Recensie Michelle, R, A'dam, Oudekennissteeg 7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.204
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat mijn favoriet Rebecca bij de start van de 2e lockdown uit de St. Annenstraat verdwenen was, hoopte ik dat ze terug zou keren, maar met het dichtgaan van het St. Annen wijkje, hou ik mijn hart vast.

Omdat ik altijd graag 1 vaste waarde in de buurt heb, op zoek gegaan en dat viel me in veel gevallen erg tegen. Bij veel dames op de Wallen kun je amper van een sexuele ervaring spreken. Foefjes om meer geld uit je te kloppen, onvriendelijke benadering, noem maar op. Dus ik begon Rebecca echt te missen (en dat doe ik nog steeds).

Maar Michelle is op haar eigen manier ook een goede, voor mij nieuwe, aanwinst. Langs haar lopende dacht ik altijd 'die is mooi, maar waarschijnlijk ook een dame met foefjes', maar niets bleek minder waar.
Michelle is een aantrekkelijke, lieve blondine met een prima figuur en zachtaardige natuur. Wat op die plek, zo'n beetje het drukste kruispunt van de Wallen, echt een unicum is. Ik weet natuurlijk niet hoe ze tov andere klanten is, maar de 3x dat ik nu bij haar binnen wandelde voelde het als een warm bad.

Ze kijkt niet moeilijk als je haar raampje voorbij loopt, lonkt zelfs niet, maar glimlacht toeschietelijk als je uiteindelijk bij haar binnen stapt. Bijna alsof ze op dat moment wel even denkt: Logisch!

Ze is eind 20, wat mij betreft echt in het oog springend, volgt haar intuitie mbt wie ze binnen laat (zei ze zelf), maar als jij vriendelijk bent is ze super-hartelijk. Als ik het moet omschrijven pijpt ze met het juiste gevoel, iets langzamer dan anderen, met de nodige afwisseling. Ik vind het moeilijk om exact te omschrijven, maar mij beviel het wel.
Gek genoeg weet ik op de Wallen nooit of meer dan 1 standje tot de mogelijkheden behoort....dat klinkt raar, maar bij de reguliere 20 minuten bezoekjes lijkt 1 standje bij alle dames die ik tot nog toe bezocht de onuitgesproken norm te zijn.

Door de kleine bedjes in al die kamers heb ik me daar maar een beetje bij neergelegd, je manoevreert toch niet echt lekker tussen cowgirl, missio en doggy als je niet een tweepersoonsbed tot je beschikking hebt.
Bij sommige dames past cowgirl het beste, bij anderen doggy, bij Michelle kies ik voor missio. Ze maakt daarbij 'een fijn geluid' op een intense, niet te overdreven manier en laat je, in mijn geval, prima je ding doen.
Ook waardeerde ik dat ze je de keuze geeft tussen alleen een blowjob (50) of ook neuken erbij (100). Nou zullen er vast mannen zijn die zeggen dat alles voor 50 mogelijk is op de Wallen, maar dat ben ik alleen elders in Amsterdam tegen gekomen. (Hoewel ik vermoed dat het achter de kerk wel mogelijk is, maar daar staan over het algemeen niet mijn voorkeurs-type dames).

De kamer waar ze staat is net iets groter en dieper doorlopend dan de gemiddelde, na afloop wast ze zich grondig in een aangrenzend kamertje en ze is altijd in voor een relaxte na-babbel. Omdat ik haar qua looks (lange slanke benen, naturel B-cup, echt knap koppie) een 8+ geef, neem ik het voor lief dat de bedjes me wat te krap zijn en is ze mijn vaste waarde op de Wallen geworden.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weer eens langs geweest bij Michelle, voor mij een van de vriendelijkste good looking dames op de Wallen.

Ze staat een keer of 4 in de week op het drukste punt van het gebied en toch heb ik de indruk dat ze niet eens zoveel bekijks trekt.

Doet ook geen overdreven dansjes, geen eindeloos geloer naar haar telefoon, amper contact met de dames om haar heen, ze staat daar en kijkt je bij het passeren vriendelijk aan als jij ook vriendelijk in haar richting kijkt en haar vaste klanten weten haar moeiteloos te vinden.

Ze draait geen eindeloze shifts, van 22 uur tot 3 uur en weer er van door. Goede looks, altijd hartelijk, altijd in voor een praatje, een beetje zoals ik me voorstel hoe het dertig jaar geleden idealiter moet zijn geweest op de Wallen.

Eind twintig, sensueel gezicht, mooie bos donkerblond haar, slank lijf, cup B, vast werkzaam in deze vrij ruime, wat van de straat weg liggende ruimte. Althans, het raam is wel pal aan het straatje, maar om bij de kamer te komen moet je door een gangetje wandelen.

Pijpt in het begin lekker loom, net even anders dan de anderen, juist doordat ze het wat trager doet wat mij juist wel bevalt, maar kan ook het tempo wat versnellen, weet precies wat ze doet.
Soms hou ik het hierbij, soms neuken we ook, meestal kies ik voor missio en daar waar ik bij prive-ontvangst de standjes graag afwissel, hou ik 1 standje aan op de wallen omdat de bedjes me net te smal zijn voor rare kapriolen. Soms komt er wel een handje bij, soms ook niet. Dat is wat mij betreft het enige minpuntje.

Echt spectaculair worden mijn bezoekjes daardoor niet, maar het is altijd goed om aan Michelle een safe bet te hebben.

Een knappe meid op een centraal punt die werkt op, voor mij, prima tijden en dagen. Het klinkt gek om te zeggen, maar iemand die je het gevoel geeft een aantrekkelijke friend with benefits te zijn. Alleen moet je in dit geval wel betalen, maar verder voelt het heel vanzelfsprekend.

Geen idee of het haar kwaliteit is om dat gevoel naar klanten uit te stralen, of dat ze naar anderen zakelijker is. Ze heeft me wel eens gezegd dat ze klanten per stuk in schat en benadert zoals zij denkt dat het het beste is. Mij hoor je niet klagen in ieder geval.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan