Recensie Mia, Breda priveontvangst 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.370
30/06/21
4.142
39
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/2760762-mia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Belofte maakt schuld,
Ik had in de rubriek 'wie heeft er ervaring met', al eens laten vallen dat ik er langs zou gaan.. En om toch het 'komt ie weer met zijn grote smoel, maar hij doet het niet' voor te zijn..
Was vandaag een keer een dag, zeker met dit zeik weer, dat het moest gebeuren
Rond de middag appje gedaan, meerdere eigenlijk, want ze kwam vriendelijk over.. Maar ze deed geen pzc.. Dus het ging em toch niet worden (bijna), toen ze ineens ineens een ingesproken bericht achterliet dat ze 'a expert in edging penismassage' is
Werd wel ineens heel nieuwsgierig..

Begon te branden in de benedenverdieping.. Dus concreet afgesproken en hop er naar toe
Ze spreekt af in een vrij nieuw appartementencomplex nabij de wijk Tuinzigt.. In de hoek bij Louwman Mercedes..
Schoon en net appartement..
Bij binnenkomst is ze dus inderdaad de dame van de foto's.. En nu schrijf ik respectvol.. Wel iets voller dan de foto's.. Maar het is een schat van een meid.. Dat maakt alles verder goed..
Ze kwam net onder de douche vandaan.. Dus superclean..
Ik kreeg een glaasje water met een schijfje citroen, en ik had gelijk al het gevoel, dit zit goed..
Uitgekleed, betaald.. Mocht douchen.. Maar had ik thuis al gedaan.. En anders houd ik geen vel op mijn rug zo droog..
Ik begon natuurlijk over die penismassage... En dat was genoeg..
Ze spreekt perfect Engels, dus ze begreep meteen wat ik bedoelde met 'so you wanna show me your skills, go ahead if you please'
Wat daarop volgde was vanuit haar kant perfect opbouwen van bijna knallen en op het randje houden en weer uitstellen.. Tussen haar enorme borsten met olie,.. Mijn ballen kriebelen met haar nepnagels.. Dan weer met mijn lul over haar gezicht
Zowat 20/25 minuten lang.. Vraag me NIET hoe ze dat doet.. Maar mij voelde ze perfect aan.. Uiteindelijk knalde ik een paar stralen de lucht in.. Volgens mij lag ik onderhand te schuimbekken.. Gasping for air.. 'you wanna cum?..' 'Fuck yeah' , riep ik nog..
Ik was even de draad kwijt..
Even bijgekomen, vroeg ze om een massage.. Waarom niet?.. Ik was toch afgeblust.. Echt niet normaal meer..
Vervolgens leuk gebabbeld met haar, ze spreekt ook Frans.. Maar dat spreek ik amper..
Op mijn beurt, ik haar nog gemasseerd en vervolgens samen onder de douche gestapt en elkaar afgezeemd..
Nog wat gebabbeld, en toen zag ik dat we dik over het uur zaten.
Was geen probleem.. Maar ik ben toch vertrokken.
Nee niet geneukt, ook geen pzc.. Maar wat een leuke meid.. En ze laat je vanuit je tenen knallen..
Ik ga sowieso terug om nog een keer wel te sexen met haar..
Voor het mooie had ik ze een kilo of tien lichter willen zien.. Maar ze maakt zoveel goed met haar charisma...
Dikwijls bij super mooie popjes binnen geweest waar 20€ nog teveel was achteraf..
Dus ja?, doe er je voordeel mee jongens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan