Recensie Miiaa/Mia/Sonia, Breda (voorheen Ulicoten, Bergen op Zoom, Roosendaal) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.319
30/06/21
4.041
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/roosendaal/6367455-mia
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
in feite weer een oude recensie gekopieerd van het oude forum..
maar de dame in kwestie ontvangt nog steeds ..dus voor de liefhebbers ,is dit in feite nog actueel..enkel sommige foto'd heeft ze aangepast ondertussen

Zag deze dame al geruime tijd voorbij komen met scrollen..
En was toch gaandeweg nieuwsgierig geworden naar haar.. Eigenlijk meer als mens en hoe ze irl zou zijn.. Ze lijkt namelijk sterk op de ex van een maat van me (is ze niet, snap ik ook wel maar leek me wel gaaf)
Appje eruit gegooid, en snel reactie terug..,
Wel een beetje kinderlijk in reageren met 'love you Bby', maar dat doen de meesten
Adres en tijd afgesproken, en er langs..
Adres is midden in een woonwijk waar alles nogal zichtbaar is voor buren en onze handhavers.. (jaren 70 opstelling)
Maar goed.. Toen de deur openging was ze het wel degelijk..
Verwacht niet de Lady Gaga van sommige foto's.. Dat was nadat er een uurtje gesmeerd en geschilderd was aan der.. Foto 1,2,3 komen in de richting van the real thing..
Verwacht ook geen boomlange vrouw.. Ze is kleiner en heel fijn gebouwd
Ontvangst is een huis dat dringend aan renovatie is, maar de kamer is netjes..
Ze vroeg om te wassen /douchen.. Maar aangezien ik altijd fris de dames bezoek en geen zin had een soort verkapte moshpit ipv badkamer aan te treffen, heb ik overgeslagen..
Ik had gekozen voor een vluggertje, nogmaals omdat op de 1 of andere manier ik ze gewoon wilde meemaken.. Raar.. Ik weet het..
Pzc was niet mogelijk.. Dus dan maar met rubber.. En heb haar even kortstondig geneukt in mission.. Uiteindelijk heeft ze het mede door de korte time window, even nog gemasseerd en getrokken totdat ik klaarkwam..
Dus..
Is het meisje van de foto's.. Spreekt zeer goed Engels... Is vriendelijk.. Is ook schoon.. (huis niet).. Maar is wel voorzichtig.. Geen pijpen zonder, beffen behoort ook niet tot de mogelijkheden..
Mocht ze dit wel goed gevonden hebben, had ik zo maar een keer terug gegaan voor een uurtje met haar..
Ze blijft nog 1 a 2 dagen hier en dan vertrekt ze weer.., al zal ze best wel ergens weer opduiken..
 
Laatst bewerkt:
Deze dus

 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367455-miiaa
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind vorig jaar ben ik 2 keer bij Mia geweest, toen ze nog als Sonia adverteerde. Ik twijfelde lang omdat de foto's een beetje gepolijst waren maar goed. Afspraak was zo gemaakt en eenmaal aangekomen in Breda verscheen er een hele knappe meid. Ze is kleiner dan op de foto's duidelijk is. Niet onpraktisch klein maar gewoon sexy. Er was nog een dame in de woonkamer en die was ook super vriendelijk. De seks was voor mijn doen iets te passieloos maar misschien moet je een klik hebben. Maar haar lichaam maakt alles goed. En ze heeft een heerlijk schoon brugkutje. Ik had ook het idee dat ze niet eindeloos gebeft wilde worden maar wat smaakt ze heerlijk. Jammer dat ze niet zoent. Misschien dat ik nog een keer terug ga.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6367455-mia#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden bij haar geweest. toen ontving ze nog in Bergen op zoom. Ze is ongelofelijk knap en heeft een bizar mooi lichaam. Haar borsten waren zoveel groter dan verwacht tijdens het ontvangst, dat kom totaal niet over in de foto's gek genoeg, misschien had het te maken met haar cycli ofzo, maar 't verschil was echt bizar. Haar billen en heupen zijn echt perfect, hele mooie verhoudingen, super vrouwelijk.

De seks was oké. Ze speelden wel lekker met m'n ballen, waar ze overigens ook zeer behendig in was. Maar tijdens de seks kwam het niet echt over alsof ze er nog veel zin in had, ik was ook al wat later op de dag. Veel handjes er tussen en heupen weg kantelen. Doggy voelde wel fenomenaal met die prachtige billen, maar tegelijkertijd merkte ik ook dat ze er echt geen zin meer in had, dat was wel een beetje een afknapper. Al met al één van de mooiste vrouwen die ik heb gezien, maar weinig enthousiasme.
 
Terug
Bovenaan Onderaan