Recensie Michelle MM Rijswijk 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
425
29/09/21
353
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/michelle/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Michelle is een leuke, gezellige, vriendelijke dame.
Ze heeft wel wat tattoos maar dat stoorde niet.

Intiem en pijpen doet ze voldoende, niet al te diep. Voor wat extra pijpt ze zonder condoom.

Voor mij geen herhaling,
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/wp-content/cache/page_enhanced/www.maisonmonty.nl/portfolio-item/michelle/_index.html_gzip
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben bij Michelle geweest vlakna de versoepelingen. Ik vind het een knappe meid destijds zag ik een paar kleine tattoos wat mij niet stoorde. Ookal ben ik niet zo fan van tattoos. Verder had ook wel een klik met der. Ze vertelde onder andere dat ze hoog heeft gesport.

De date begon met een pijpbeurt, wat ze prima deed niet super goed, maar zeker niet slecht. Vervolgens heb ik der gebeft en gevingerd. Haar kut was mooi schoon en glad. Daarna nog even kort doggy en het afgemaakt in missio. Haar kut voelde heerlijk nauw aan. En je kan stevig neuken en bij haar keel pakken en je vinger in haar mond stoppen waar ze dan lekker opzuigt. Ik weet niet of ze zo meegaand is bij iedereen, maar als je met respect met der omgaat kom je denk ik al een heel eind.
 
Ik ben één keer bij Michelle geweest, waar ik oorspronkelijk voor drie kwartier had geboekt, maar na zo'n 20 minuutjes af te breken. Wat een drama! Gelukkig kreeg ik nog een deel van het geld terug.

Met alle gewoonlijke respect waarmee ik een dvp altijd benader, trad ik ook Michelle tegemoet (ik vind het zulke onzin om te suggereren dat een slechte service het gevolg is van een gebrek aan respect). Maar deze ervaring was waardeloos. Er zat echt niks bij wat ook maar een beetje goed was, en zo extreem slecht heb ik gelukkig maar zelden meegemaakt.

Ze had net iets vreselijk geurigs gegeten toen ze op de kamer kwam en stonk vreselijk uit haar mond, wat ik merkte bij het zoenen. Ik kon het bijna proeven. Dus dat zoenen hebben we niet veel gedaan. Na uitkleden en teasen ging ze als een levenloze zoutzak op bed liggen. Er kon geen greintje initiatief af.

Toen ik de leiding dan maar wilde nemen werd het er niet beter op. Suggesties en hints (vind ik altijd vriendelijker dan verzoeken) waren aan dovemansoren gericht en enige beweging was er niet in haar te krijgen. Ze bleef maar een beetje wezenloos aan m'n pik liggen sjorren - zonder enig gevoel.

Toen ik haar vroeg of ze me dan maar wilde pijpen, deed ze het condoom erom, ging op haar knieën op het bed zitten, gezicht naar m'n pik... en ging hard sjorrend aan m'n lul naar m'n geslacht zitten staren. Na een tijdje bracht ze d'r mond ernaar toe, gaf ze twee likjes, trok ze weer terug om weer naar m'n lul te gaan zitten staren. En ik heb toch een uitstekende hygiëne, hoor; da's mijn meest gehoorde compliment van de dvps. Dus ik vroeg nog eens: "wil je me pijpen?" Zei ze: "oh ja." Blijft ze vervolgens gewoon zo doorgaan.

Nou jaaaa, toen had ik het wel gehad met haar en ben ik me gaan aankleden. Ze was ook nog serieus verbouwereerd: "Waarom? Alleen omdat ik niet wou pijpen?" Ja, kom. ?
 
Begrijp ik als ik naar de prijzen op de site kijk dat je € 30,00 extra hebt betaald voor PZC ?
Vind haar er wel interessant uitzien wat ik zie op de site.
Je moet er wel bij bedenken dat alle tattoos zijn weg-gephotoshopt. Ze staat van boven tot onder vol met frivole plaatjes.
Ik wou dat het oude Hookers topic over Michelle nog te lezen was. Dan lieten mensen het wel uit hun hoofd haar nog te bezoeken.
 
Raar dat er zoveel mindere ervaringen zijn. Ik ben zelf wat jonger dus misschien klikte dat beter. Het was ook net na de lockdown. Ik denk dat ze nog energie had, want zie dat ze vaak werkt.
 
Ik ben er recent geweest en vond het ook zo-zo. Niet slecht maar ook niet goed. Gewoon niet echt het gevoel alsof het klikt, ik ga in ieder geval niet nog een keer. Maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen, blijkbaar bezoeken anderen haar wel graag.

Ik vind het wel vreemd dat de ervaringen van een ander worden afgedaan als verzinselen. Daarom hebben we dit forum juist, om ervaringen te delen. Jammer inderdaad dat het oude Hookers topic er niet meer is, dat had me misschien weerhouden om te gaan.
 
Ik word nu wel benieuwd naar deze dame., Michelle maar eens op de lijst zetten bij deze.
Ja, ik word er ook erg nieuwsgierig van. Maar ik moet mijn les geleerd van eerder in praktijk brengen.

Want ik heb haar zien hangen op een stoel toen ik van de zomer voor Lotus kwam en toen kreeg ik een sterk gevoel dat ze een lellebel was met grote kans op een misser. Mooi blond koppie, tattoo's lig ik niet wakker van, maar de uitstraling was niet OK.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/michelle/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben er dus ook geweest alleen deze is met het schonen verwijderd.

Op basis van de positieve ervaringen op bezoek gegaan bij MM. Prima tijd gehad met deze dame, zacht hard alles is mogelijk. Mooie lippen, mooi lijf en top inzet!

Lekker krap en mooi koppie met lekker inzet is voor mij de kans dat ik er vaker kom groot :p

Edit mod: Foto dame verwijderd, dit is tegen de forumregels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/michelle/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd terug bij Michelle geweest, mooie dame zoals op de foto's ook wel te zien is! Service niks op aan te merken, ze weet je goed op te warmen in ieder geval. ;) Voor de rest, leuke meid die mij zeker in de toekomst weer terug gaat zien.
 
Vandaag geweest, super date en de reacties van sommige mensen die er ooit geweest zijn kan ik mij niet in vinden! Met name die van de kater snap ik helemaal niet, omdat hij haar heeft zien hangen op een stoel is haar uitstraling niet ok? Als ik het een cijfer moet geven was het een 8,5+

Ze is ook wat gastvrouw dingen aan het doen daar blijkbaar, had haar toevallig op de app dus de date was snel gemaakt.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Tja...op het oude forum werden alle slechte recensies bij MM eraf gehaald. kennelijk zat de eigenaar vuistdiep in de organisatie van het voormalige wandelaars forum. Hopelijk blijven hier negatieve recensies staan, daar je juist deze berichten nodig hebt om uit te kunnen maken waar je je geld aan uit geeft. Nou mijn geld geef ik nooit meer uit aan Michelle.
Destijds was ze 19 en al helemaal verziekt. Geen enkele passie. gewoon afwerken (daarvoor kun je nog beter vijf minuten doorrijden naar de ramen van DH). Pijpen was niets...heel veel spuug en kwijl, zodat er bijna geen gevoel meer was. PZC even....wel betaald, maar hooguit twee minuten. Ook voor zoenen moest je bijbetalen (waarom is dit alleen in NL????), maar ook hier was het twee keer de tong aanraken en voor de rest was het meer kussen.
Nou dan maar neuken...missionarishouding...het leek wel of ik een pop aan het neuken was...hoewel ze er best leuk uitziet, was dit zo'n afknapper. Geen enkele expressie...
Dan maar doggy....nou dat ging dan wel...mooi uitzicht op haar kont. Maar ook daar was er geen enkele respons...ik kon zo hard gaan als ik wilde...ze gaf geen krimp...
Wat n afgang. Ik heb hierover nog mijn beklag gedaan bij de eigenaar...maar niets.
Dit huis heeft voor mij uberhaupt afgedaan. Zo vaak met afspraak komen opdagen, waarna mij verteld werd dat de dame er weer eens niet was. Gelukkig zitten de ramen op 5 minuten afstand met de auto en daar heb je altijd nog RuRu en andere toppers, die hun vak wel verstaan.
 
Weer zo'n recensie met een waarheidsgehalte van 0. Heel toevallig ook eentje van 2 jaar geleden met veel raakvlakken van een recensie in het begin :)

Voor de een is ze slecht (lang geleden) de mensen die de afgelopen tijd zijn geweest ervaren het als middelmatig tot perfect. Voor een ieder om te ondervinden hoe het nu is dus!
 
Op basis van mijn ervaring had ik niet kunnen voorstellen hoe de ervaring van anderen zo slecht kan zijn. Lag het aan de klant misschien? Maar nee, zelf met mijn hangbuikje was ze hartstikke lief en met vol aandacht alles gedaan. Maar ik vind aan een kant wel goed dat er sommige mensen zijn die niet meer met haar wil. Heb nog een gesprek met haar en ze zit aardig vol, soms back-to-back, dan is minder "concurrentie" vs andere wandelaar is goed, zowel voor de kans tot afspraak en de kilometerstand van haar.
 
Op basis van mijn ervaring had ik niet kunnen voorstellen hoe de ervaring van anderen zo slecht kan zijn. Lag het aan de klant misschien? Maar nee, zelf met mijn hangbuikje was ze hartstikke lief en met vol aandacht alles gedaan. Maar ik vind aan een kant wel goed dat er sommige mensen zijn die niet meer met haar wil. Heb nog een gesprek met haar en ze zit aardig vol, soms back-to-back, dan is minder "concurrentie" vs andere wandelaar is goed, zowel voor de kans tot afspraak en de kilometerstand van haar.
Ik ben het volledig eens met je, ik snap het ook niet want het is moeilijk om haar te boeken :)
 
Weer zo'n recensie met een waarheidsgehalte van 0. Heel toevallig ook eentje van 2 jaar geleden met veel raakvlakken van een recensie in het begin :)

Voor de een is ze slecht (lang geleden) de mensen die de afgelopen tijd zijn geweest ervaren het als middelmatig tot perfect. Voor een ieder om te ondervinden hoe het nu is dus!
wat een vreemde aanname. Ik ben jaren bij MM geweest en heb daar heerlijke ervaringen gehad (Nova vooral) maar Michelle was het gewoon niet. Totale desinteresse of wellicht onervarenheid? Het was niets. En de laatste jaren is de service daar ook hard achteruit gegaan. Jammer hoor. DS is dan toch een stuk beter.
 
wat een vreemde aanname. Ik ben jaren bij MM geweest en heb daar heerlijke ervaringen gehad (Nova vooral) maar Michelle was het gewoon niet. Totale desinteresse of wellicht onervarenheid? Het was niets. En de laatste jaren is de service daar ook hard achteruit gegaan. Jammer hoor. DS is dan toch een stuk beter.
Kom bij beide toko's om de paar weken, en ik vind het wel meevallen qua service bij beide. Voor beide toko's val wellicht wel wat te zeggen.

Ik heb gewoon moeite met de "oude ervaringen" en ze stroken meestal niet met mijn ervaring die ik met haar heb en die van de andere wandelaars in deze thread die ook een goeie recente ervaring gehad hebben. Misschien dat het ook komt door je eerste regel dat "ze helemaal verziekt" is en beklag doen over de service tegen de uitbaters trek ik gewoon slecht!

Maar wellicht moet ik mijn verwachtingen over de reacties van mensen bijstellen. Ik neem deze mee in mijn volgende reacties op dit forum.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/michelle/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nou nu dat ik een paar keer ben geweest kan ik denk ik nuances brengen na mijn 'geweldige' eerste keer.

Uiterlijk:
Zij is echt mijn type, jong, mooi, blond, slank, en mooie ogen. Haar tattoages storen mij niet, en alsnog leeft de fantasie dat ze zomaar een meisje next door kan zijn.
Wat een beetje tegenvallen is dat ze wellicht een beetje deo kan gebruiken. Normaal gesproken ben ik heel sensitive met lichaamsgeuren (vind ik niet oke) maar bij hoge uitzondering kan ik mn hersenen vertellen "niet daaran denken" en bij Michelle was het zo, omdat ze zo mooi is! Ik dacht ik ga maar zoenen, dan ruik het toch niet meer 😜

Houding:
Eigenlijk voldoende. Nee, niet ongeinteresseerd, maar gfe was het ook niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds niet mee eens met de slechte recensies hierboven, ze probeert iig te laten lijken dat ze ervan geniet en ze liet heel veel dingen toe, maar het was geen gepassioneerde gfe ervaring. Zo kreeg ik toch (heel klein beetje) tongzoen actie terwijl bij navraag zei ze eigenlijk dat ze geen tongzoenen doe. Ik mocht haar hard pakken maar mag ook af en toe rustig elke milimeter voelen als ie naar binnen glij. Ik mocht mn speeksel gebruiken als lube en ook mocht ik haar vingeren, ook aan dr kontje. Tijdens de sex zelf, was er geen moment dat ik dacht dat ze ongeinteresseerd is, of aan het afwerken is. Ze keek niet naar de klok, ze ging goed mee, met kreuntjes en alles. Dus.... heel veel plussen. Zijn er minnen? Ja, zo was ze gelijk afgestapt nadat ik gekomen was en daarna ging ze even de kamer uit en kwam pas terug toen ik eigenlijk al gaan aankleden. Dus enigzins afstandelijk.

Al in al, zou ik nog terug komen? Ja dat denk ik wel, ondanks de afstandelijk houding, vind ik haar uiterlijk en de rest van de seks nog zo goed!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/michelle/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een leuke tijd met Michelle gehad. Leuk gesprek, meteen een klik! Pijpen doet ze goed en intiem uitstekend. Super leuke en succesvolle date met der gehad. Tongzoenen heb ik niet geprobeerd, misschien volgende keer ernaar vragen. Hoewel ik tongzoenen altijd wel leuk en lekker vind, hoeft het niet altijd voor mij. Al met al een super ervaring gehad met haar. Ze ziet mij zeker weer terug. Jammer van de slechte recensies, maar ik denk dat het aan de klik moet zitten of aan de situatie. Ik heb in ieder geval geen slechte ervaring met der gehad! Behandel haar goed en zij zal haar 100% geven om jou ook goed te laten voelen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.389
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan