Recensie Mickey, Veendam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Och, die 10 euro extra is ze dubbel en dwars waard als je mij vraagt :) en alle massage salons in de omgeving vragen minstens 100 per uur geloof ik. Behalve Angel massage in winschoten. Daar kun je nog terecht voor 80 euro per uur volgens de website. Maar daar is het ook maar afwachten wat voor massage je krijgt.... bij Mickey hoef je daar niet over in te zitten
je kunt overal voor €70 per uur gemasseerd worden behalve Baan Thai die rekent €80 en ja massages zijn bij niemand gelijk.
Voor €100 krijg je 90 min. massage.
 
Dan hoor ik graag van je waar dat nog kan.....1 uur voor € 70 een zalige massage met hoogtepunt.....ik weet het nl niet.
Dat zijn er meer die dat dan graag vernemen. Overigens vind ik €100 een fatsoenlijke prijs die door haar gevraagd wordt. Altijd gezellig, ontspannen, heerlijk douchen en prettig onthaasten. Daarbij houdt zij zelf van een grapje en is zij zeer vriendelijk.

persoonliijke noot: waarom zeggen velen dat je een gastdame met respect moet behandelen? Lijkt mij niet meer dan normaal.😉
 
Dan hoor ik graag van je waar dat nog kan.....1 uur voor € 70 een zalige massage met hoogtepunt.....ik weet het nl niet.
Ik ga hier om bekende redenen geen namen noemen maar als je kunt Googelen kun je in zelf zien waar je voor €70 terecht kunt ,ben je een graaier (aan de masseuse zitten tijdens massage) dan kun je het bij sommigen gewoon vergeten maar mijn ervaring is dat een HP op veel adressen gegeven wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan