Recensie Mia, A1 Massage Hasselt 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jefke23

Newbie
15
16/02/22
14
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/mia-a1-massage-hasselt.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was weer zo een dag. Je hebt vrij en staat bloedje geil en hebt of maakt wat tijd voor een klein uitstapje.
Eigenlijk wou ik naar een andere dame waar ik al wat ervaring mee had, maar bij toeval ontdekte ik A1 en dat door de advertentie van Mia.

Haar foto's deden me voor deze stap in het onbekende kiezen, altijd leuk die kick en spanning... ;-)

In een nette villa werd ik ontvangen door de gastvrouw, om daarna Mia te ontmoeten.

Wie houdt van grote knappe dames met wat pak aan, maar denk niet aan het woord dik, is bij haar aan het juiste adres.
Samen onder de douche, waar ik al lekker met die forse joekels van haar lag te spelen. Afwisselend zat ik haar te vingeren, terwijl ze mijn jongeheer een poetsbeurt gaf.
Ik stond ondertussen zo geil als boter met een erectie op topniveau. Lekkere pik zei ze en ze begon er lekker mee te spelen onder de douche.
Ik was gebrand om haar een lekkere befbeurt te geven. Samen trokken we de massagetafel op, ik op mijn rug en zei kwam met die zaaalige kont en heerlijke poes op men gezicht zitten. Ik liet mijn tong los op haar geil poesje terwijl ze zich voorover boog en me lekker begon te pijpen.
Naarmate ik het tempo opvoerde begon ze meer en meer te kirren van plezier, ze begon ook steviger door te zuigen aan mijn vleeslolly.
Of ze effectief is klaar gekomen durf ik niet zeggen, al was haar kutje op het laatste goed nat.
Ze voelde aan alles dat ik ging komen, kon het echt niet meer houden en heb dan zonder iets te zeggen goed gespoten. Denk dat het deels in haar gezicht en op haar armen beland is. Ze moest alleszins lachen en ze zei dat het een goede lading was.

Bedankt Mia, je bent een lieve en leuke dame.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/mia-a1-massage-hasselt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enthousiaste ontvangst door een bloedmooie dame met prachtig lief gezicht.
Samen gedoucht waarbij de sexuele spanning al flink opgevoerd werd door Mia's passievolle aanpak: zoenen, wassen en gefriemel aan elkaars geslachtsorganen wisselden elkaar constant af.
Daarna volgde een goede stevige massage die al snel heel erotisch werd met haar heerlijke handen en lekkere borsten die mijn lichaam verkenden. Haar lekker toegankelijke kutje en harde tepels komen ook regelmatig dichtbij om lekker aan te zitten.
Toen ik daarna op mijn rug mocht gaan liggen kwam de aandacht snel op mijn erogene zones te liggen. Na wat opwindende poses en een poging tot neuken (niet echt mijn ding op een massagetafel) zijn we in 69 doorgegaan waarbij ik los kon gaan op haar natte kutje en steeds harder wordende klitje.
Haar stevige gezuig aan mijn pik en haar steeds luider wordende gekreun deden me uiteindelijk heerlijk klaar komen.
Absoluut mijn fijnste ervaring met erotische massage tot nu toe!
100% herhalingsgevaar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had eigenlijk gehoopt iemand te vinden die Katia kan evenaren. Helaas. Maar dit gezegd zijnde, was het helemaal niet slecht en heb er ook wel van genoten. Grootste minpunt is dat ik na 1 uur en 20 minuten buiten was, hoewel betaald voor 2 uur.
Date begon met een stomende douchescène, waarbij ze ook even door de knieën ging. Een super begin dus.
De massage was echt goed met voldoende teasing. En dan het pijpen, beffen, rimmen, vingerspel, geil tongzoenen, ..... Bijna heel haar menu is aan bod gekomen.
Ze heeft echt haar best gedaan, waarvoor dank. Maar ik blijf toch verder zoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Tijdje terug een afspraak gemaakt bij Mia. Dit na mijn eerste goede ervaring.
Sharon kwam opendoen en toen sloegen men stoppen door. Ik zag Sharon haar billen en ik wou haar gewoon neuken.
Toch ging ik braaf met Mia naar boven en daar liet ik vallen dat ik wel een trio met Sharon zag zitten.
Mia ging dit even regelen voor me en ineens stond Sharon ook naast me.

Het was mijn eerste trio ooit en bij momenten wist ik niet goed waar ik moest kijken en beginnen :)

Uiteindelijk heb ik Sharon geneukt, wat is me dit een scheurmachine zeg.

Daarna heb ik beide dames met mijn pik laten spelen tot ik klaar kwam.

Volgende keer zal het weer moeilijk worden als ik de keuze moet maken tussen één van beide...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan