Recensie Mia, Private girls, Wommelgem 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
624
19/11/21
381
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mia-jonge-sensuele-dame.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mia is een mooie, leuke , spontane jonge meid met een killerbody en een leuk koppie. Ik had gelijk spijt dat ik geen uur had geboekt. Eerst samen onder de douche en een kort praatje gemaakt en daarna op bed. Ik trok haar over me heen en begon haar voorzichtig te zoenen. Tot verbazing begon ze me terug te zoenen. Wel voorzichtig maar het was niet slecht. Ze deed me ook lekker in mijn nek kussen. Mia klom van me af en ik duwde haar richting piemel. Ze wilde een condoom omdoen maar ik hield haar tegen en keek haar ondeugend aan en zei doe zonder. Waarop zei ondeugend terugkeek en lachtte en me pzc deed 💪. Ik denk niet dat ze met iedereen tz en pzc doen maar ik kan het mis hebben. ze heeft me later wel pmc gedaan dus ik had het gevoel dat ze liever met condoom doet. Hetzelfde met tz.

Rubbertje ging om om en uiteraard wilde ik doggy neuken met uitzicht op haar geweldige kont. Duim in de kont mocht niet 😅. Heb Mia hard geneukt terwijl ze hard mee kreunde. Hebben daarna standje gewisseld. Zij bovenop cowgirl was een beetje akward. Ze schoot telkens in de lach als ze me aankeek waardoor ik ook in de lach schoot.
Nog pmc en toen was het tijd.

minpuntje dat airco niet aan was en wij de kamer bloedheet hadden gemaakt samen. Ik vond de condoom die we gebruikte niet geweldig.

Vond de date meer gezellig dan de vonken eraf deden spatten maar haar uiterlijk maakte veel goed 😊
Ik heb me goed vermaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De review van MrMystery was voor mij de reden om na vele jaren eens gaan te kijken bij PG en dan voor Mia voor een half uurtje.
Amai, had ik dat geweten... dan had ik ook zoals MrMystery dadelijk een uurtje genomen.
Dit meisje werkt ergens ongeveer al een 7-8 maanden bij PG. Spijt dat ik haar nu pas ontdekt via genoemde medewandelaar.
Mooie leuke spontane jonge meid...met een killerbody en een leuk koppie? Een understatement. Die is werkelijk jong, maar dan ook echt jong.
Mooi?? absoluut. Ik heb de ganse tijd geprobeerd om niet met de ogen te knipperen zodat ik ze steeds kon zien.;)
Haar ganse lijf straalt 'jong' uit.
Mooie gebruinde huid waarbij de gekende plekjes wat minder zon hebben gezien. Wat ik net heel leuk vind.
En dan die borstjes... dat zijn van die jonge staande... enfin, voor mij de perfecte borsten. Overall... zoals MrMystery aangeeft, een killerbody met leuk koppie.
Yep, niet 100% waar... maar voor mijn smaak... 500%
Tevoren heeft ze nooit in deze job gestaan. Ze heeft univ gedaan in Roemenië en naar hier gekomen voor een beter leven, een goede job. Want ginds heb je voor een fulltime job 600-800€/maand maar de kosten van het leven zijn er idem als hier. Ze had gehoopt hier een job te vinden en hier te blijven maar noch Frans, noch Nederlands kennende is dat moeilijk. En gezien dat er geld in het laatje moest komen, koos ze voor een job bij PG.
Ze leert ondertussen Frans want is zeker niet van plan in deze job te blijven...
Engels is zeer goed.

Dan het gerollebol? Dadelijk een spontane babbel, zeer aangenaam en leuk
Ze nodigde mij uit voor een doucheke... Nog nooit gedaan in zulk een huis maar het leek mij wel wat. Samen de douche in. Ze laat je zelf de handen wassen en dan ook zelf onderaan... niet erg omdat ze ook wel hier en daar eens komt voelen. Zelf wast ze zich ook uitgebreid.
En dan plots draait ze zich om en duwt haar geweldige kont (yep MrMystery... die is meer dan geweldig) tegen mijn jongeheer. Die was al effe zeer wakker met zien van die verschijning op de kamer... Zalig om zo even voorover gebogen over haar te hangen, met de jongeheer tegen die zachte poep en dan toch maar naar voor grijpen om die hemelse borstjes te pakken.
Effe afdrogen en dan naar de kamer.
Ze heeft eerst wat liggen strelen. kan ik zeker van genieten. Zeer zachtjes aanraken.
Ondertussen hangen haar lange haren over je heen... ook zalig.
Dan komt het condoompje... de jongeheer wordt ingepakt en dan start zij met de blowjob.
Daar heeft ze veel tijd in gestoken maar daar was ik meer dan blij mee. Dat deed ze met veel feeling. wat een vaardigheden dit kind had?? Niet normaal.
Dat ging zacht, hard, traag, snel, diep, oppervlakkig,..ONdertussen kon ik haar perfecte lichaam strelen... en ja die borsten... die zou ik elke dag wel in huis willen hebben

Dan vroeg ze of het OK was dat ze on top ging.
Gehurkt met de voetjes naast mij ging ze recht bovenop... en dan begon het nog beter te worden. Die is lenig, sterk. Hoe die zo gehurkt op en af ging...
Vreselijk hoe goed ze dat deed, vreselijk omdat ze dit zo goed deed dat ik mijn jongeheer niet in toom kon houden en zich naar mijn zin te snel gewonnen gaf...

Gans de tijd heeft ze haar 'secretaresse-brilletje' opgehouden... GEwoon leuk om zien. En ook de lange haren die zacht over je heen strelen tijdens haar kunsten.

Dit is voor mij absolute top. Een score op 10? Nee, voor mij een 11/10 maar eerder 15/10. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.

Zo'n jong iemand met zoveel expertise of kunde...
Veel nagepraat over haar job, mijn job. De toekomst, haar dromen... Awel... hoe jammer het zou zijn voor de wereld van de wandelaars... maar dit meisje wens ik toe dat ze snel uit de sector kan verdwijnen en een goede werkplek vindt...

Ben ik fan... ja absoluut. Spijt dat ik ze nooit eerder had gezien. MrMystery... bedankt voor de tip...
 
Beide medewandelaars hierboven hadden een goede ervaring met Mia.
Lijkt mij op basis van de foto's wel een klasse-dame.
Maar ze staat niet meer op de uurroosters (makkelijk trouwens om te plannen).
Iemand die weet of ze nog terugkomt, is ze in verlof, tot wanneer?
Enfin hoop ze wel eens te ontmoeten.
 
Ja, ze is in verlof. Ze dacht waarschijnlijk heel augustus.
Ik heb ze tweemaal bezocht in juli en kan beide recensies hierboven alleen maar bijtreden.
Vriendelijk en mooi meisje. Ze ziet er lekker sportief uit, in het echt nog meer dan op de foto's, met een kontje om verliefd op te worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mia is inderdaad een superknap meisje van vooraan in de twintig. Ruim een maand geleden ook bij haar geweest. Onder de douche geilt ze je al lekker op door met haar billen tegen je jongeheer aan te twerken. Ondertussen kon ik al een beetje met haar prompte borstjes en poesje spelen. Kussen deed ze helaas (nog?) niet, maar dat had ze al aangegeven tijdens de voorstellingsronde.
Na het afdrogen snel terug de kamer op waar ze direct op haar knieën ging voor een lekker pijpsessie (met condoom) waarbij ze lekker afwisselt tussen traag en snel. Na een tijdje zijn we op het bed gaan liggen waar de pijpbeurt verder werd gezet. Af en toe kregen mijn ballen ook de nodige aandacht. Zalig. Om mijn kruid niet te vroeg te verschieten, gooide ik haar op haar rug en daalde langzaam af naar haar heerlijk kutje. Heb haar lekker verwend, in het begin weinig reactie van haar kant maar de aanhouder wint. Tijdens het beffen lekker gevingerd en met haar kontgaatje gespeeld tot ze plots haar buikspiertjes opspande en even kronkelde van plezier. (kan natuurlijk ook gespeeld zijn, maar lang leve de fantasie). Haar daarna heerlijk doggy genomen en het duurde niet lang of ik spoot het condoompje vol. Uiteindelijk 45 minuten binnen geweest ipv 30. Mij ziet ze zeker terug als ze weer in het land is. Hopelijk herkent ze me en is het dan wel met tongzoenen :)
 
Awel, ik ben van plan om een uurtje te nemen.
Ik hoop opnieuw op een douche gelijk Mr Crowley, hopelijk ook even een blowjob staande.
Maar dan ga ik het toch effe overnemen, initiatief aan mijnkant. Haar op het bed leggen op het buikje. Dan eerst de achterkant van boven tot onder verkennen en strelen. Dat is volgens mij het perfecte lichaam. Wat massage geven om haar wat in de mood te krijgen.
En dan eens omdraaien... om de verkenningstocht aan voorzijde te doen.
Een vorige keer ben ik wat overvallen bij een bezoek aan Tess (zo schoon), door haar initiatief (die gaat ervoor), en door haar snelheid (ik had mijn kruit snel verschoten).
Volgende keer ga ik zelf het tempo bepalen om langer en vooral bewuster alles op te nemen wat er gebeurt. Top-dame trouwens, hoop Mia idem.
 
Laatst bewerkt:
nee, maar ik had gebeld voor een afspraak doch het lukte toen niet. Dacht een half uurtje maar op basis van reviews hierboven ga ik voor een uurtje.
Ik zie de verwarring. Sorry. Het lijkt zoals ik schrijf dat ik al was geweest. Moet duidelijker zijn.
'bij bezoek in ander huis had ik nitiatief wat te hard bij dame gelaten en dan was de vogel te snelgeschoten 😉.
bij bezoek aan Mia hoop ik initiatief zelf in de hand te houden. In dit geval dus hopelijk dat de grote hersenen het overwicht houden op de kleine hersenen een metertje lager 😉.
Als ik die reviews lees moet dat de moeite zijn. Dan maar dadelijk een uurtje gaan.
sorry voor verwarring
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Mia bezocht nadat ze terug is uit vakantie. Prachtige dame met een slank en mooi figuur. Heerlijk kontje. Niets op aan te merken, Pijpen doet ze met overgave. Kleine borsten, maar wel lekkere tepels. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Ik denk wel dat je best een afspraak maakt want ze zal veel gevraagd zijn vermoed ik. Pijpen was met condoom. Enig minpuntje was dat ze niet zoent, wat toch een gemis is vind ik. Ander min muntje waardoor ik ze geen 5 sterren voor intiem geef is dat in missio ze eerder ondergaat dat mee te doen, ze houdt haar handen afzijdig ipv je vast te pakken. Maar iedereen moet dat kontje eens vastgepakt hebben....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden had ik een afspraak met Kyara (recensie terug te vinden op dit forum). Toen ik voldaan de trap afging kwam Mia de deur openen om me buiten te laten. Toen was ik meteen verkocht. Dat snoetje en figuurtje🤪
De gelegenheid deed zich voor om PG nog eens te bezoeken en afspraak gemaakt met Mia.
Voorspel in douche en vervolgens naar de kamer. Fijn halfuurtje met zo'n jong enthousiast poppetje...
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fijn 3/4u met deze jongedame mogen doorbrengen. Eerst het doucheke wat gewoon een hele fijne intro is, zeker als ze stilaan met die prachtige poep tegen je begint te 'wroeten'.
Yep Ingelram VII dat snoetje en dat figuurtje... fantastisch. Die heeft alles zoals het moet, beter bestaat niet (enfin voor mij toch niet).
Naast haar enthousiasme, ook een dame om een toffe babbel mee te hebben. Niet enkel een mooi lijf maar ook nog heel wat brains. Je zou ze zo mee op café nemen om een avond gezellig en zinvol mee te babbelen.
Ervan geprofiteerd om haar eens een massage te geven. Voor mij om gans dat mooie lichaam eens overal aan te raken, voor haar de kans om eens betaald te genieten ;). Met plezier gedaan.
Ja, kortweg...
Herhalingsgevaar... ja wat zou ik zeggen... zo groot dat de bankrekening het niet gaat kunnen volgen , helaas.
 
Fijn 3/4u met deze jongedame mogen doorbrengen. Eerst het doucheke wat gewoon een hele fijne intro is, zeker als ze stilaan met die prachtige poep tegen je begint te 'wroeten'.
Yep Ingelram VII dat snoetje en dat figuurtje... fantastisch. Die heeft alles zoals het moet, beter bestaat niet (enfin voor mij toch niet).
Naast haar enthousiasme, ook een dame om een toffe babbel mee te hebben. Niet enkel een mooi lijf maar ook nog heel wat brains. Je zou ze zo mee op café nemen om een avond gezellig en zinvol mee te babbelen.
Ervan geprofiteerd om haar eens een massage te geven. Voor mij om gans dat mooie lichaam eens overal aan te raken, voor haar de kans om eens betaald te genieten ;). Met plezier gedaan.
Ja, kortweg...
Herhalingsgevaar... ja wat zou ik zeggen... zo groot dat de bankrekening het niet gaat kunnen volgen , helaas.
Ja, Mia is echt de moeite. Na je recensie heb ik gelijk weer zin gekregen.
Ik denk dat je Dea uit hetzelfde huis ook de moeite gaat vinden. Zij kan je ook enorm opgeilen.... T is maar een tip😜
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Bezoek dateert al van enkele maanden geleden. Mia ziet er gewoon super uit, enorm lekker figuur. In de douche schuurde ze al lekker met haar kont tegen je aan. In de kamer was ook alles in orde. Wel had ik er minder een klik mee tov dea, monica en vandaag kyara. Ondanks dat wel een topper. Zeer mooie jonge dame en mits klik vermoedelijk top te noemen.
 
Gisteren Mia bezocht nadat ze terug is uit vakantie. Prachtige dame met een slank en mooi figuur. Heerlijk kontje. Niets op aan te merken, Pijpen doet ze met overgave. Kleine borsten, maar wel lekkere tepels. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken. Ik denk wel dat je best een afspraak maakt want ze zal veel gevraagd zijn vermoed ik. Pijpen was met condoom. Enig minpuntje was dat ze niet zoent, wat toch een gemis is vind ik. Ander min muntje waardoor ik ze geen 5 sterren voor intiem geef is dat in missio ze eerder ondergaat dat mee te doen, ze houdt haar handen afzijdig ipv je vast te pakken. Maar iedereen moet dat kontje eens vastgepakt hebben....
idd Mia kust niet, wat heel spijtig is . Ook niet een beetje
 
Laatst ook nog eens bij dit knappe meisje geweest. Ze kwam al teasend reverse cowgirl op mij zitten om mij al wat op te geilen. Lekker met haar kontje beetje twerken, terwijl ik zicht had op haar prachtige billen. Toen mijn kleine soldaat op volle sterkte was condoompje er rond en heeft ze me lekker lang gepijpt tot ik klaar kwam. Ondertussen mocht ik rustig met haar kutje spelen. Half uurtje was eigenlijk veel te snel om. Aan neuken zijn we niet meer geraakt. Volgende keer ga ik haar toch wat langer boeken.
 
Dat is zeer jammer dat ze weg is bij pg. Topdame. Hopelijk komt ze terug aan democratische prijzen. Men moet niet gaan overdrijven. Ik heb haar prijzen eens bekeken. Het is wat je er voor over hebt…maar daar stopt het voor mij. Jammer want die meid was echt leuk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan