Recensie Mia, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dennisn

Newbie
15
16/10/21
21
10
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/curvy-roodharige-zoekt-jou-voor-een-spannende-date_7461645
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week geweest. Ontvangt in een net appartement in Den Haag. Jonge dame die wel raad weet met een pik. Prima blowjob, deepthroat en gekomen in d'r mondje.
Rood haar is geverfd rood, dame is wat steviger maar zeker niet mollig.
 
Helemaal mee eens deze jonge dame weet zeker hoe ze met je jonge heer om moet gaan. Ze doet het heel diep en veel speelsel. Lastig om het lang vol te houden maar het is ook heel erg lekker. Prijzen zijn redelijk. Grote kans op herhaaling.
 
Je mag intiem... Dus ook gewoon lekker neuken ?

Ze vindt vluggertjes lekker is dat een slimmigheidje? Of mag je gewoon 2x in een half uur? Ik wou dat ik het nog kon :LOL:
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/curvy-roodharige-zoekt-jou-voor-een-spannende-date_7461645
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mia adverteert af en toe op sextons. Het kost soms even moeite om tot een afspraak te komen maar bij aankomst tref je een Nederlandse dame die goed verzorgd is. Ze is iets voller dan de foto's doen vermoeden maar is eerlijk over haar looks in haar advertentie. Dan waar ik voor kwam: deepthroat! Kan ze dat? Ja! Ze neemt initiatief en weet je op een rustige manier in haar keel te nemen en is niet vies om daar speeksel voor te gebruiken. Verwacht geen die-hard throatfucks maar voor een laid-back blowjob is dit een prima adres.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke recensie, bedankt. Klinkt interessant. Hopelijk is ze ook bereid niet-deepthroat te pijpen.
Vraagje, is het rode haar echt of geverfd?
 
Wou toch ook mijn ervaring even delen.
Vorige week maandag bij de dame geweest in Den Haag vlakbij Moerwijk.
Ik vond de dame niet aantrekkelijk, voller dan ik verwachtte en jammer genoeg vond ik dr niet vol op de juiste plekken. Hou opzich wel van volle dames maar dan moet het op de juiste plekken ook wel beetje vol zijn en dat miste ik een beetje.
Het pijpen was opzich oke maar ik miste ook de klik.
Misschien is t persoonlijk maar ik zou zeker niet teruggaan naar de dame. Door de looks en omdat ik dr aan de dure kant vind voor wat ze aanbied.
 
Begin van dit jaar eens bij deze leuke dame geweest in Den Haag moerwijk.
Afspraak maken gaat via whatsapp en als je er ben moet je je ook melden via whatsapp.
Ze deelt het huis met meerdere mensen en daarom mag je niet aanbellen.
De foto's in de app geven een goed beeld van de werkelijkheid.
Had afgesproken voor 30 minuten pzc met intiem.
Het pijpen doet ze lekker en gaat ook wel goed diep vind ik persoonlijk.
Intiem was verder ook goed en ik had wel een klik tijdens de date.
Na de date uiteindelijk nog ruim 40 minuten gesproken over van alles en nog wat was door ik bijna 1,5 uur binnen ben geweest.
Zit misschien niet iedereen op te wachten maar het liep zo en ik vond het niet erg.
Er is sindsdien niet meer van gekomen om nog eens langs te gaan maar ik ga nog wel een keer op herhaling.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/curvy-roodharige-zoekt-jou-voor-een-spannende-date_7461645
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na Whatsapp contact, dat relatief soepeltjes verliep, ben ik naar haar toe gereden. Ik had een tijdje terug ook al contact gezocht, maar ze was een paar weken 'afwezig'. De werkwijze van de ontvangst wordt hierboven al vermeld. Toen ik binnenkwam waren hoorde ik andere mensen in het pand. Haar huisgenoten. Ik heb verder niemand gezien.

Een vriendelijke geïnteresseerde jongedame, wat steviger, die het oprecht naar je zin wilt maken. Ik kwam voor een pijpbeurt, want volgens haar advertentie is dat haar 'specialiteit'. Ik moet zeggen: daar is niets aan gelogen. Ze weet echt raad met een pik en de ballen en ze neemt er goed de tijd voor. Deepthroat in aan haar besteed, ze pijpt flink diep. Ik heb ook nog haar tieten geneukt. Lekker in haar mondje klaargekomen. Mij ziet ze zeker nog eens terug.
 
Ben nu 3x bij deze dame geweest voor een prima date.
Vroeg me af of er misschien mannen zijn die tergelijk met meerdere bij haar langs willen gaan?
Stuur me dan een privébericht svp.
 
Aardige meid. Ze doet zeker haar best om jouw te vermaken. Moet wel een klik zijn. Pijpen zonder doet ze naar mijn mening met te veel speeksel. Likt je ballen erbij. Neuken wilde ze eerst niet. Doggy style gedaan. Na paar minuten stoten kwam beetje luchtje eruit. Gauw gestopt. En gevraagd of zij op haar knieën verder pijpt. Uit eindelijk facial klaar gekomen op haar gezicht en mond. Kwam op haar oog. Maar dat vindt ze totaal niet erg. Lekker de laatste beetje nog in haar mond. En nog paar keer in en uit. Ze wacht netje tot dat je echt klaar bent en niet gelijk opstaan en weg wezen. Ze slikt niet denk ik. Ik vind haar uiterlijk niet aantrekkelijk en ze is echt aan de stevige kant. Best wel aardige kilo's vanaf buik en onder. Ik blijft voorlopig bij 1 keertje. Puur om uit te testen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Aardige meid. Ze doet zeker haar best om jouw te vermaken. Moet wel een klik zijn. Pijpen zonder doet ze naar mijn mening met te veel speeksel. Likt je ballen erbij. Neuken wilde ze eerst niet. Doggy style gedaan. Na paar minuten stoten kwam beetje luchtje eruit. Gauw gestopt. En gevraagd of zij op haar knieën verder pijpt. Uit eindelijk facial klaar gekomen op haar gezicht en mond. Kwam op haar oog. Maar dat vindt ze totaal niet erg. Lekker de laatste beetje nog in haar mond. En nog paar keer in en uit. Ze wacht netje tot dat je echt klaar bent en niet gelijk opstaan en weg wezen. Ze slikt niet denk ik. Ik vind haar uiterlijk niet aantrekkelijk en ze is echt aan de stevige kant. Best wel aardige kilo's vanaf buik en onder. Ik blijft voorlopig bij 1 keertje. Puur om uit te testen.
Hoe vind je haar qua uiterlijk in vergelijking met Sophie? Twijfel om Mia te bezoeken om te testen als pijpadres maar ben bang dat ik haar te lelijk vind. Ze is ook vrij prijzig in vergelijking met andere vlugge pijpdates.
 
Laatst bewerkt:
Beauty is in the eye of the beholder. Je zal toch echt zelf een keer langs moeten gaan om haar te beoordelen.

Qua uiterlijk is Mia een vollere girl next door. Geen poeha, geen dikke laag make up. Leuke meid om te zien maar ook weer niet het meisje in de buurt die iedereen wilde doen. Pijpen doet ze echt perfect.

Ik ben een paar keer langs geweest en Mia is een leuke meid. Een beetje afstandig in het begin maar komt snel los als je haar normaal en met respect behandeld. Qua hygiëne heb ik nooit iets opgemerkt. Ze is altijd netjes en schoon.

Conclusie als je niet van volle meiden houd met geverfd haar dan is Mia niks voor jou. Met vol bedoel ik niet volslank maar echt vol. Dik wil ik haar niet noemen maa er zit genoeg vlees op haar botten.
 
En dat bedoel ik met graag een screenshot wat hier niet mag.
Gezien de link niet werkt kan je ook niet zien om wie het gaat.
Echt heel irritant dus. Nu maar wachten op een werkende link.
 
Ik vind haar niet echt knap. Smaken verschillen. Wel echt een aardige meid. Je moet maar zelf eens op onderzoek gaan. Elke wandelaar hebt een andere gevoel erbij. Over algemeen wel goed voor een pijp beurt. Maar niet om elke week langs te gaan. Voor de afwisseling is het wel ok misschien
 
Terug
Bovenaan Onderaan