Met welke nationaliteiten hadden jullie al betaalde seks?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Argentinië
Bosnië en Herzegovina
Brazilië
Bulgarije
Chili
China
Colombia
Cyprus
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Hongarije
Iran
Kroatië
Letland
Litouwen
Maleisië
Mexico
Nederland
Noorwegen
Oekraïne
Polen
Portugal
Roemenië
Rusland
Servië
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Wit-Rusland
Zweden
Waar had je een dame uit Estland, Griekenland, slowakije, Servie, Iran, Kroatie en Noorwegen kunnen aansporen? In het buitenland zijn ze zeer lastig aan te sporen, wij worden verwend in NL.
 
Nationaliteiten
Roemeense
Russische
Antilliaanse
Belgische
Nederlandse
Oekraïense
Albanese
Chinese
Filipijnse
Australische
Tsjechische
Slowaakse
Marokkaanse
Bulgaarse
Braziliaanse
Wit-Russische
Hongaarse
Letse
 
Ja in den Haag breek je je nek zowat over de indo's , mijn theorie is dat de meesten daarvan uit de hogere ambtenarij van toenmalig Nederlands Indië afkomstig was en dus uit een "beter" milieu afkomstig is en vrij snel ingeburgerd was in tegenstelling tot de KNIL militairen uit de Molukken die ergens in een barakkenkamp in de provincie gedumpt werden om hun eigen kampong in te richten
Die burgerden niet snel in maar leefden daar toch in hun eigen afgesloten gemeenschap waar de vrouwen aan de ketting lagen
Inderdaad er zijn vele straten naar Indonesiers vernoemd daar in Den Haag, 3e generatie al in Nederland, de meeste Indonesiers heeft wel een familielid, kennis of achterneef/nicht in NL wonen
 
Tjeemigdepeemig, ik heb ze niet allemaal onthouden de afgelopen 35 jaar maar wel dames uit de navolgende landen;
Nederland
België
Frankrijk
Spanje
Portugal
Italië
Duitsland
Estland
Litouwen
Letland
Oekraïne
Rusland
Polen
Wit-Rusland
Tsjechië
Slowakije (maar kan ook Slovenië zijn)
Hongarije
Roemenië
Bulgarije
Kroatië
Albanië
Montenegro
Joegoslavië
Engeland
Ierland
Zweden
IJsland (staalblauwe ogen)
Griekenland (deden geen anaal)
Cyprus (aan de Griekse kant maar wel met een van het Turkse deel)
Turkije
Kazachstan
Azerbaijan
Moldavië
Georgië
Kaapverdië
Tunesië
Marokko
Zuid-Afrika
Nigeria
Kenia
India (doe ik nooit meer)
Indonesië
Bali
Thailand
Filipijnen
China
Japan
Australië
Dominicaanse Republiek
Brazilië
Colombia
Venezuela
Suriname
Aruba/Bonaire/Curacao
Argentinië
Amerika (zowel van de oost- als westkant, en in andere staten)
Mexico
Cuba
die hebben mij een keer verknettert.
Veel van deze dames heb ik in Nederland 'ontmoet' maar ook in het land waar hun roots liggen. Dat gaat de laatste jaren steeds makkelijker doordat er internet is, vroeger was het oppikken in een ander land alleen mogelijk in/op het/de bar/strand/restaurant/club etc.

Ik weet zeker dat ik wat landen vergeten ben of door elkaar gegooid heb, Ik heb ook wel eens een vrouwtje of wat gewipt uit Bosnië of Herzegovina of was het toch Kosovo of een ander deel van het voormalige Joegoslavië? Geen idee maar ik hou het maar op Joegoslavië.
Afrikaanse vrouwen, alles van onder de Kreeftskeerkring, doe ik niet meer, ik vind ze té donker.
India-dames gaat ook over, het kan zijn dat ik het écht niet getroffen had maar het blijft bij die ene keer.
Oh ja, ook eentje in/uit Friesland gehad.
 
Waar had je een dame uit Estland, Griekenland, slowakije, Servie, Iran, Kroatie en Noorwegen kunnen aansporen? In het buitenland zijn ze zeer lastig aan te sporen, wij worden verwend in NL.
Estland ,Letland en Litouwen waren vrij eenvoudig te vinden in de jaren 90 hoor , de muur was net gevallen en uit al dat soort landen kwamen ineens dames beschikbaar , nu is dat aardig over natuurlijk

Griekenland is ook niet zo bijzonder , vorig jaar nog een Griekse masseuse gehad in een massagesalon in Rotterdam( ze bakte er niet veel van overigens)
Servische en Kroaten waren er ook wel tijdens de oorlog daar nu een stuk minder
Noorwegen is een ander verhaal natuurlijk , een rijk en stabiel land wat sowieso niet echt dicht bevolkt is en waar weinig noodzaak is om op deze manier aan de kost te komen , die ga je hier niet tegenkomen ben ik bang
 
Estland ,Letland en Litouwen waren vrij eenvoudig te vinden in de jaren 90 hoor , de muur was net gevallen en uit al dat soort landen kwamen ineens dames beschikbaar , nu is dat aardig over natuurlijk

Griekenland is ook niet zo bijzonder , vorig jaar nog een Griekse masseuse gehad in een massagesalon in Rotterdam( ze bakte er niet veel van overigens)
Servische en Kroaten waren er ook wel tijdens de oorlog daar nu een stuk minder
Noorwegen is een ander verhaal natuurlijk , een rijk en stabiel land wat sowieso niet echt dicht bevolkt is en waar weinig noodzaak is om op deze manier aan de kost te komen , die ga je hier niet tegenkomen ben ik bang
Weer iets wat ik niet wist, jammer maar weer dan maar een bezoekje brengen aan Estland, Letland en Litouwen kijken hoe het eraan toe gaat … daarnaast zijn Griekse vrouwen zeer aantrekkelijk er zijn vele griekse restaurants en Cafes hier in Nederland, bezoeken dus, groot community grieken maar je hoort er weinig over. Servische en Kroaten blijken vooral in Duitsland en Switzerland aanwezig te zijn, even opgezocht. Noorwegen hebt na Finland de hoogste seksdrive ter wereld dat gaat helemaal goed komen waneer je voet zet in Noorwegen.
 
Recent nog wat nationaliteiten erbij gevangen .In Spanje een Armeense. En via de advertentie een dame uit de USA , nog een dame met native American bloed ook.Daar n cardate mee gedaan en ga ik ook nog n keer doen. Is gewoon in Rotterdam hoor.
 
Mooi dames uit verschillende landen .maar wat zijn de meest sexy en beroepsmatig de besten .ben ik benieuwt naar of hoort deze vraag er niet bij ?
Deze vraag hoort daar inderdaad niet bij maar in plaats van nog meer rijtjes van landen te posten is het misschien een leuke aanvulling op het topic om de betreffende landen een soort waarderingscijfer te geven van 1 tot en met 10 , of dat iedereen een top 3 maakt of zo misschien
Probleem is dan wel dat de geijkte landen weer boven komen en we weer een discussie gaan krijgen tussen Oost Europees , Latina of zuid oost Aziatisch
Aan de andere kant , als we wat beters te doen hadden zaten we hier sowieso niet
 
Laatst bewerkt:
Nederlands
Filipijns
Braziliaans
Russisch
Oekranies
Vlaams
Frans
Duits
Engeland
USA
Costa Rica
Mexicaans
Nicaraguaans
Japans
Chinees
Thais
Indonesisch
Argentijns
Tsjechisch
Hongaars
Spaans
Colombiaans
Surinaams
Ecuadoraans
Pools
Slowakiaans
Portugees
Vietnamees
Egyptisch
Zuid-Afrikaans
Nigeriaans
Kenia
Italiaans
Venezuelaans
Letland
Dominicaanse rep
Cuba
India
Libië
Tunesië
Iran

De Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse dames waren in mijn beleving het geilst.
Meeste niet-DVP.
Wow, als ik het zo op schrijf, ben ik echt internationaal bezig geweest.😃
Denk zelfs dat ik nog wat vergeten ben.
 
Laatst bewerkt:
roemeens, hongaars, bulgaars, chinees, hongkongs, japans(meeste dure pomp sessie ooit!!!), kazachstaans, indonesisch, filipijns, thais, hawaiaans, dominicaans,singaporees,malaysisch,amerikaans en nog veeel meer maar ik moet zeggen dat de chineesjes wel een strak kutje hebben zeg niet normaal
 
Roemenie
Ukrainse
Bulgaria
Russia
Montenegro
Belarus
Moldavia
Hungary
Poland
Latvia
Croatia
Albanië
Italy
Portugal
Greece
Belgium
Netherlands
Germany
Dominican republic
colombia
China
Vietnam
Sri Lanka
Thailand
Korea
Pakistan
Marocco
Algeria
nigeria
cape verde
kenia
ghana
congo
Zigeuner
 
Er zijn er zovele geweest. Vroeger had ik databases maar is verloren gegaan. Vooral Oost-Europese (verschillende landen, Bulgaarse vrouwen waren de lekkerste van Oost-Europa), Nederlandse, Belgische, Russinnen (die kunnen pijpen!!!), meisjes uit Azië, Franse, Spaanse, Duitse, Afrikaanse (weet niet welke landen), Marokkaanse, Brazilië, Colombia (voor mij het heetste land betreft vrouwen), Dominicaanse, Surinaamse, en waarschijnlijk vergeet ik nog maar wat maakt het uit.
 
Nederlands
Belgische
Duits
Engels
Thais
Filipijns
Indonesië
Surinaams
Antiliaans
Pools
Colombiaans
Braziliaans
Keniaans
Hongaars
Slowaaks
Roemeens
Bulgaars
Moldavisch
Ukraine
Servië
Cubaans
Dominikaans
Oeganda
Rusland
Turks
Kaapverdië
Albanees
Montenegro
Grieks

En deze lijst is eigenlijk nog veeel langer maar om heel eerlijk te zijn heb ik niet alle nationaliteiten van de honderden verschillende dvp de afgelopen 18 jaar bij kunnen houden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan