Recensie Mia, Gent, pieter vanderdoncktdoorgang 17 4,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3744
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 3744

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze griet paar keer bezocht. Jonge hongaarse griet. Service is ok, geen top service. Maar wel goed. Wel een heel slechte kamer totaal niet tof om in te neuken.
Pijpen moet ze wel nog leren. Ook opgepast speelt vals met de tijd. Wel een heel lekker lichaam. Blijkbaar doet ze verschillende extra's voor meer geld had ze me gezegd. Echter toen ik ernaar vroeg zei ze geen extra's. Wel zalig liggen pompen in deze meid
 
Afgelopen weekend ook bezocht. Heel mooi meisje met een jong slank lichaam. Ze is familie van Dora (het raam er rechts van).
Toen ik er missio op ging hield ze de beentjes wat bij elkaar "i have a small pussy" zei ze, maar dan toch gingen de beentjes heel breed zodat ik mijn gang kon gaan. Afgesloten met doggy waar ik goed kon doorstoten en lekker klaarkomen. Ze heeft de mooiste borstjes die ik al gezien heb en draagt lingerie met daarboven een négligé. Voor mij één van de mooiste meisjes in die buurt. Heeft ook een onschuldig gezichtje, maar dat is ze zeker niet ;-)
 
Ik ben er een paar weken geleden ook eens langs geweest. Een mooi meisje, maar ik ga er niet meer bij. Ze speelt inderdaad vals met de tijd. Ik was wat gespannen en ik had eerst wat moeite om hem recht te krijgen. Net toen ik eraan wilde beginnen, zei ze dat ze eerst even wilde kijken hoeveel tijd ik nog over had. Ik had zogezegd nog maar 2 minuten, terwijl ik nog geen 10 minuten binnen was. Ik ben dan snel moeten klaarkomen, want anders moest ik bijbetalen... Geen leuke ervaring.
Ze zit waarschijnlijk ook aan de drugs, want toen ik er binnenkwam, zei ze dat ze ook coke aanvaardt ipv geld.
 
Gisterenavond gepasseerd aan haar raam, maar het staat leeg, en er stond een bordje personeel gezocht dag/nacht.
Is dat het middelste venster van bar Scienty n°17 (of zoiets) Private Partz ? Dat is die bar met 3 ramen. Ik heb die meid al lang op het oog. Fysiek bijzonder aantrekkelijk maar... (al de rest die erbij komt klinkt voor mij negatief). Speelde ook al eens met mijn kloten (was het maar waar) door mij oeverloos lang te laten wachten ondanks haar belofte...(cfr. recensie Alexandra en Nana). Lijkt mij idd. niet correct.... Merci. Grt. Dorisday
 
Ja, VDD nummer 17 (3 ramen), middelste raam. Dora - haar nicht - was er wel. Mia al van voor nieuwjaar niet meer gezien. Ik zie ze wel nog terugkeren.
Is niet de beste qua service (de jongere generatie?), maar haar strakke gleufje en uiterlijk maakt veel goed.
Ik heb altijd het gevoel bij haar dat als die het slim aan boord had gelegd, ze topmodel kon geweest zijn.
Van zodra ik ze terug zie, meld ik het hier.
 
uhu december heb ik haar niet gespot, maar iemand had haar recent gezien. Is een lief kind erg dat ze in deze stiel is terechtgekomen. Echter keerzijde wel goe voor ons. zo iets lekker neuken. Was inderdaad het middenste raam.
 
Ja, VDD nummer 17 (3 ramen), middelste raam. Dora haar nicht was er wel. Maar Mia al van voor nieuwjaar niet meer gezien.
Idd niet de beste qua service (de jongere generatie), maar haar strakke gleufje en uiterlijk maakt veel goed. Als die het slim aan boord had gelegd kon die topmodel geweest zijn, is mijn gevoel bij haar.
Van zodra ik ze terug zie, meld ik het hier.
Inderdaad ze steekt er ook naar mijn gevoel qua pure schoonheid echt met kop en schouders bovenuit hoor... Private Partz. Moest die dan nog eens de service geven die Alexandra (lange zwarte haren, meestal in korte blauwe jeans broek, Schepenenvijverstraat Vogue 21/4 vroeger 21/3) of Antonia Schepenenvijverstraat 23/1 (vroeger 23/2) geven dan stonden ze kilometers ver aan te schuiven... Grt. Dorisday.
 
Ik denk dat je zelf ook een DVP kan laten "loskomen" en dat haar service bij je ook beter zal zijn, dat is mijn ervaring. Hoe meer je bij haar zal gaan, hoe beter het ook zal verlopen en hoe meer ze open zal staan voor je.
 
iemand haar al kunnen spotten recent?
Neen Bokuil, ik ben er dit jaar al verschillende keren geweest maar nog geen Mia (n° 17 middelste raam) gespot. Het raam stond telkens leeg. Ook vorige zaterdag. oogt inderdaad bijzonder mooi. (Afgaande op de recensies is het verder evenwel weinig zaaks. Had er ook al een negatieve ervaring mee toen ze mij eindeloos liet wachten (en ik dan noodgedwongen mijn pijlen op een ander schoot).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan