WHEM Michelle, Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vandaag even langs geweest bij deze dame. Van te voren met haar afgesproken all-in met tongzoenen, pijpen en sex zonder condoom voor €250. Zij ontvangt in Almere in een nette kamer. Er zijn nog andere DVP's aanwezig in het appartement.

Het is zeker niet de dame van de foto's (ook als ze het tegendeel over WhatsApp gaat beweren, niet geloven heren). Zij ziet er beetje mollig uit maar heeft wel een stevige kont met een cup B. Zij was niet lelijk en ik was geil dus ik ging even de poging wagen.

Pijpen was goed, geen tanden er tussen en lekker diep.

Sex was een drama na mijn mening. Ten eerste zij ging niet zoenen. Op mijn aanwijzing dat het was afgesproken zei ze: 'alles is een beetje leugen in onze leven'. Maar de grootste afknapper was dat ze totaal ongeïnteresseerd was zelfs lui vond ik, zij wou liever niks anders dan een miso. Alles was plichtmatig, zonder enkele geluid en respons van haar met een poker face erbij. Kortom een intiatiefloze meid die daar als een dooie🐄 ligt. Uiteindelijk ik heb mijn uur volgemaakt maar kon helaas niet klaar komen, ligt deels ook aan mij want ik kom sowieso niet makkelijk klaar.

Eindstand, voor standaard prijs van €200 het is totaal niet waard. Een DVP die haar afspraken niet nakomt en totaal afwezig is tijdens de sex, zowel fysiek als emotioneel. In vergelijking met andere dames die ik heb bezocht zonde voor het geld.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-10-18-22-27-39-139_com.whatsapp~2.jpg
    Screenshot_2023-10-18-22-27-39-139_com.whatsapp~2.jpg
    109,8 KB · Weergaven: 39
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan