Recensie Michelle A1 Massage Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-s

Vaste klant
Forumpionier
155
16/07/21
41
19
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week even gaan kennismaken en ik vond het alvast een aanrader, ik had geen afspraak , 2 dames kwamen zich kort even voorstellen.
Michelle leek me de "vriendelijkste" van de 2 dus dan maar snel gekozen voor een uurtje massage.

Na een goede en echt wel stevige massage kwam het leuke en ontspannende deel , en ook daar liet ze geen steken vallen. Ik ga hier toch nog wel eens moeten langsgaan voor een deel 2.

Wat mij betreft echt wel een aanrader.
 
Vorige week even gaan kennismaken en ik vond het alvast een aanrader, ik had geen afspraak , 2 dames kwamen zich kort even voorstellen.
Michelle leek me de "vriendelijkste" van de 2 dus dan maar snel gekozen voor een uurtje massage.
Weet jij wie de andere dame was?
Sharon? of ...
 
Michelle bij A1 eens geprobeerd. In A'pen zeggen ze: "amai mijne frak!"
Grote stevige Michelle met prachtige borsten geeft eerst je achterkant een perfect gebalanceerde massage, niet te zacht of te hard. Je merkt dat ze hier een opleiding voor gevolgd heeft want ze knijpt op de juiste plekken.
Dan de voorkant…hete olie over het lijf,diep pijpen, ballen likken, anale stimulatie…ik werd er gek van. Ze komt dan ook nog eens bovenop je zitten, mc natuurlijk, en berijdt je als een wilde amazone. Daarna maakt ze het af met nog een ultieme pijpbeurt en mag je in haar mond spuiten. Hemelse vrouw!
 
Terug
Bovenaan Onderaan