Recensie Michaela, Aken, Antoniusstrasse 22 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Shooter_Joske

Newbie
10
20/10/21
15
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Michaela komt uit Hongarije, spreekt goed Duits, een beetje Engels en is zeer vriendelijk. Ze staat in het eerste raam rechts van de deur op nummer 22 met als kamer helemaal achteraan in de gang op de begane grond. Het is een klein, slank blondje met half lang haar (soms bij elkaar gebonden). Ze heeft meestal een zwart lingerie setje aan en indien het fris is een zwarte badmantel er over.
De cupmaat is A, met slappe theezakjes. MAAR de service is perfect en dat maakt alles goed. Het pakket is all-in €.40,- en ze kijkt daarbij niet op de klok. Je mag overal aan- en inzitten, beffen en 69 is er ook bij. Pijpen en cowboy is haar specialiteit en na afloop neemt ze ook nog de tijd voor een korte lichaamsmassage. Ook de hygiëne is prima, voor- en achteraf een wasje. Ik beloon haar altijd met €.50,- en dat is ze zeker meer dan waard. Een echte aanrader dus. Ze is meestal ook al vroeg in de middag aanwezig.
 
Vandaag nog eens afgezakt naar Aken. Mooi weer, alle aanwezige meiden dus op straat in het zonnetje ofwel leunend uit hun raam. Vriendelijk aangesproken door deze jongedame, spreekt perfect Duits overigens. Geen opdringerig gedoe, daar hou ik van. Ze stelde me voor alles rustig aan, pijpen zo lang als ik wilde, meerdere standjes en nadien nog een korte massage. Overtuigd door haar 'aanbieding' niet lang getwijfeld en naar binnen gegaan. Mooi zicht, ze had een rode kanten Stringbody aan. Klein wasje vooraf en daarna begon het liefdesspel, rustig opbouwend, lekker lange pijpbeurt gekregen en nadien afgemaakt met 2 standjes, daarna nog een rugmassage gekregen. Zalige meid, maakt haar beloftes waar, zeker voor herhaling vatbaar in mijn geval.
 
Eergisteren weer teruggeweest bij deze mooie, lieve en gewillige Hongaarse. Service als vanouds met een body massage na afloop. Voor 60,- euro all in voor 30 minuten een groot herhalingsgevaar. Ze heeft meestal een rood setje met zwarte kousen aan en staat in het eerste raam rechts van de deur.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo'n zes jaar langs haar gelopen 🙈, maar vandaag gebaarde ze dat ik naar haar moest komen en dat kwam me goed uit eerlijk gezegd. Ik was al langer benieuwd naar haar, maar het kwam er niet van. Niet de mooiste dame van het straatje, maar zeker wel mooi genoeg en ze heeft iets geils over zich vind ik. Omdat ik een nieuwe klant was voor haar 😇 (ze gaf wel aan mij goed te kennen van het voorbijlopen 🙈) stelde ze veel vragen over wat ik wilde en lekker vind. Pijpen was uitstekend met haar mooie kont naast mijn gezicht en een goed beeld in de spiegel naast haar bed. Met veel aandacht voor mijn klokkenspel zoals ik haar ook had aangegeven. Toen ik begon te komen klopte ik af, want ik wilde ook nog wat posities uitproberen. Ze kwam bovenop me zitten ("reversed cowgirl") en dat deed ze ook uitstekend, wederom moest ik na een tijdje afkloppen (terwijl ik helemaal niet meer gemakkelijk klaarkom bij de meeste dames…). Toen doggy natuurlijk. Ze heeft een erg lekker kontje, mooie huid, goede techniek en geen haast. Gemakkelijk en prettig klaargekomen in de doggy positie. Zeker voor herhaling vatbaar, en dan wil ik ook nog wat andere dingen uitproberen. Michaela zit nog steeds op #22, meteen rechts van de deur, al vroeg in de middag.
Mij vertelde ze overigens dat ze Roemeense is, maar ja, wat maakt het uit 😁
Voor 4 sterren valt wat te zeggen, maar ik geef haar 5 sterren i.v.m. haar klaarkomgarantie 😁
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan