Recensie Michelle Bloedstraat 12

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
317
03/01/22
6.128
11
Was in Amsterdam en na 40 jaar weer eens op de Wallen (1e keer was in mijn studententijd)
Wat een droeve happening
In de Bloedstraat 2 oude kerels met een panty aan en een afgezakt permanent
Heel veel lege ramen
Na nog een rondje gelopen te hebben en rode Rick die in opstand kwam zag ik op no 12 toch nog een enigszins goed uitziende dame
MIchelle uit Venezuela
Voor € 50 risico genomen en betreur het niet
Borsten maat D Piemel ca 17 cm lengte dame 165 cm lang
Ik heb haar goed gepijpt en zij heeft mij gepijpt en anaal genomen in missio en doggy en daarna met aftrekken naar hoogtepunt
Geen zoenen (mits extra betalen) hygiene is wasbak en Kleenex

Kortom goed avontuur voor € 50 maar niet direct volgende keer weer naar de Wallen
Dame heeft geen advertentie oid dus ook geen linkje
 
Was in Amsterdam en na 40 jaar weer eens op de Wallen (1e keer was in mijn studententijd)
Wat een droeve happening
In de Bloedstraat 2 oude kerels met een panty aan en een afgezakt permanent
Heel veel lege ramen
Na nog een rondje gelopen te hebben en rode Rick die in opstand kwam zag ik op no 12 toch nog een enigszins goed uitziende dame
MIchelle uit Venezuela
Voor € 50 risico genomen en betreur het niet
Borsten maat D Piemel ca 17 cm lengte dame 165 cm lang
Ik heb haar goed gepijpt en zij heeft mij gepijpt en anaal genomen in missio en doggy en daarna met aftrekken naar hoogtepunt
Geen zoenen (mits extra betalen) hygiene is wasbak en Kleenex

Kortom goed avontuur voor € 50 maar niet direct volgende keer weer naar de Wallen
Dame heeft geen advertentie oid dus ook geen linkje
Ik was er ook van de week. Heb deze niet gezien maar voor de rest was het heel erg triest. Twee met naambordjes waarvan je eerst denkt dat het wat is maar beiden zeker over de 50 jaar.
Die met dat Emilly bordje heeft ook foto's online staan op dat Belgische forum. Niet heel erg smakelijk zag zelfs een genitale wrat.
Ik las ook ergens dat veel kamerverhuurders ermee stoppen. Ziet er naar uit dat de wallen uitsterven. Dat maakt me als ras echte Mokummer wel triest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan