Recensie Mia, Arnhem (voorheen Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
75
25/08/21
119
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/6729319-mia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Mia op bezoek geweest. Makkelijk te vinden in Almere en ruimte om te parkeren. Werd binnengelaten door een andere vrouw. Ik dacht nog, die lijkt niet op Mia, daar heeft de software wel heel goed werk gedaan … maar gelukkig wachtte de echte Mia me binnen op. Ze zag er uit zoals op haar foto's en whatsapp profielfoto. Een mooie donkere vrouw (ik denk wel wat ouder dan de 34 in haar advertentie) met knap gezicht en super lekkere billen (beter dan op de foto's). De borsten hadden iets 'perkier' mogen zijn, maar de foto geven die correct weer.

Er was een kleine domper na binnenkomst omdat ze niet aan tongzoenen bleek te doen. Dat staat wel in haar advertentie (ik geef daarom ook 1 ster, voor de rest was zoenen ook sporadisch, dus 2 sterren). Hierna ging het echter bergopwaarts. Ik had thuis al gedouched, maar ze bood aan zelf nog even mijn lid te wassen wat ze grondig, maar prettig deed. Daarna pijpen zc. Dat was goed. Op een gegeven moment nam ze zelf het initiatief voor 69, wat wel een van mijn favoriete posities is. Dat werd een unieke ervaring. Ze genoot er zo van dat ze moest stoppen met pijpen en het al snel veranderde in face sitting. Zo doende haar laten komen. Daarna verder gegaan met de orale verwennerij terwijl ze op haar rug lag en toen kwam ze nog een keer. Ze schokte, gromde en je kon duidelijk proeven, ruiken en voelen dat ze er van genoot 😋. Zo lang en intens heb ik het in ieder geval nog niet meegemaakt. Achteraf zei ze "I had not expected that … you are so quiet" 😌. Na even uitrusten zijn we in doggy verder gegaan en kwam ik al vrij snel klaar. Dat was op zich best lekker, maar het was erg prettig dat ze een minuut of twee nog in die positie bleef (vandaar 4 sterren). Het bezoek ging daarna wel weer wat bergafwaarts toen ik met nog 18 minuten op de klok nog een (korte) tweede ronde probeerde in te zetten … dat kon, maar dan moest ik wel verlengen, wat ik niet heb gedaan. Ze had geen haast en ik werd er ook niet uitgewerkt, maar het was zo wel mooi geweest voor haar. Uiteindelijk nog samen gedouched en afscheid genomen. Ze was erg vriendelijk en we hebben ook nog wat gelachen.

Al met al met een goed gevoel weggegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan