Recensie Michelle, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.204
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-pamela-in-mechelen.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanochtend deze prachtige dame uit Kameroen bezocht. Ik had oorspronkelijk een afspraak in Antwerpen maar gezien de drukte aldaar besloot ik het dichter bij huis te zoeken. Een kort belletje was voldoende om de afspraak te maken en 45 minuten later stond ik bij haar appartement.
De kamer was netjes en de dame was in woord precies zoals ik een ebony dame graag zie. Een knappe dame met een heerlijk stevig curvy lichaam. Mooie ronde billen, flinke stevige borsten en een lichaam dat tegen een stootje kan.
We begonnen in 69 en dat was erg lekker. Ze was lekker fris en deed leuk me. Het pijpen deed ze prima met zo af en toe een lekker slurpend geluid. Na een tijdje met die heerlijke zwarte billen op mijn gezicht verzocht ik haar om op haar rug te gaan liggen. Omdat ze met haar handen mijn tepels verzorgde (doet mij overigens niets) leek het of ze wat afstand wilde houden tijdens het neuken. Maar door enkele malen diep te penetreren, zag ik haar ontspannen. In wisselend tempo neukte we een tijdje door totdat ik haar staand doggy wilde nemen. Wat een uitzicht, wat een heerlijke kont. Ik nam haar stevige heupen in mijn handen en ging lekker los. Gewillig liet ze alles toe en toen ik haar borsten beet pakte, spoot ik al snel het rubbertje vol.
Een geslaagd bezoek aan deze vriendelijke dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan