Recensie Michelle, Utrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edger

Newbie
21
11/07/22
7
3
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4492714-michelle
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Michelle is een getinte dame met mooie rondingen en een leuk gezicht.
Ze ontvangt in Utrecht Vleuten in een rijtjeshuis waar ze woont.
Ze masseert op een massage bed in een nogal frisse en kille woonkamer.

De massage was onvoldoende, en dat van een "ervaren en gediplomeerde masseuse".
Daarnaast was het massage bed is erg gammel, en met elke beweging van mij en haar maakte het een luid krakend geluid dat voor een nare afleiding zorgde, ook lag ik de helft van de massage met mijn gezicht in een oude harde handoek gedrukt.
Ze masseert met een sterk geurende olie van het kruidvat huismerk.

Michelle is ingepakt in een knie lengte jurk met leggings eronder, je mag niks aanraken (geeft aan dat ze dat niet fijn vind als je het vraagt).
Daarnaast komt ze koud en afstandelijk over. Tijdens de happy end kijkt ze je aan alsof ze een dode muis aanraakt die de kat thuis heeft gebracht.
Ben niet klaargekomen (wat toch een beetje de bedoeling is he?).

En als laatste, vroeg ik om te douchen. Waarnaar ik werd aangekeken met grote ogen en het antwoord kreeg "dat doet eigenlijk niemand".
Snel weer weg dan maar.

Beetje verbazend dat ze uberhaupt goede reviews heeft gekregen. Zo zie je maar weer dat 1 goede review niet veel betekend.
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Heb laatst op het punt gestaan om een afspraak met haar te maken. Blij dat ik dat geld heb bewaard als ik het zo lees!
Volgens mij deed ze vroeger tegen meerprijs ook een pijpbeurt, maar die tijd is kennelijk voorbij.
 
Afgelopen week ook daar geweest. Massage is helemaal niks. Laf gestrijk…..ze heeft mij twee keer afgetrokken en klaar gekomen, maar heel zakelijk en geen enkel erotisch idee erachter. Ze heeft wel drie keer gezegd dat ik waarschijnlijk moeilijk een tweede keer zou komen, dus daar moest ik mij niet druk over maken. Ze keer vreemd op toen ik vrij makkelijk een tweede keer kwam…..gebeurde niet vaak….vreemd verhaal….laatste keer
 
Ik ben zelf nog niet bij haar geweest, maar wel een paar keer geprobeerd te bellen. Telkens kreeg ik haar voicemail, dus heb nooit een afspraak kunnen maken. Nu ik bovenstaande ervaringen heb gelezen zie ik dat ook niet zo snel meer gebeuren. Zonde!
 
Op Kinky is de review van mij.
Dit was toen zij nog in Leidsche Rijn ontving. Ze zwanger en erg sexy! Ze masseerde goed en mocht toen wel respectvol aan dr zitten.

1e date was alleen aftrekken en de 2e pijpen maar dan wel met condoom. Enige minpunt maar begrijpelijk natuurlijk! Jammer dat ze is veranderd dan.

Trachtte nog te bellen maar tel stond uit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan