, OekraĆÆne, MoldaviĆ«, AlbaniĆ«.

Afrika:
Marokko, Kenia, Nigeria

Midden-Oosten/Aziƫ:
Irak, Iran, Syriƫ, China, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Japan, Filipijnen, Indonesiƫ, Maleisiƫ.

Amerika:
Brazilie, Colombia, Dominicaanse rep., Cuba, VS.

Hoog op de to do list:
Indie (wel dichtbij geweest), Pakistan en Midden-Oosten (Qatar, UAE, Saudi-Arabia)
 
Terug
Bovenaan Onderaan