Recensie Mia, Badhoevedorp (vh Hoofddorp, Aalsmeer) 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/afspreken-omgeving-aalsmeerhoofddorp_8258962
Totale kosten (in euro)
250
Maandag bij Mia geweest na een mindere ervaring in het buitenland (eigen schuld, oorzaak drank 🫣)

Normaal geef ik de voorkeur aan massage maar had nu dus behoefte om de mindere ervaring weg te werken.

Had geen betere date kunnen wensen.
Afspraak maken ging vlot en soepel. Bij binnenkomst word je op je gemak gesteld dmv een praatje en daarna gaat het feest beginnen.

2x gekomen, helaas lukte de 3e keer niet maar ik verwacht dat ik er een hobby bij heb.

Onlangs bij Mia geweest in Badhoevedorp. Prima contact via de app met duidelijke instructies waar te parkeren en waar heen te lopen. Bij binnenkomst vond ik haar er wat ouder uit zien dan verwacht. Eenmaal binnen een kort praatje en toen zag ik ook beter dat ze gewoon een leuk koppie heeft. Maar ze is bovenal een hele lieve vrouw. Ze heeft een klein buikje en geen kont maar dat had ik al begrepen van eerdere reviews. Voor mij geen verrassing dus. Tongzoenen doet ze lekker en intens. Pijpen (zc) was prima en de sex ook. Meerdere posities gedaan. Vooral het gehurkt op me zitten was lekker. Afgemaakt met klaarkomen in mond en op gezicht. Een minpuntje vond ik dat ze van onder niet helemaal fris rook (en lichte zweetgeur, niet heel erg maar toch).

Kortom, een lekkere date met een klein minpuntje.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan