Recensie Mia, Apeldoorn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

9elfje

Wandelaar
27
09/01/22
12
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/4730938-mia
Totale kosten (in euro)
150,00
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mia is een lieve kleine Chinese vrouw, maar lijkt niet erg op de foto's omdat ze in werkelijkheid volgens mij 5 tot misschien wel 10 jaar ouder is. Toch ziet ze er nog goed uit. Ze doet haar best om het naar je zin te maken maar haar skills zijn niet hoogdravend. Ze geeft je wel een redelijk GFE gevoel en ruikt op alle plaatsen heerlijk fris. Haar cup maat moet je met een korrel zout nemen maar daarentegen heeft ze wel weer heerlijke royale tepels. Toch heb ik het best naar m'n zin gehad bij haar en de pijp goed uit kunnen kloppen.

Mia ontvangt in een mooi en schoon appartement en vlakbij kun je (betaald) parkeren. Ik was al meerdere malen op dit adres geweest bij eveneens kleine Chinese dames, (mijn voorkeur ;)). Ze doet alles wat op haar menu staat, ook nzc (+ € 50). Groot nadeel is dat ze, op yes en no na, geen woord Engels spreekt en dat is jammer want een beetje conversatie maakt het voor mij wel aangenamer. Ik twijfel of ik nog een keer bij haar langs ga, ik denk het wel als ik in haar buurt ben.
 
Mia is een lieve kleine Chinese vrouw, maar lijkt niet erg op de foto's omdat ze in werkelijkheid volgens mij 5 tot misschien wel 10 jaar ouder is. Toch ziet ze er nog goed uit. Ze doet haar best om het naar je zin te maken maar haar skills zijn niet hoogdravend. Ze geeft je wel een redelijk GFE gevoel en ruikt op alle plaatsen heerlijk fris. Haar cup maat moet je met een korrel zout nemen maar daarentegen heeft ze wel weer heerlijke royale tepels. Toch heb ik het best naar m'n zin gehad bij haar en de pijp goed uit kunnen kloppen.

Mia ontvangt in een mooi en schoon appartement en vlakbij kun je (betaald) parkeren. Ik was al meerdere malen op dit adres geweest bij eveneens kleine Chinese dames, (mijn voorkeur ;)). Ze doet alles wat op haar menu staat, ook nzc (+ € 50). Groot nadeel is dat ze, op yes en no na, geen woord Engels spreekt en dat is jammer want een beetje conversatie maakt het voor mij wel aangenamer. Ik twijfel of ik nog een keer bij haar langs ga, ik denk het wel als ik in haar buurt ben.
Kun je aangeven hoe groot/dik/lang haar knoppen waren :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan