Recensie Mia, Leuven 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

infas

Stamgast
Forumpionier
257
04/07/21
133
14
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/im-in-leuven-guys.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Reeds meermaals bij Mia langs geweest.
Ze heeft een flinke penis die steeds hard is, ze houd van pijpen en neuken.
Ze heeft een serieus uithoudingsvermogen, op het einde moet je zeggen, het is genoeg :)
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
dit was mijn derde ofzo, zeker een leuke meid, spijtig dat het voor mij te ver is
 
Ik ga al verschillende jaren naar Mia, ik vraag al jaren of dat ze wilt klaarkomen in mijn mond. Heb het haar meermaals gevraagd en kreeg altijd het hetzelfde antwoord. I DON'T THINK SO ... Nochtans adverteert ze met I FINISH 50 euro. Maar ik hou wel van sperma in mijn mond. Maar heb haar sap nooit mogen proeven. Iemand ervaring met haar sap in uw mond te spuiten? Zou het zo geil vinden dat ze klaarkomt in mijn mond ....
 
Ik ga al verschillende jaren naar Mia, ik vraag al jaren of dat ze wilt klaarkomen in mijn mond. Heb het haar meermaals gevraagd en kreeg altijd het hetzelfde antwoord. I DON'T THINK SO ... Nochtans adverteert ze met I FINISH 50 euro. Maar ik hou wel van sperma in mijn mond. Maar heb haar sap nooit mogen proeven. Iemand ervaring met haar sap in uw mond te spuiten? Zou het zo geil vinden dat ze klaarkomt in mijn mond ....
Ze doet dit al jaren bij mij :)
 
Ben er een paar keer geweest, een par jaar terug in Leuven naast die steenweg in een blokje waar er nog andere werken. Ongelooflijk geil beest, binne komen en direct intense tongzoenen op het bed vliegen , super geil wijf. Heb Al eens regelmatig gekeken maar ze adverteert denk ik niet meer. Middelmatige pik , goed stijf , kan inderdaad neuken als de beste, is ook vriendelijk en leuke babbel , als ik de kans krijg ga ik zeker nog eens terug maar dan inderdaad met the full monty
 
Heb hier tijdje geleden een reactie over geschreven, zie topic. Inderdaad een beest en qua klaar komen in de mond, bij mij deed ze dat zonder dat ik gevraagd had (voelde het wel aankomen tijdens pijp beurt) maar was wel lekker.
 
Ik ben al vaak bij Mia geweest en ze heeft nog nooit ontgoocheld. Ze is steeds erg actief met constant harde paal. Bovendien is ze erg mooi en super lief. Ik ben er eigenlijk een beetje verliefd op geworden. Ze is voor mij de nr1 !!!!
 
Ze kan beide, gewoon laten weten wat je graag hebt
I can reply in English if you want
Ok so she's both then . I've google translated most of her reviews and they seem good. Worth visiting. Have you had a good experience? I'd only be active, new to all the is so I need to know that she is passive. Btw if you have any other recommendations for newcomers feel free to share. Thanks.
 
Ok so she's both then . I've google translated most of her reviews and they seem good. Worth visiting. Have you had a good experience? I'd only be active, new to all the is so I need to know that she is passive. Btw if you have any other recommendations for newcomers feel free to share. Thanks.
I'm thinking of meeting her saturday or monday, both active and passive. And hopefully she cums in my mouth too. 😋 I'll leave a review here.
 
Ok so she's both then . I've google translated most of her reviews and they seem good. Worth visiting. Have you had a good experience? I'd only be active, new to all the is so I need to know that she is passive. Btw if you have any other recommendations for newcomers feel free to share. Thanks.
Yes she is also passive another recommendation if mine would be Lailah
 
Terug
Bovenaan Onderaan