Recensie Michelle Menegazzi, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

straightshooter

Wandelaar
51
08/04/22
68
9
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6322203-michelle-menegazzi
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Michelle ontving in Amsterdam centrum, ongeveer halverwege tussen het station en het museumplein. Prima locatie, netjes verzorgd interieur. Michelle ziet er echt prachtig uit... mooi gezichtje en strak afgetraind en verzorgd lijf. We begonnen met kussen en daarna hebben we elkaar gepijpt. Na het pijpen heeft ze me in missionaris geneukt... ze kwam toen al vrij snel klaar en spoot over m'n buik. Dat kostte me € 50,- extra. Ik had voor een uur betaald, maar na een half uur was de seks alweer voorbij.

Heb haar door de jaren heen een keer of 2 bezocht, in verschillende steden. Ze vroeg altijd meer geld dan de rest. Jaren terug, toen de meesten nog € 150,- vroegen voor een date, vroeg Michelle € 200,-... en nu dus € 250,- (of 300 als ze klaarkomt), waar de meeste anderen nog € 200,- vragen. Het prijsverschil zie je, vind ik, niet terug in de kwaliteit van de seks, wat vaak aan de korte kant is. De penetratie op zich heb ik bij andere dames ook vaak beter ervaren.

Moet ik wel bij zeggen dat ze altijd "top" is geweest in de dates die ik met d'r had. Wat mij betreft geen herhalingsgevaar als ik een "top" zoek. Maar misschien dat die € 250,- wel gerechtvaardigd wordt als ze bottom is (wat volgens mij ook behoorlijk haar voorkeur geniet)... als je een bottom zoekt wil je gewoon een lekker wijf met slanke taille, goeie ass en goeie pijpskills, en dat heeft ze allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de recensie, en dat v die prijs is simpel: Als zij het vragen en wij betalen het dan is dat voor hun prima toch. Heb hier en daar wel wat dames gezien die 250 vroegen en dat uiteindelijk wel hebben verlaagt naar 200. Binnenkort vragen alle dames 200 want t lijkt r op dat iedereen dat op hoest.
 
Thanks voor de recensie, en dat v die prijs is simpel: Als zij het vragen en wij betalen het dan is dat voor hun prima toch. Heb hier en daar wel wat dames gezien die 250 vroegen en dat uiteindelijk wel hebben verlaagt naar 200. Binnenkort vragen alle dames 200 want t lijkt r op dat iedereen dat op hoest.
Volgens mij zit ze juist heel bewust altijd net iets boven de "standaard" prijs. Iets met "exclusief" willen zijn of zo...
 
haar door de jaren heen een keer of 3 bezocht, in verschillende steden. Ze vroeg altijd meer geld dan de rest. Jaren terug, toen de meesten nog € 150,- vroegen voor een date, vroeg Michelle € 200,-... en nu dus € 250,- (of 300 als ze klaarkomt), waar de meeste anderen nog € 200,- vragen. Het prijsverschil zie je, vind ik, niet terug in de kwaliteit van de seks, wat vaak aan de korte kant is. De penetratie op zich heb ik bij andere dames ook vaak beter ervaren.

Moet ik wel bij zeggen dat ze altijd "top" is geweest in de dates die ik met d'r had. Wat mij betreft geen herhalingsgevaar als ik een "top" zoek.
Misschien dat ik her en der iets mis, maar ik kan 3x bezoeken dus wel herhalingsgevaar noemen. Ik kan dat niet meer elkaar rijmen. Jij wel?
 
Misschien dat ik her en der iets mis, maar ik kan 3x bezoeken dus wel herhalingsgevaar noemen. Ik kan dat niet meer elkaar rijmen. Jij wel?
Leuke site dit... ik dacht ik draag ff een steentje bij met het schrijven van een paar recensies... Word ik door de een voor gek verklaard en door jou wordt blijkbaar mijn recensie in twijfel gebracht :-/

Ik ben twee keer bij haar geweest. Niet drie keer (recensie aangepast). De eerste keer was redelijk. Vanwege haar goede looks toch nog een keer een tweede poging gewaagd, wat overigens alweer een jaar(?) geleden is. Dat was geen waar voor m'n geld en ze was inmiddels ook duurder geworden dan de vorige keer. Sindsdien geen behoefte gehad om nog bij d'r langs te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Michelle adverteert weer op Kinky.nl als Mirella (post-op volgens mij). Ik heb haar geappt en ze ontkende Michelle Menegazzi te zijn, terwijl de tattoos exact dezelfde zijn. Ik vond het bijna lachwekkend hoe ze bleef volharden niet Michelle te zijn. Heb het afgekapt; hou niet van liegen. Niet echt een recensie, maar hier kon ik het even kwijt;-)
 
Zojuist nog even d'r advertentie op Kinky, met die ophttps://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4835&lan=en vergeleken. Onmiskenbaar dezelfde stickertjes. Op de verouderde shemalewiki advertentie, heeft ze nog blonde lokken en laat ze haar pik weliswaar niet zien, op een enkele foto is er wel een duidelijke bobbel zichtbaar. Maar dat ze op deze foto, op kinky, haar designerkutje heeft geblurd 🤣 Screenshot_2023-04-21-17-17-48-37_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jullie waren er al uit, maar Mirella is 100% zeker Michelle ja. Zonde dat ze post-op is, maar dat is mijn eigen mening. Had ik er nog niet uit opgemaakt, maar goed om te weten.
 
Zojuist nog even d'r advertentie op Kinky, met die ophttps://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4835&lan=en vergeleken. Onmiskenbaar dezelfde stickertjes. Op de verouderde shemalewiki advertentie, heeft ze nog blonde lokken en laat ze haar pik weliswaar niet zien, op een enkele foto is er wel een duidelijke bobbel zichtbaar. Maar dat ze op deze foto, op kinky, haar designerkutje heeft geblurd 🤣 Bekijk bijlage 102007
Ik vind post-op best interessant en had graag met haar afgesproken, maar dat ze maar bleef ontkennen dat ze Michelle was, was erg vreemd vond ik. Ach, ieder z'n ding; als ze maar gelukkig is ;-)
 
Zojuist nog even d'r advertentie op Kinky, met die ophttps://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4835&lan=en vergeleken. Onmiskenbaar dezelfde stickertjes. Op de verouderde shemalewiki advertentie, heeft ze nog blonde lokken en laat ze haar pik weliswaar niet zien, op een enkele foto is er wel een duidelijke bobbel zichtbaar. Maar dat ze op deze foto, op kinky, haar designerkutje heeft geblurd 🤣 Bekijk bijlage 102007

Ze zal nu waarschijnlijk veel minder klanten krijgen. Ben benieuwd of ze de prijs bij 250 pu houdt.:)
 

Ja dat is ze 100% geen lul meer maar een neppe doos nu haha!
Huh.... goed dat ik deze site weer eens check op advertentienummer... ik had echt niet door dat ze is omgebouwd... Verder is het uurtarief mij ook te hoog dus van een afspraak was het zeer waarschijnlijk toch niet gekomen.
 
Had ze een grote piemel?
Helemaal niet maar ze zal nu bij 95% van de trans liefhebbers uiteraard uit de gratie zijn gevallen, daar gaat het in deze liefhebberij nu eenmaal om, ik spreek niet alleen voor mezelf, transen ( met piemel ) zijn heel populair , transen zonder piemel zijn helemaal niet populair en moeten om nog klanten te krijgen verzwijgen dat ze vroeger iets extras hadden, dat ligt nu eenmaal lastig bij de klanten die voor vaginas komen, ze is wel zo ontzettend mooi dat geen hond achterdocht zal krijgen, tenzij ze dit forum bezoeken :ROFLMAO:
 
Waarde collegas, kijk en vergelijk:
Caroline (inmiddels Mirella) op Kinky:
Michelle op shemalewiki

Op beide sites laat ze haar pik, of designerkutje niet zien. Al is op shemalewiki wel op enkele foto's¹ een bobbel waar te nemen. Zie ook, met name de bijlage, in mijn eerdere reactie; Post#13.

¹ Deze foto's zijn op sw, tenminste 5 jaar in gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan