Michelle/Rosalina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lullogrande

Wandelaar
91
26/11/21
61
Deze "dame" ontvangt in een achterbuurt van Amsterdam. Absoluut een no go. De stank van van alles komt je tegemoet als de deur open gaat. Ik ben toch maar even binnen gaan kijken en ging zowat over mijn nek bah bah en nog eens bah. Ik hield het niet meer en ben gauw gevlucht. De "dame" zit volgens mij zwaar onder de middelen.. Ik zou zeggen doe je voordeel met mijn ervaring en blijf hier ver vandaan!

 
Deze "dame" ontvangt in een achterbuurt van Amsterdam. Absoluut een no go. De stank van van alles komt je tegemoet als de deur open gaat. Ik ben toch maar even binnen gaan kijken en ging zowat over mijn nek bah bah en nog eens bah. Ik hield het niet meer en ben gauw gevlucht. De "dame" zit volgens mij zwaar onder de middelen.. Ik zou zeggen doe je voordeel met mijn ervaring en blijf hier ver vandaan!

Welke afkomst? En waar in A'dam?
 

Deze dame is hier al eerder besproken. Zelfde verhaal als hierboven. Lees vooral álle meldingen op Wie Heeft Gebeld. Ook de derde. Dan weet je genoeg: spoort niet. Of zit in grote moeilijkheden.
 
Weer het voorbeeld van een dame die totaal is afgegleden. Ik ben als klant bij haar geweest rond 2007. Toen werkte ze achter het raam in de Spuistraat. Deze tattoo had ze al op haar borst maar toen zag ze er heel gezond en atletisch uit. Ook heel schoon. Bovendien heel lekker sex.Met haar hield ik er zelfs een GFE (girl friend experience) gevoel aan over. Zij is van marrokaanse komaf maar zeker in NL geboren. Zij praatte gewoon licht plat amsterdams. Volgens mij ben ik 3 keer toen bij haar geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan