Recensie Michelle & Candela, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9079313-michelle https://www.kinky.nl/advertenties/4706632-candela
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bekijk je de foto's van Michelle op Kinky dan denk je "photoshop" of "plastische chrirurgie". Zoveel boobs and booty bij een verder slanke dame dat moet wel nep zijn… Zodra Michelle haar peignoir op de hotelkamervloer dropte was het inderdaad heel veel tits and ass dat ik zag. Echter, dat ik niet met zekerheid kan zeggen of de chirurg hier een handje bij heeft geholpen geeft wel aan dat, mocht dat het geval zijn, het goed gedaan is: geen opzichtige littekens of vreemde vormen, maar zware doch stevige borsten en veel verleidelijk deinend zitvlees, alles maatje XXL, maar nog steeds natuurlijk ogend.

Michelle's gezicht is minder opvallend en sexy dan het lichaam daaronder. In de omgang is ze gemakkelijk en extravert. Na het uitkleden begon Michelle mij zittend op haar knieën te pijpen (mc), waarna we twee standjes deden (missio en doggy). Het was allemaal ruim voldoende, maar niet heel speciaal. Misschien dat het daardoor, ondanks het geile uitzicht op Michelle's heerlijke schuddende en deinende vrouwenvlees, niet lukte binnen de tijd (30 min.) klaar te komen. Michelle wilde echter niet verlengen vanwege de grootte van mijn geslacht (zij vreesde bij de volgende cliënten dan niet goed haar werk te kunnen doen), dus stelde zij voor een collegaatje voor het tweede half uurtje in te seinen.

Deze latina verbleef een paar kamers verderop en na een belletje kwam zij zich voorstellen: Candela. Candela is in veel opzichten een tegenpool van Michelle: ook vriendelijk maar meer ingetogen, en met een slanke modellenlook met in formaat bescheiden billen en borsten. Haar fijne gezicht is erg mooi. Nadat Michelle de kamer verlaten had, stuitten we al snel op een probleem. Bij het pijpen (mc) beperkte Candela zich (vanwege het formaat, zo zei zij) tot uitsluitend het voorste deel van mijn geslacht, en neuken konden we (ondanks royaal gebruik van glijmiddel) alleen in missionarisstandje en dan zo voorzichtig en bedachtzaam dat het leek alsof we met een openhartoperatie bezig waren. Ik denk dat Candela een leuke date kan zijn; wij waren helaas echter geen match.

Toelichting/aanvulling:
  • De scoring (het aantal sterren) heeft betrekking op Michelle.
  • Ik heb geen aparte recensie voor Candela aangemaakt omdat mijn ervaring atypisch is en het dus niet eerlijk zou zijn haar te scoren (mods: laat het weten indien jullie de recensie liever opsplitsen).
  • Duur 2x 30 minuten, kosten daarom €260,- en niet €200,- (het tarief bij 60 minuten).
  • Mijn ontmoeting vond plaats in Utrecht maar omdat beide dames inmiddels naar Den Haag verhuisd zijn, is de recensie in die sectie geplaatst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan