Recensie Mickey, Veendam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij masseert deze dame al vele jaren, maar ik kon nergens online een recensie vinden? Er moeten toch al veel wandelaars op bezoek zijn geweest.
 
Oke dan weet ik genoeg. Denk dat ik dan lekker bij mijn vertrouwde adresje blijf. Daar mag ik wel aan haar zitten en ook likken. En ze pijpt ook nog. Alleen geen b2b massage. Maar wel gewone massage. En dat is 140 euro voor 2 uur.
 
Oke dan weet ik genoeg. Denk dat ik dan lekker bij mijn vertrouwde adresje blijf. Daar mag ik wel aan haar zitten en ook likken. En ze pijpt ook nog. Alleen geen b2b massage. Maar wel gewone massage. En dat is 140 euro voor 2 uur.
Even voor de duidelijkheid. Ik ga niet dit adres geven. Krijg nu toch regelmatig dit verzoek. Dit is namelijk een normale massage salon zonder vergunning voor erotische handelingen. En wil de dames die daar werken niet in problemen brengen. Groetjes xs750
 
Even voor de duidelijkheid. Ik ga niet dit adres geven. Krijg nu toch regelmatig dit verzoek. Dit is namelijk een normale massage salon zonder vergunning voor erotische handelingen. En wil de dames die daar werken niet in problemen brengen. Groetjes xs750
Prima.....maar een pm zou ik enorm waarderen.
 
Ook in een privébericht ga ik het niet geven. Heb het op een ander forum zien gebeuren wat er dan kan gebeuren. Daar was er iemand die ook daarom vroeg. En die het volgens door speelde aan de gemeente. En die vervolgens de betreffende salon sloot.
Heel begrijpelijk, maar dan had je er misschien beter niet over kunnen schrijven?
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1674188064-thai-massage-veendam
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Sinds sommige vroegen wie er ervaring had met deze dame, heb ik toch even besloten om een afspraak te maken en de ervaring met jullie te delen.
Ze ontvangt prive, alles was schoon en hygiënisch. Ze ziet eruit als op de foto's. Je kan daar douchen ook. Heb zelf gevraagd om een mix massage (wat thaise en b2b massage).
Op zich was de thaise massage best lekker maar er was geen tease bij de b2b massage helaas, dat miste ik wel. Ook was de massage zo 80% van de tijd op mijn rug besteed.
Mocht haar wel aanraken maar niet haar kutje. Denk dat je beter een gewone thaise massage kan nemen bij haar dan de b2b.
 
Ben twee keer bij haar geweest. Als je lekker uurtje massage met hoogtepunt wil is ze prima. Niet spectaculair, maar wel gedreven. Geen andere dingen mogelijk. Als ik iemand in de buurt kan vinden die het oraal afmaakt houd ik me aanbevolen (mag ook PM).
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1995234979-thaise-massage
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mickey is een leuke sociale vrolijke kleine slanke Thaise dame met twee punten die zeer in haar voordeel spreken. ;)
Ik heb Mickey een aantal keren bezocht in haar sfeervolle salon (de voormalige berging van een woonhuis met drie woonlagen) voor een Thaise oliemassage met extra's en heb het zeer naar mijn zin gehad. Ze mag zowel verbaal als tijdens de massage graag een beetje teasen.
Mickey masseert je in haar blootje en dat is geen straf want ze heeft een mooi meisjesachtig lijf, slank met smalle heupen.
Ik heb gemerkt dat hoe meer er een band ontstaat (dus hoe vaker je haar bezoekt) hoe minder problematisch ze het vindt als je terug masseert. Eigenlijk vind ze dit wel lekker maar dat geeft ze niet graag toe want het is op en top een lady. Ze zorgt ervoor dat ze voldaan het pand weer verlaat.
Ze heeft in het verleden veel pech gehad met ontstekingen in heup- en schoudergewrichten waardoor ze een aantal keren medische behandelingen heeft moeten ondergaan. Wellicht toch een gevolg van de overdadige siliconen implantaten? :confused:
Want eerlijk is eerlijk qua borstpartij heeft Mickey, voor zo'n petite dametje, erg veel te bieden en daar maakt ze tijdens de B2B ook bekwaam gebruik van. ;)
Liefhebbers van een cupje A zijn bij Mickey dan ook aan het verkeerde adres.
Mickey's voertaal is Engels, ze heeft een levendige conversatie en is goed in het maken van grapjes in deze taal. :giggle:
 
Kan het kloppen dat het soms erg lang duurt voor mickey reageert op whatsapp? Heb haar een aantal dagen terug al eens een berichtje gestuurd maar helaas nog geen reactie gehad... Of kan het zijn dat ze vakantie heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan