Recensie Michelle, Maastricht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MJ1970

Wandelaar
45
21/12/21
16
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/gepijpt-worden-met-dit-lekkere-weer_6661737
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Michelle plaatst meestal in de ochtend haar advertentie (zie link) en verwijderd deze weer na genoeg afspraken. Ze adverteert enkel voor pijpdates. Ik heb inmiddels 4 keer met deze dame afgesproken en elke keer weer tot volle tevredenheid.

Afgesproken wordt even buiten Maastricht aan de rand van een industrieterrein/natuurgebiedje. Michelle is altijd precies op tijd aanwezig en afspreken gaat ook snel en makkelijk. Begroeten met een zoen waarna we samen, gezellig babbelend, een stuk het bos inwandelen. Het is een rustig ongestoord plekje. Daar aangekomen wordt begonnen met lekker tongzoenen wat zij vol overgave doet. Na korte tijd haalt ze dan haar prachtige, enorme borsten tevoorschijn waar je graag mee mag spelen. Na heerlijk tongzoenen (waarbij het haar altijd lukt om opeens razendsnel en bijna onopgemerkt mijn broek open te maken) gaat ze door de knieen en begint heerlijk te pijpen! Dit is echt zeer goed en je kunt aangeven hoe of wat je bevalt. Ze neemt mijn lul diep in haar warme natte mond en masseert daarbij met haar handen en haar borsten. Je kunt heerlijk in haar mondje klaarkomen (ze spuugt het weliswaar uit maar who cares..

(1 Keer waren we dichtbij het wandelpad en kwam er een wandelaar langs, toen heeft ze mijn broek omhoog getrokken en hebben we gewoon even staan zoenen tot deze voorbij was). Een hele vriendelijke, goedlachse dame die je meteen op je gemak stelt. Herhalingsgevaar als je haar 1 keer kent: groot!
 
Heb Michelle ook een keer opgezocht. Ze wachtte op me op een afgelegen pad. Omdat het koud was en het in de bosjes bevredigd worden me een beetje spannend leek, heb ik haar in de auto uitgenodigd.
Ze was zeker vriendelijk en heeft een stel enorme borsten, die als snel in mijn handen zaten. Na uitgebreid te hebben gezoend ter opwarming, werd ik al snel oraal onder handen genomen. Haar pijpkunsten zijn van hoog niveau en het kostte me de nodige moeite niet meteen mijn kruit te verschieten. Uiteindelijk heerlijk in haar mond klaargekomen.
Tijdens de verwenbeurt kwam er een voetganger en een langzaam rijdende auto (haar man?) voorbij. Eerlijk gezegd is mij dat net iets te spannend. Weet niet of ik zo snel terug ga.
 
Deze Vrouw is Wauw!!!!Wat een lekker ding, afgesproken op een fijne plek in de buurt van Bunde.Super stil bos niemand te zien ideaal dus, Michelle kwam mooi op tijd aangelopen in een normale outfit maar haar figuur was al goed te zien mmmm.Kennis gemaakt en was meteen op mijn gemak,samen het bos ingelopen tot een stille plek en ze me passievol begint te zoenen,ik meteen op zoek naar haar tieten die ze uit haar shirt tilde,een woord: WAUW mooi groot,zwaar en volle stijve tepels.Haar natuurlijk als een idioot aan zitten zuigen en kneden,kon nog uren doorgaan maar ondertussen knoopt ze mijn broek open en begint me goddelijk te pijpen.Kijkt af en toe omhoog met een geile blik,stopt effe en zegt dat ik een heerlijke pik heb.Dit alles in combinatie met de spanning van buiten en zo een prachtige vrouw met super mooie rondingen maken natuurlijk dat ik het niet meer houdt en haar schokkend haar mond volspuit,ze kreunt hierbij zo ontzettend lekker.Lopen voldaan terug naar de auto,iedere euro van de 50 euro was met dit waard,eens vragen of ze between Relationschip zit.Mocht je dit ooit lezen Michelle ga zo door en ik hoop dat ik komende jaar super vaak mag langs-"komen",lucky me!!!
 
Haar advertentie is al een tijdje niet meer te zien. Zal dus wel niet meer actief zijn. Of alleen vaste klanten. Ik heb haar een keer ontmoet. Lieve vrouw en verstaat haar vak. Alleen jammer dat ze toen alleen buiten af sprak. Maar vroeger ontving ze gewoon. Maar toeb kreeg ze een vriend en vanaf toen alleen maar buiten. Als ik me niet vergis
 
Ze is een dame van plezier op toch al op oudere leeftijd. Ik had me haar anders voorgesteld. Ze spreekt alleen af als ze geil is zo zei ze mij. Mooie borsten en ze pijpt lekker. Was verder spannend om in de buitenlucht sex te hebben. Ik weet niet of er herhalingsgevaar is omdat ze niet 123 mijn type is. Dan moet mijn zaakje wel erg op knappen staan
 
Vandaag heerlijk in de zon afgesproken, binnen een paar seconden heb je die joekels in je handen. Hierna haar gezegd m'n lul leeg te zuigen waarna ze gulzig door de knien gaat om je leeg te zuigen, pijpen kan ze.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan