Recensie Michkaela Brussel Aarschotstraat 128 ( nachtploeg ) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flandrien

Stamgast
294
29/01/22
332
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De drang was te groot vandaag daarom bij deze schoonheid binnen gestapt. Dit meisje heeft echt een mooi gezicht met lang blond haar ze is ook vriendelijk en beleefd en spreekt ze goed Engels. Mooie borsten en een mooie poep en voor de liefhebbers een sexy buikje. Gezien ik niet in de moed was om veel geld te verspelen vandaag de optie genomen van 50 € voor 15 min. Wilde je likken was het 20 € duurder hetgeen ook niet erg was doch gezien ik dus in een gierige bui was het dan maar niet gedaan. Zuigen was goed weliswaar direct condoom errond toen ik uitgekleed was. Natuurlijk je kan daar niet verwachten dat ze er bio aan gaat beginnen als je ziet wat daar allemaal rondloopt zonder minachtig te doen t.o.v. mijn medemensen.
Nadien afgewerkt in doggy waarbij ze toch wel tegen een stootje kan omdat ze gel gebruikte moest ik toch wel goed en krachtig doorstoten waarbij ze steeds fuck; fuck, fuck en nog een twintigtal keren meer hetzelfde woord herhaalde. Na de daad gaf ze mij een vochtig doekje en vroeg ze mij of ik het goed vond waarbij ik ja antwoorde zij speelde tevens ook goed haar rolletje gezien ze mij uitstekend vond. ( Hetgeen ik wel met een korreltje zout neem) even eerder streelt dat toch altijd een beetje uw ego. Kortom dit meisje is een echte aanrader zeker als je er meermaals langskomt en 100 of 150 € aan besteed zou je er volgens mijn idee een GFE ervaring mee kunnen hebben. Met als voordeel dat ze al om 18 u 30 aan het raam verschenen was met de wetenschap dat de dagen al flink aan het verlengen zijn wat toch altijd een meer veilig gevoel geeft. Gezien het dan nog niet volledig donker is. Ik kwam natuurlijk toe op het slechtste uur van de dag 18 u 00 de dagploeg is dan net weg en de nachtploeg moet nog beginnen. Vanaf 18 u 30 kwamen er wel stilletjes aan wel meer meisjes aan het raam. Ik schrijf speciaal meisjes omdat er in Brussel echt weinig iets oudere dames aanwezig zijn dit vind je eigenlijk wel meer in het SKW toen ik naar huis reed dan nog eens door de Aarschotstraat naar huis gereden gemiddeld gezien zitten er daar toch nog altijd echt mooie meisjes voor het raam. Waarschijnlijk omdat het nog niet pikdonker was en voor de iets meer gekleurde medemens toch wel wat kouder zag ik toch wel zeker vandaag minder schoellies lopen dit gaf mij dan ook een meer veiliger gevoel. In feite een klein lichtpuntje voor de straat nadat ze de laatste maanden enkel negatief op GirlsReview verscheen. Zoals u zal zien kan ik enkel sterren geven op intiem en pijpen gezien ik anders niets gedaan heb. Pijpen was perfect hier is enkel een ster afgetrokken omdat het met condoom was. Grt. Flandrien
 
Terug
Bovenaan Onderaan