Recensie Mia Vooruitgangstraat 2a Rechter-raam Oostende 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Polarbear1977

Wandelaar
43
16/01/23
22
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren zaterdag 15 juli weer eens wezen wandelen bij mij om de hoek want was een week ziek geweest en een week vakantie dus en de nood was redelijk hoog en Melissa was er niet dus ja dan moet je een ander hebben he? Toen maar gekozen voor Mia ( hongaarse ) en pijpen doet ze zachtjes en stevig en daarna vraagt ze welk standje je haar wil neuken en als ze op haar rug ligt kijkt ze je lekker zwoel aan en ligt zachtjes te kreunen. Helaas wil ze wel extra,s hebben als je haar zou willen likken maar Mia gaat mij toch nog terug zien hoor
 
Gisteren zaterdag 15 juli weer eens wezen wandelen bij mij om de hoek want was een week ziek geweest en een week vakantie dus en de nood was redelijk hoog en Melissa was er niet dus ja dan moet je een ander hebben he? Toen maar gekozen voor Mia ( hongaarse ) en pijpen doet ze zachtjes en stevig en daarna vraagt ze welk standje je haar wil neuken en als ze op haar rug ligt kijkt ze je lekker zwoel aan en ligt zachtjes te kreunen. Helaas wil ze wel extra,s hebben als je haar zou willen likken maar Mia gaat mij toch nog terug zien hoor
Was ze een petite? met schattig gezicht. Vrij mager?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan